آیا هوشتل به عنوان نرم‌افزار مرکز تماس چند رسانه ای کاربرد دارد؟

آیا هوشتل به عنوان نرم‌افزار مرکز تماس چند رسانه ای کاربرد دارد؟

چند سالی است که استفاده از نرم‌افزارهای مرکز تماس چند رسانه ای همه‌گیر شده و کسب‌وکارهای زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. همان طور که از نامشان پیدا است، این نرم‌افزارها قرار است کار چند رسانه را برای مرکز تماس کسب و کارها انجام دهند. ما قبلا در مورد محصول هوشتل که به عنوان اپراتور هوش مصنوعی به شکلی اختصاصی برای پاسخ‌دهی به تماس‌ها در مراکز تماس طراحی شده است، صحبت کرده‌ایم. امروز می‌خواهیم نرم افزارهای مرکز تماس چند رسانه‌ای را بررسی کنیم و ببینیم که آیا هوشتل می‌تواند کاربردهای چنین نرم‌افزارهایی را داشته باشد یا خیر. پس در ادامه با ما همراه باشید.

منظور از نرم‌افزار مرکز تماس چند رسانه‌ای چیست؟

نرم افزارهای چند رسانه‌ای مرکز تماس قادر هستند تا امکانات متنوعی را برای مراکز تماس در یک سازمان ایجاد کنند تا بتوانند به کمک آن تعاملات بین سازمانی و یا برون سازمانی را از طریق سیستم‌های مختلف مدیریت و برنامه ریزی و اجرا کنند. این نرم افزارها می‌توانند امکانات چند رسانه ای مانند نمابر، پست الکترونیک، پیامک و … را برای مراکز تماس به صورت یک‌جا ایجاد کنند. این نرم‌افزارها هم چنین می‌توانند با نرم‌افزارهای سازمانی مانند سیستم‌های اتوماسیون اداری، ارتباط با مشتری (CRM) ، نرم افزارهای GIS (یا نرم افزارهای سیستم اطلاعات جغرافیایی یا Geographic Information System) و … ادغام شوند و بر اساس نیازهای سازمان‌ها می‌توانند قابلیت‌های مختلف ترکیبی را به کسب و کارها ارائه دهند. بزرگ‌ترین امتیاز این نرم افزارها هم آن است که در قالب یک پنل مدیریتی متمرکز می‌باشند که می‌توانند نیازهای مختلف را به خوبی مدیریت و برطرف کنند.

هوشتل چیست؟

هوشتل یک اپراتور مرکز تماس مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند به صورت خودکار به تعامل با مشتریان بپردازد و به سوال‌های افرادی که با مرکز تماس می‌گیرند پاسخ دهد. به نوعی می‌توان گفت که هوشتل یک پاسخگوی تلفنی است اما در این صورت ممکن است با سیستم‌های VOIP اشتباه گرفته شود. هوشتل سیستمی تلفنی، پاسخگو و خودکار است که بدون نیاز به عامل انسانی و با بهره مندی از هوش مصنوعی خود عملیات پاسخگویی تلفن در مراکز تماس را انجام می‌دهد و بر خلاف سرویس‌های VOIP می‌تواند با مخاطب خود یک دیالوگ دو طرفه را برقرار کند.

محصول هوشتل می‌تواند بر روی بستر VOIP قرار گیرد و به تماس‌های ورودی پاسخ دهد. هوشتل از دو قابلیت پردازش متن و پردازش گفتار هوشمند برخوردار است و به کمک آن‌ها می‌تواند صحبت‌های مشتری را بشنود، آن را به متن تبدیل کند، بر روی متن پردازش کرده و در نهایت آن را درک نماید. پس از درک صحبت‌های مخاطب، جستجو را برای یافتن پاسخ مناسب شروع کرده و پس از یافتن، آن را به مشتری ارائه می‌دهد. تمام این فرآیند در کسری از ثانیه اتفاق می‌افتد و به این ترتیب به سرعت به تماس‌های ورودی پاسخ داده می‌شوند.

هوشتل چه کاری به عنوان نرم‌افزار مرکز تماس چند رسانه‌ای می‌تواند انجام دهد؟

هوشتل، همان طور که گفته شد، یک اپراتور هوشمند برای مراکز تماس است. این اپراتور هوشمند هم می‌تواند به تماس‌های مشتریان یک مرکز تماس پاسح دهد و هم می‌تواند از طرف کسب و کارها برای آن‌ها پیام ارسال کند و یا اینکه با سیستم‌ها و سایر نرم‌افزارهای موجود در مراکز تماس، همانند ارتباط با مشتریان و … ادغام شود و یک پلتفرم یکپارچه برای انجام تمام کارهای مرکز تماس و هم‌چنین مدیریت آن ایجاد کند.

هوشتل نه تنها می‌تواند یک پلتفرم مدیریتی و نرم افزاری برای انجام کارهای مختلف در یک مرکز تماس باشد، بلکه با وجود کارایی اصلیش، یعنی یک اپراتور هوشمند، می‌تواند حجم کاری مرکز تماس را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و هم چنین میزان هزینه‌های اضافی که برای سایر نرم‌افزارها و پلتفرم‌های مختلف صرف می‌شد را تا حد زیادی کاهش دهد.

برای برخورداری از هوشتل باید چه کرد؟

برای آشنایی با محصول هوشتل و برخورداری از دمو رایگان محصول متناسب با کسب و کارتان، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و فرم درخواست دمو را پر کرده و برای ما ارسال نمایید.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/VQyNW

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

کاربرد پردازش گفتار در زندگی روزانه بشر
پردازش گفتار

کاربرد پردازش گفتار در زندگی روزمره

فناوری‌های پردازش گفتار مانند الکسا (Alexa)، کورتانا (Cortana)، دستیار گوگل (Google Assistant) و سیری (Siri) راه‌هایی تعامل همگان با وسایل الکترونیکیشان، خانه‌هایشان، پیشه‌هایشان و خودروهایشان

تفاوت شبکه عصبی و هوش مصنوعی
مقالات

استفاده از شبکه عصبی در پردازش تصویر

یکی از کاربردهای نوین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی، استفاده از شبکه عصبی در پردازش تصویر می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم به تعریف پردازش تصویر، شبکه عصبی

ظرفیت‌های هوش مصنوعی
اخبار هوش مصنوعی

ظرفیت‌های هوش مصنوعی

ظرفیت‌های هوش مصنوعی : وقتی AI زندگی‌ها را نجات می‌دهد با قدرت محاسباتی عالی و ظرفیت‌های هوش مصنوعی ، سری هُوایی اطلس (Huawei Atlas) از

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.