ابزاری مسئولانه در تشخیص چهره ساخته شده توسط Clearview AI برای کمک به مجریان قانون

ابزار مسئولانه در تشخیص‌چهره Clearview AI

براساس گفته‌های ژورنال معتبر وال استریت، Clearview AI قصد دارد تا در پاسخ به اتهام فدرال کانادا، ویژگی‌های جدید انطباقی را برای کاربرد بیومتریک خود ارایه دهد تا با کمک قوانین و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، علاووه بر کمک به مجریان قانون در شناسایی مجرمان و تروریست‌ها، با کمک وضع قوانین و استفاده از تکنولوژی‌های جدید، از سواستفاده از فناوری تشخیص چهره و تشخیص تصویر جلوگیری کند.

ابزار مسئولانه در تشخیص چهره Clearview AI براساس سخنان معتبر منشتر شده در ژورنال وال‌استریت

مدیرعامل این شرکت Hoan Ton-That در طی کنفرانس مجازی از طریق نرم‌افزار Tech Live با ژورنال وال‌استریت، اعلام داشت که Clearview ویژگی‌های آموزشی و انطباقی جدیدی را برای اطمینان از استفاده اخلاقی از این فناوری و تکنولوژی در پلتفرم‌های جدید خود پیاده کرده و آنان را در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهد. براساس اعلام مدیرعامل این شرکت، با اعمال همه این ویژگی‌ها، رهبران دپارتمان‌های پلیس خود مسیول نظارت بر استفاده این فناوری توسط افسران بخش خود هستند. یکی از ویژگی‌های جدید Clearview، گزارش مرتبط بودن شماره پرونده خاص با هر جستجو برای کمک به روند رسیدگی و حسابرسی است.

Ton-That اشاره کرد که وظیفه این شرکت تعیین خط مشی نیست و تنها تولید ابزار مسئولانه در تشخیص چهره است.

وی سخنان خود را اینگونه ادامه داد:” استفاده از فناوری تشخیص چهره توسط مجریان قانون همچنان ادامه خواهد داشت و سوالات باقی مانده درباره چگونگی استفاده از آن است.”

Ton-That به عنوان چگونگی چنین مسئله‌ای گفت:” برای نمونه، یکی از مشتریان ما، سازمان مهاجرت و اداره گمرک ایالات متحده (ICE) برای شناسایی کودکانی است که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند.”

برپایه سخنان رسمی منشتر شده این شرکت، ابزار مسئولانه در تشخیص چهره Clearview AI توسط بیش از 2.400 سازمان اجرای قانون در ایالات متحده استفاده می‌شود. گزارش شده است که بیش از 2200 آژانس‌های اجرای قانون از مارس سال جاری از خدمات این پلتفرم نهایت استفاده را برده‌اند. شایان ذکر است بیشتر این آژانس‌ها از نسخه آزمایشی رایگان آن استفاده کرده‌اند.

برپایه آخرین گزارش‌های منتشرشده توسط ژورنال معتبر وال‌استریت: ارزش این شرکت در Pitchbook، 37 میلیون دلار تخمین زده شده است، هرچند برپایه عقاید نماینده این شرکت، ارزش واقعی این شرکت بیش از 100 میلیون دلار است.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/rr0SA

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

PhysicsAI
هوش مصنوعی

PhysicsAI الگوریتم‌های هوش مصنوعی را برای استفاده در پهبادها و جنگنده‌های بدون سرنشین توسعه داد

این پروژه به دنبال افزایش اعتماد جنگجویان در مبارز‌ات مستقلانه توسط اتوماسیون هوایی در مانورهایی در محدوده دید با استفاده از هواپیماهای واقع گرایانه است.

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.