استفاده از هوش مصنوعی در لغو مقررات منسوخ شده در ایالت متحده آمریکا

هوش مصنوعی در لغو مقررات منسوخ شده : اعلان جدید کاخ سفید به تمامی آژانس‌های فدرال کشور

ممکن است پرسشی که سریعا به ذهن شما خطور یابد، این باشد که این قوانین و آیین‌نامه‌های از رده خارج شده و از دور خارج شده، چه می‌تواند باشد. چنین آیین‌نامه‌هایی می‌تواند حتی درخواست ارسال از طریق فکس باشد.

هوش مصنوعی در لغو مقررات منسوخ شده در ایالت متحده آمریکا

دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید (OMB) اعلام نمود که از این پس آژانس‌های فدرال موظف به استفاده از هوش مصنوعی برای از بین بردن الزامات قدیمی و منسوخ، از رده خارج‌شده و ناسازگار و متناقض با ده‌ها هزار صفحه از مقررات دولتی  هستند.

یک پروژه آزمایشی در سال 2019، از الگوریتم‌های یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی در وزارت بهداشت و خدمات انسانی استفاده کرد.

این آزمون، صدها خطای فنی و الزامات و قوانین قدیمی و منسوخ شده را در کتابچه‌های قانون آژانس از جمله درخواست برای ارسال مطالب از طریق نمابر (فکس) مشخص نمود. دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید (OMB) همچنین گفت که همه آژانس‌های فدرال برای به روزرسانی قوانین و مقررات خود با استفاده از هوش مصنوعی مورد حمایت و تشویق قرار می‌گیرند و پیش‌تر چندین آژانس موافقت کامل خود را با این تصمیم اعلام داشته‌اند.

هوش‌مصنوعی در لغو مقررات منسوخ‌شده

طی چهار سال گذشته، تعداد صفحه‌های باقی‌مانده در کد آیین‌نامه‌های قوانین فدرال حدود 185.000 است.

راسل ووت (Russel Vought)، مدیر دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید (OMB) چنین اعلام نمود که: ” هوش‌مصنوعی در لغو مقررات منسوخ‌شده به آژانس‌ها کمک می‌کند تا کدهای قوانین و آینن‌نامه‌ها با دهه‌ها غفلت، فراموشی و عدم اصلاح، به‌روز رسانی نمایند.”

به گفته کاخ سفید، آژانس‌ها می‌توانند از فناوری هوش مصنوعی و سایر نرم افزارهای مربوطه برای بررسی دقیق هزاران هزار صفحه‌ از کدهای مقرراتی در جایی که امکان به‌روز رسانی آنان وجود دارد، استفاده نمایند و اشتباهات فنی موجود در آنان به طور کل پاک سازند.

آژانس‌های شرکت‌کننده در این پروژه، شامل اداره حمل‌ونقل، بخش کشاورزی، اداره کار و وزارت کشور است. اداره خدمات عمومی در شناسایی شرکای فناوری به آژانس‌ها کمک کرده و قراردادها را تسهیل می‌کنند. دولت ترامپ مقررات‌زدایی و هوش‌مصنوعی در لغو مقررات منسوخ‌شده را به عنوان اولویت اصلی خود در نظر گرفته است؛ درحالی‌که منتقدان اعتقاد دارند که دولت نتوانسته از پادمان‌های مقرراتی کافی اطمینان حاصل نماید.

 

 

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/ZNxbF

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

ظرفیت‌های هوش مصنوعی

ظرفیت‌های هوش مصنوعی

ظرفیت‌های هوش مصنوعی : وقتی AI زندگی‌ها را نجات می‌دهد با قدرت محاسباتی عالی و ظرفیت‌های هوش مصنوعی ، سری هُوایی اطلس (Huawei Atlas) از

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.