هوش مصنوعی محاوره‌ای Nuance: صحبت کردن، گوش دادن و تبدیل کردن تعاملات!

ماموریت جدید Nuance Communications این است که صدای انسان را در قلب هر سازمانی قرار دهد! تمامی آنچه که پیش‌تر درباره دستیاران صوتی و ربات‌هایی سخنگو (که گنگ و نامفهوم سخن می‌گفتند) گفته شده را فراموش کنید. Nuance از شرکت‌های پیشگام در فناوری تشخیص گفتار و تبدیل گفتار به نوشتار است. این شرکت، اولین نسخه این فناوری را، درست در روزهایی که سخن گفتن ربات‌ها برای انسان شبیه به یک جادو بود، به بازار ارائه داد.

در مقاله دیگر هوش مصنوعی مکالمه ای  را به صورت کامل معرفی کردیم برای مطالعه مقاله بر روی لینک کلیک کنید.

هوش مصنوعی محاوره‌ای

در دوران ما، فناوری هرگز ساکن نمی‌ایستد و حوزه فناوری صوتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. چگونه صدا می‌تواند با تکنیک‌های اثبات شده هوش‌مصنوعی برای کمک به مشاغل ترکیب شود؟ پاسخ به این پرسش در فناوری هوش مصنوعی محاوره‌ای نهفته است. این فناوری، نزدیکترین نمونه آن یک چت مجازی فعال است که روزانه هزاران بار با آن روبه‌رو می‌شوید. فناوری بسیار مفید که در نقاط مختلف بسیاری از شرکت‌ها، از میز راهنما گرفته تا مرکز تماس و دیگر بخش‌های مختلف از آن به صورت گسترده‌ای استفاده می‌گردد.

گفت‌وگویی با آقای رابرت شوارتز (Robert Schwarz) مدیرعامل شرکت Nuance Communications درباره فناوری‌های صوتی هوشمند و هوش مصنوعی محاوره‌ای با چندین کاربرد در مشاغل انجام شده است. طبق سخنان وی، این فناوری کاربردهای مختلفی دارد مانند: تشخیص اثر صدا (Voiceprint recognition)، صدا به داده بزرگ (voice-to-big-data)، کمک‌های هوشمند در زمان واقعی بر هر حرفه‌ و پیشه‌ای و حتی پیشگیری از کلاهبرداری در مقیاس بزرگ.

هوش مصنوعی مکالمه‌ای

در این گفت‌وگو، از آقای شوارتز درباره نرم‌افزار بسیار محبوب Dragon Dictate پرسیده شد و این‌که چگونه  و چرا این شرکت رویکرد خود را از تولید فناوری‌های تبدیل گفتار به نوشتار تغییر داده و سعی در دگرگونی مناطق عملکردی پلتفرم خود را دارد، دقیقا درست در جایی که این دستیار صوتی قدرتمند (Dragon Dictate)، تفاوت‌هایی اساسی در تجربه مشتری، امنیت و سهولت در استفاده را ایجاد کرده است.

طبق سخنان وی، پاسخ این چرایی را باید در کاربردهای هوش مصنوعی محاوره‌ای جست‌وجو کرد:

  • اثر صدا (Voiceprint) به عنوان بخشی از 2FA یا MFA (احراز هویت چند فاکتوری).
  • تشخیص صوتی تعاملی که می‌تواند به صورت کاملا هوشمند و فی‌البداهه پاسخ مشتری را دهد.
  • فعالیت‌های مرکز تماس Omnichannel که به مشتریان و آژانس‌ها کمک می‌کند.
  • نگاشت مکالمات و استراتژی‌ها برای جلب رضایت مشتری.
  • دستیاران هوشمندی که در زمان واقعی به متخصصان (مانند پزشکان یا کارکنان پشتیبانی فناوری اطلاعات) کمک می‌کنند.

برپایه سخنان مدیرعامل Naunce، تمامی هدف این شرکت از فناوری هوش مصنوعی محاوره‌ای، پشت سرگذاشتن مرزهای فناوری و محدودیت‌های پیش‌رو برای دستیابی به فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید است.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/xuUsJ

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

شهر سان‌دیگو از هوش مصنوعی منتفع خواهد شد!

هوش‌ مصنوعی، اصطلاحی برای فناوری‌هایی است که ابزارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را هوشمند می‌کند. به لطف پیشرفت‌های عظیم در قدرت محاسبات، ذخیره اطلاعات و شبکه‌های

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.