استفاده از فارس آوا در اپلیکیشن هوشمند

با توسعه اینترنت و پیشرفت گوشی‌های تلفن همراه زندگی انسان‌ها تحولات زیادی را تجربه کرد. زندگی انسان امروزی آنفدر تغییر یافته که نیازهایش کاملا متفاوت با حتی یک دهه قبل است. روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن هوشمند بر اساس همین نیازهای جدید به بازار راه پیدا می‌کنند. بری از آن‌ها بسیار محبوب می‌شوند اما برخی دیگر به هیچ موفقیتی دست پیدا نمی‌کنند و برخی تنها برای مدتی به محبوبیت می‌رسند و پس از گذر زمان اندکی از یاد می‌روند.

راز ماندگاری اپلیکیشن یا برنامه‌هایی که به بازار می‌آیند در دو نکته است. یکی اینکه به روز باشند و از تکنولوژی‌های روز دنیا در آن استفاده شود و دیگر اینکه کاربر بتواند به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کند. با رعایت کردن این دو نکته می‌توان مطمئن شد که محصول شما تا مدت‌های زیادی توسط کاربران استفاده خواهد شد.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید به کمک آن اپلیکیشن هوشمند خود را ماندگار کنید، استفاده از رابط‌ کاربری صوتی است که بتواند با کاربران به کمک گفتگو و تعامل ارتباط برقرار کند. گفتگو و صحبت کردن راه اصلی است که انسان‌ها به کمک آن با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. حتما مشاهده کرده‌اید که گجت‌های هوشمندی مانند الکسا محصول شرکت آمازون یا دستیارهای مجازی مانند سیری اپل در زمان بسیار کوتاهی به محبوبیت رسیدند. این مسئله نشان می‌دهد که رابط صوتی و ایجاد مکالمه با کاربر چقدر می‌تواند کاربردی و سود آفرین باشد.

این نوع اپلیکیشن‌ها از هوش مصنوعی و پردازش گفتار هوشمند برای برقراری تعامل با کاربر استفاده می‌کنند. خوشبختانه هوش مصنوعی در چند سال اخیر در کشورمان پیشرفت بسیاری داشته که محصولات هوشمند متنوعی به بازار عرضه شده‌اند. در حوزه پردازش گفتار نیز محصولات با کیفیتی تهیه شده است که توسعه دهندگان اپلیکیشن داخلی می‌‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. یکی از این محصولات موجود در بازار فارس آوا است. بیایید در ادامه با کاربردهای پردازش گفتار در اپلیکیشن‌ها هوشمند بیشتر آشنا می‌شویم.

مرکز تماس همراه اول

فارس آوا چیست؟

فارس آوا، موتور پردازش گفتار در زبان فارسی است که امکان ارتباط کلامی انسان با کامپیوتر و یا موبایل را فراهم می کند. این نرم افزار با تکیه بر دانش متخصصان هوش مصنوعی ایرانی و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده است و به دلیل جمع آوری بزرگ ترین دیتاست موجود در زبان فارسی و تمرکز ویژه روی این زبان، ضمن بهره مندی از تنوع گفتاری بسیار وسیع موفق شده است تا در رقابت با شرکت های بزرگی چون گوگل دارای ضریب دقت بالایی باشد.

موتور پردازش گفتار فارس آوا می‌تواند به شما کمک کند تا در اپلیکیشن هوشمند خود قابلیت گفتگو و تعامل ایجاد کنید. به کمک فارس آوا می‌توانید اپلیکیشنی تولید کند که بتواند متن را به گفتار و گفتار را به متن تبدیل کند و به این ترتیب کاربر بتواند به راحتی با برنامه‌ای که شما طراحی کردید ارتباط برقرار کند. قابلیت‌های محصول فارس آوا به شرح زیر است که برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های هوشمند بسیار کاربردی خواهد بود:

  • غیر وابسته به گوینده و عدم نیاز به آموزش برای هر فرد
  • توسعه و تولید بصورت کاملاً بومی در داخل کشور
  • ارائه API و SDK تبدیل گفتار به متن در قالب وب سرویس
  • ارائه پنل تحت وب برای آپلود کردن فایل‌ها جهت پردازش
  • قابل نصب روی سرور مشتری و عدم نیاز اتصال به اینترنت
  • بهره مندی از دایره واژگان (فرهنگ لغت) بسیار وسیع
  • تبدیل گفتار به متن فارسی با دقت و سرعت بالا
  • بهره مندی از آخرین تکنولوژی‌های یادگیری عمیق
  • تبدیل گفتار به متن بصورت همزمان (Real-Time)
  • تشخیص گفتار و صوت در محیط‌های نویزی
  • پشتیبانی از انواع لهجه‌ها و گویش‌ها
  • قابلیت تبدیل گفتار محاوره‌ای به متن
  • پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و ویدیویی
  • تبدیل گفتار انگلیسی به متن انگلیسی

تایپ صوتی فارسی چیست؟

فارس آوا چه مزیت‌هایی را برای اپلیکیشن‌های هوشمند ایجاد می‌کند؟

بسته به استفاده‌ای که از فارس آوا در طراحی اپلیکیشن هوشمندتان دارید می‌توانید از مزیت‌های بیشماری برخوردار شوید. اما به طور کلی سه مزیت اصلی در رابطه با فارس آوا وجود دارد که می‌تواند به اپلیکیشن شما قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای ببخشد.

رابط کاربری آشنا

همان طور که بالاتر هم راجع به این مسئله توضیح داده شد، ایجاد رابط کاربری برای اپلیکیشن که بتوان با آن به مکالمه پرداخت بسیار ارزشمند است. فارس آوا به کمک موتور پردازش گفتار خود، می‌تواند صحبت‌های کاربر را درک کند و با او به مکالمه بپردازد.

فهم گفتار

فارس آوا به یک اپلیکیشن هوشمند کمک می‌کند که گفتار کاربر را درک کند و بتواند آن چه می‌شنود را به نوشتار تبدیل کند. به این ترتیب هوش مصنوعی موجود در فارس آوا به اپلیکیشن کمک می‌کند تا بتواند نکات موجود در صحبت‌ها و نیاز نهفته در سخنان مخاطب را درک کند و به آن‌ها پاسخ دهد.

صحبت با مخاطب

فارس آوا این قابلیت را دارد تا بتواند یک متن را به نسخه صوتی آن تبدیل کند. به این ترتیب که هوش مصنوعی فارس آوا در زمانی که صحبت‌های مخاطب را می‌شنود آن را به نوشتار تبدیل می‌کند و روی آن پردازش انجام می‌دهد. پس از انجام پردازش و درک گفته کاربر و پس از اینکه توانست نیاز مخاطب را درک کند و به او پاسخ مناسبش را بدهد.

تایپ صوتی فارس آوا

سخن پایانی

هوش مصنوعی و کاربردهایش یکی از جذابیت‌های دنیای امروز است و برای آن که در این دنیا پرشرفت کرد باید از جذابیت‌هایش استفاده کرد. اگر به دنبال هوش مصنوعی و راهکارهای هوشمندش در کسب و کارتان هستید می‌توانید از خدمات شرکت عامر اندیش هوشمند بهره مند شوید. برای این کار کافی است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و فرم درخواست دمو رایگان را برای ما ارسال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/9w1wu

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.