حضور عامر اندیش در دومین رویداد فریلند

همایش فریلند 98 نیز همانند سال پیش در شهر زیبای انزلی برگزار شد و تجربه موفق سال گذشته باعث شد که بسیاری از علاقه مندان و فعالین حوزه کسب و کار را به  این شهر بکشاند و شرکت عامر اندیش هوشمند هم امسال در این همایش شرکت کرد.

در فریلند امسال حدود 1500 فریلنسر فعال در حوزه های مختلف از سراسر کشور شرکت کرده بودند و پای سخنرانی افراد موفق اکوسیستم استارت آپی نشسته و به تجربیات آن ها در زمینه های مختلف گوش فرا دادند.

علاوه بر سخنرانی های جذاب و مفید، شرکت کنندگان توانستند با شرکت هایی که در رویداد امسال غرفه داشتند هم آشنا شوند و از خدمات آن ها اطلاعات بیشتری کسب کنند.

شرکت عامر اندیش با هدف آشنایی بیشتر فریلنسرها با خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت، در رویداد فریلند 98 شرکت کرد تا هم از محصولات خود رونمایی کند و هم سرویس تبدیل گفتار به متن خود را از طریق API و SDK به برنامه نویس های فریلنسر معرفی کند.

دومین رویداد فریلند

تمامی برنامه نویس ها می توانند از این سرویس تا 20 ساعت در ماه به صورت رایگان در نرم افزار و اپلیکیشن های خود استفاده کنند. برای استفاده شما می توانید از طریق پنل، ثبت نام نموده و اقدام به استفاده از API و SDK کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/h1w89

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.