ساخت یک سامانه هوش مصنوعی برای مرکز تماس

استفاده از یک سامانه هوش مصنوعی برای مدیریت، کنترل و نظارت بر محیط داخلی یک کسب و کار و فرآیندهای درون سازمانی و حتی نظارت بر ارائه خدمات می‌تواند بسیار کاربردی و مفید واقع شود. در این مقاله قصد داریم تا منظور از یک سامانه هوش مصنوعی را تعریف کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

منظور از سامانه هوش مصنوعی برای مرکز تماس چیست؟

منظور از سامانه هوش مصنوعی برای مرکز تماس، داشبردی مدیریتی است که مدیران یک مرکز تماس به کمک آن بتوانند بر فرآیندهای درون و بیرون سازمانی، کیفیت ارتباط با مشتریان و خدمات رسانی به آن‌ها و … دسترسی داشته باشند و بر آن‌ نظارت کنند. یک سامانه هوشمند به صورت اتوماتیک می‌تواند روندهایی که برای او تعریف شده است را ضبط و از آن‌ها مستند تهیه کند و برای بررسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات آن را در اختیار مدیران قرار دهد.

در ایران سامانه‌های هوشمندی که با تعریف بالا همخوانی داشته باشند وجود ندارند. اما برخی از محصولات هوش مصنوعی در بازار موجودند که توانایی تولید یک داشبرد کنترلی و نظارتی مخصوص مدیران را دارند. یکی از این محصولات اپراتور هوشمند هوشتل می‌باشد که می‌تواند به کمک هوش مصنوعی به تعامل با مشتریان و تماس گیرندگان بپردازد. هوشتل می‌تواند در صورت نیاز مدیران مرکز تماس یک کسب و کار، داشبرد مدیریتی برای کنترل و نظارت بر تماس‌ها و فرآیندهای پاسخگویی ارائه دهد. در ادامه می‌توانید بیشتر با هوشتل آشنا شوید.

هوش مصنوعی و بانکداری هوشمند

هوشتل چیست؟

هوشتل یک اپراتور هوشمند برای مراکز تماس است که می‌تواند به صورت خودکار به پاسخدهی مشتریان و مراجعه کنندگان بپردازد. در واقع هوشتل به عنوان یک اپراتور هوشمند می تواند به صورت خودکار پاسخگوی کسانی باشد که با مراکز پشتیبانی کسب و کار ها تماس می گیرند و به عبارتی یک پاسخگوی خودکار تلفنی باشد که می‌تواند از طریق مکالمه نیازهای تماس گیرنده را درک نماید و به آن ها پاسخ دهد.

هوشتل یک ربات پاسخگوی هوشمند در مراکز تماس تلفنی است که  می تواند جایگزین اپراتورهای انسانی شود و به صورت اتوماتیک و با استفاده از هوش مصنوعی پاسخگوی تماس‌های مشتریان یک کسب و کار باشد. این محصول یک سامانه کامل برای برقراری ارتباط با مشتری به زبان فارسی و بروی بستر VOIP است که به صورت هوشمند صحبت های مشتری را شنیده و آن ها را تبدیل به متن کرده، سپس به پردازش متن های دریافتی پرداخته و در انتها پس از یافتن پاسخ مناسب، به مانند یک عامل انسانی آن را برای مشتری اعلام می کند.

درست است که هوشتل یک اپراتور هوشمند مرکز تماس می‌باشد و بیشتر وظیفه پاسخگویی به مشتریان را دارد. اما در صورتی که مدیر مرکز تماس یک کسب و کار نیاز داشته باشد می‌تواند از داشبرد هوشمند هوشتل برای کنترل و نظارت بر روند پاسخگویی به مشتریان و فرآیندهایی که در حال رخ دادن است و … استفاده کنند. این داشبرد مدیریتی می‌تواند به نظارت بر فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان در مرکز تماس و کیفیت پاسخگویی به مشتریان و یا مراجعه کنندگان و… کمک کند و به بررسی کیفی تمام این فرآیندها کمک کند.

سامانه هوش مصنوعی هوشتل چه کارهایی را می‌تواند انجام دهد؟

هوشتل یک محصول هوشمند برای پاسخگویی به مشتریان است و به عنوان یک اپراتور هوش مصنوعی می‌تواند در کار اپراتورهای انسانی به آن‌ها کمک کند و حجم کاری یک مرکز تماس را پایین بیاورد. این محصول رویکردی خدماتی دارد و نه مدیریتی. ولی برای کمک به مدیران کسب و کارها و کمک به نظارت بر فرآیندها می‌توان یک سامانه هوشمند برای آن تعبیه کرد که به مدیران کمک کند. این سامانه مدیریتی می‌تواند کاربردهای زیر را داشته باشد.

  • کنترل و نظارت بر فرآیندها
  • کنترل کیفی پاسخگویی به مشتری
  • تهیه مستند از فعالیت‌های مرکز تماس

هوشتل می‌تواند به صورت خودکار به کمک موتور تبدیل گفتار به نوشتار خود تمامی مکالماتی که در یک مرکز تماس رخ می‌دهد را به متن تبدیل کند و به صورت یک فایل مستند در بیاورد. هم چنین هوشتل می‌تواند به کنترل بر کیفیت روند پاسخگویی به مشتریان کمک کند و مکالمات را در لحظه به مدیران نشان دهد. هوشتل می‌تواند بنا بر درخواست مدیران کاربردهای دیگری نیز داشته باشد و بر اساس نیازهای آن‌ها مناسب سازی شود.

برای آشنایی بیشتر با محصول هوشتل و دریافت دمو رایگان این محصول به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و فرم درخواست دمو را برای ما ارسال کنید.

1/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/M6F6M

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.