شروع برنامه نویسی هوش مصنوعی با کارآموزی در یک شرکت معتبر هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یکی از رشته‌های جذاب علوم کامپیوتر است که به ساخت ذهنی کامپیوتری که از فرآیند تفکر انسانی تقلید می‌کند می‌پردازد. یکی از چالش‌هایی که علاقمندان این رشته در ابتدا با آن رو به رو هستند، برنامه نویسی هوش مصنوعی و یافتن زبان برنامه نویسی مناسب می‌باشد.

برای خواندن مقاله در مورد شروع یادگیری هوش مصنوعی به مقاله شروع آموزش هوش مصنوعی مراجعه کنید.

هوش مصنوعی فناوری است که دنیا را متحول می‌کند و از آن به عنوان الکتریسیته قرن حاضر یاد شده است. یعنی همان طور که الکتریسیته در سال‌ها قبل زندگی بشر را متحول کرد و دوره‌ی مدرنی را برای او رقم زد، هوش مصنوعی نیز قرار است تحولات زیادی را در زندگی او ایجاد کند. همان طور که برای انسان امروزی زندگی بدون الکتریسیته معنایی ندارد، روزی خواهد رسید که زندگی بدون هوش مصنوعی برای او معنایی نداشته باشد. توسعه هوش مصنوعی نه تنها زندگی انسان‌ها را دستخوش تغییر خواهد کرد، بلکه کسب و کار و شغل او را نیز تغییر خواهد داد.

برای کسانی که می‌خواهند تازه وارد دنیای هوش مصنوعی شوند، انتخاب زبان برنامه‌نویسی چالشی است که یقینا با آن رو به رو خواهند شد. این چالش از آن جایی که هوش مصنوعی علمی کامپیوتری است و زبان برنامه نویسی در کامپیوتر اهمیت بسیاری دارد تا حدی قابل درک است. اما باید به این امر توجه کرد که مسئله اصلی در هوش مصنوعی ریاضی و توانایی حل مسئله می‌باشد. قدرت ریاضی شما در هوش مصنوعی تا حد زیادی تعیین کننده است و باید برای آن بیشتر وقت بگذارید و نگران باشید و تعیین نوع زبان برنامه نویسی اولویت‌های بعدی شما خواهد بود.

برخی از زبان‌های برنامه نویسی نسبت به سایر آن‌ها در توسعه هوش مصنوعی نسبت به دیگر زبان‌ها رایج تر است و بهتر است برای برنامه نویسی هوش مصنوعی به سراغ آن‌ها بروید و دانش خود را در این زبان‌ها تقویت کنید. ما سعی کرده‌ایم تا لیستی کاربردی از زبان‌های برنامه نویسی هوش مصنوعی را برای علاقمندان این رشته جمع آوری نماییم تا برای شروع کار به آن‌ها کمک کند. در ادامه به معرفی این لیست می‌پردازیم.

Python

زبان برنامه نویسی python

اولین زبان در لیست ما پایتون است. زبان برنامه نویسی پایتون به دلیل ساختار منطقی و در عین حال ساده‌ای که دارد مورد علاقه اغلب برنامه نویسان هوش مصنوعی است. از پایتون معمولا برای یادگیری ماشین و ایجاد شبکه‌های عصبی استفاده می‌شود. مزیت بزرگی که زبان پایتون دارد آن است که کتابخانه بسیار وسیع و در دسترسی دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از پس هر پروژه‌ای بر بیایید. زبان پایتون سرعت توسعه نسبتا سریعی دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا الگوریتم‌ها را بدون نیاز به پیاده سازی اجرا کنید. همه‌ی این مسائل باعث شده تا زبان پایتون به یکی از زبان‌های مورد علاقه کسانی که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند تبدیل شود.

C++

زبان برنامه نویسی ++C

برای زمان‌هایی که بهینه سازی برنامه اولیت اساسی شماست C++ بهترین گزینه به عنوان زبان برنامه نویسی می‌باشد. یکی از مزایای بسیار مهم C++ سرعت بالای آن است و توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی که معمولا دارای محاسبات زیاد و پردازش‌های بسیار هستند و سرعت نقش اساسی را برای آن‌ها ایفا می‌کند، استفاده از این زبان برنامه نویسی اولویت دارد. البته این زبان در برنامه نویسی پروژه‌های یادگیری ماشین وشبکه‌های عصبی نیز بسیار انتخاب خوبی است. ویژگی‌های مهم این زبان همان طور که اشاره شد سرعت و عملکرد بالا، ترکیب ابزارهای سطح بالا و سطح پایین، مقیاس پذیری و کتابخانه گسترده و در دسترس است.

Java

زبان برنامه نویسی JAVA

جاوا یکی از زبان‌های برنامه نویسی محبوب است که به کمک آن می‌توانید اپلیکیشن‌های دارای پیچیدگی مختلفی را برای اکثر سیتسم‌های عملیاتی پیاده کنید. از ویؤگی‌های اساسی زبان می‌توان به اشکال زدایی آسان، یادگیری ساده، استقلال نسبت به پلتفرم، مقیاس پذیری و کتابخانه گسترده و غنی آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که تکنولوژی ماشین مجازی جاوا به برنامه نویس این امکان را می‌دهد تا نسخه‌ای از برنامه را ایجاد کند که روی تمام پلتفرم‌هایی که زبان جاوا را حمایت می‌کند کارکرد داشته باشد.

LISP

زبان برنامه نویسی Lisp

 

زبان برنامه نویسی LISP یک زبان سطح بالا است که به طور گسترده، از سال 1985 که برای اولین بار ساخته و عرضه شد، برای توسعه برنامه‌های دارای هوش مصنوعی استفاده می‌شود. این زبان انعطاف پذیری و قابلیت ارتقاء بالایی دارد و به عنوان ابزاری برای حل وظایف خاص به خوبی عمل می‌کند. ویژگی‌های مهم این زبان برنامه نویسی تطبیق راحت با نیازهای خاص، قابلیت پیاده سازی ماکرو برای سطوح مختلف هوش مصنوعی، قابلیت جمع آوری زباله‌های حافظه و پشتیبانی از نمونه سازی سریع است.

Prolog

زبان برنامه نویسی Prolog

زبان برنامه نویسی Prolog به دلیل قدرت انتزاع در سطح بالا، داشتن موتور جستجوی درونی و… مورد علاقه بسیاری از توسعه دهندگان هوش مصنوعی است. این زبان جزء معدود زبان‌های برنامه نویسی است که از الگوی برنامه نویسی اعلانی استفاده می‌کند و منحنی یادگیری بسیار بالایی را دارد. ویژگی‌های اساسی این زبان برنامه نویسی ساختار انعطاف پذیر و قدرتمند، قابلیت ساختار بندی درختی اطلاعات . قابلیت گزینه خودکار rollback می‌باشد.

نگران انتخاب زبان برنامه نویسی نباشید!

البته نکته‌ای که قابل ذکر است آن است که لیست زبان‌های برنامه نویسی هوش مصنوعی به همینجا ختم نمی‌شود. زبان‌هایی مانند Scala، Julian، Haskell، AIML و… هم هستند که برای برنامه نویسی هوش مصنوعی از آن‌ها استفاده می‌شود و هر زبانی قدرت و کاربرد مخصوص به خود را دارد که در صورت لزوم می‌توان به سراغ آن رفت. اما کار شما در این مرحله آن است که ویژگی‌های زبان‌های برنامه نویسی مختلف را بررسی کنید و آن مورد را که نسبت به سایر گزینه‌ها هدف شما را جامع‌تر پوشش می‌دهد، انتخاب کنید.

کارآموزی هوش مصنوعی، سکویی برای پرواز!

اهمیت دوره‌های کارآموزی برای رسیدن به اهداف حرفه‌ای و برداشتن قدم‌های اولیه به شکلی استوار بر کسی پوشیده نیست. در دوره‌های کارآموزی افرادی که قصد ورود به یک حرفه‌ای را دارند، می‌توانند توانایی‌ها خود را بیازمایند، نقاط قوت و ضغف‌شان را شناسایی کنند و با ارزیابی کلی ظرفتیت‌هایشان در طی این دوران، استعداد واقعی خود را کشف کنند. برای آغاز راه حرفه‌ای در حوزه هوش مصنوعی نیز مسئله به همین شکل می‌باشد. با شرکت در یک دوره کارآموزی با کیفیت و کار کردن در کنار متخصصان حوزه هوش مصنوعی می‌توانید به اهداف خودتان در حوزه هوش مصنوعی دست یابید و به یک متخصص یا کارآفرین در این حوزه تبدیل شوید.

مسئله‌ای که متقاضیان یادگیری هوش مصنوعی در ایران با آن روبه‌رو هستند، آن است که به دلیل نوپا بودن حوزه هوش مصنوعی در ایران، در حال حاضر شرکت‌های محدودی در این حوزه وجود دارند و فعالیت می‌کنند. اکثر این شرکت‌ها نیز یا کارآموز نمی‌پذیرند یا برنامه مدونی برای آموزش متخصصان هوش مصنوعی و کشف استعداد و توانایی آن‌ها ندارند. به همین دلیل یافتن یک دوره کارآموزی مناسب و شرکت در آن یک چالش بزرگ برای افرادی است که در ایران به دنبال شروع فعالیت حرفه‌ای در حوزه هوش مصنوعی هستند.

با همه‌ی این‌ها مفتخریم به اطلاع آن دسته از عزیزان و همراهان علاقمند به هوش مصنوعی که به تازگی شروع به فعالیت در این حوزه نموده‌اند و تجربه کاری مرتبط ندارند، برسانیم که شرکت عامر اندیش هوشمند به دلیل تقاضای همراهان ما برای گذراندن دوره کارآموزی در شرکت عامر اندیش هوشمند، بر آن شدیم تا زمینه‌های لازم را برای برگزاری دوره‌های کارآموزی متقاضیان فراهم کنیم. افراد شرکت کننده در این دوره، علاوه بر به کار بستن دانش خود در حوزه هوش مصنوعی و کسب توانایی در این حوزه، می‌توانند ایده‌های خود را عملی کنند و در نهایت به کمک متخصصان هوش مصنوعی و همراهی شرکت عامر اندیش هوشمند در زمینه‌های مالی، بتوانند شرکت دانش بنیان خود را تاسیس کنند. در ادامه می‌توانید بیشتر در مورد این فرصت کارآموزی مطالعه کنید و با جزئیات آن آشنا شوید.

فرصتی جدید برای کارآموزی در یک شرکت معتبر فعال در حوزه هوش مصنوعی

همانطور که می‌دانید سالانه بسیاری از دانشجویان رشته‌های فنی بخصوص رشته‌هایی که مرتبط به علوم کامپیوتر هستند از بهترین دانشگاه‌های کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند و با هزاران امید و آرزو به دنبال کسب تجربه‌ و استفاده از دانش به دست آورده از دوران خوش دانشجویی هستند. در این میان بسیاری از آن‌ها به دلایل مختلفی مانند عدم اعتماد شرکت‌ها به جذب نیروهای تازه‌کار و نبود فضایی برای اثبات توانایی‌های خود در بازار کار ایران سردرگم می‌شوند و منتظر می‌مانند تا روزی فرصتی برای نشان‌دادن قابلیت‌های خود به دست آورند.

از طرفی به دلیل تجربه ناموفق ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور با صنعت و بازار کار، هیچگاه شاهد یک همکاری موفق و ادامه‌دار بین دانشگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت نبوده‌ایم. اما نگران نباشید چرا که شرکت عامراندیش هوشمند که در زمینه تولید محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، در طرحی جدید اقدام به جذب نیروهای تازه‌کار حتی بدون تجربه نموده است

چرا کارآموزی در یک شرکت هوش مصنوعی؟

در سال‌های اخیر رشد سریع هوش مصنوعی در دنیا و کشور خودمان بر محبوبیت روزافزون این حوزه در میان برنامه‌نویسان مختلف اثرگذار بوده است. به طوری که بسیاری از فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نیز علاقه‌مند به دنبال کردن رشته هوش مصنوعی هستند. چرا که در دوره ارشد هوش مصنوعی دانشجویان با مطالبی چون شبکه‌های عصبی، هوش مصنوعی پیشرفته، تئوری فازی و… آشنا می شوند.

در حال حاضر دانشگاه‌های متعددی در ایران رشته هوش مصنوعی را ارائه می‌دهند اما اگر بخواهیم بهترین دانشگاه‌های این رشته را از لحاظ اساتید، کیفیت و رتبه دانشگاه، سطح علمی دانشگاه و … بررسی کنیم، ده دانشگاه برتر در این رشته عبارتند از:

· دانشگاه شریف

· دانشگاه امیرکبیر

· دانشگاه تهران

· دانشگاه علم و صنعت

· دانشگاه شهید بهشتی

· دانشگاه خواجه نصیر

· دانشگاه صنعتی اصفهان

· دانشگاه شیراز

· دانشگاه فردوسی مشهد

· دانشگاه اصفهان

معرفی شرکت عامراندیش هوشمند

شرکت دانش بنیان عامر اندیش هوشمند فعالیت خود را از سال 96 اغاز کرده و با طراحی و تولید محصولات مختلف در زمینه هایی مانند پردازش گفتار(تبدیل گفتار به متن و متن به گفتار)، پردازش متن (چت بات و دستیار هوشمند فارسی)، پردازش تصویر و ویدئو و نیز اپراتورهای هوشمند مراکز تماس توانسته است در ظرف سه سال اخیر به یکی از بهترین شرکت ها در زمینه هوش مصنوعی تبدیل شده و صلاحیت ها و تاییدیه‌های لازم را از شرکتها، ارگانها و موسسات دولتی معتبر دریافت نماید.

عامراندیش هوشمند که موفق شده تا در میان 30 شرکت خلاق الکامپ 2018 و 5 شرکت برتر نمایشگاه سایبری نیز قرار بگیرد، اخیراً در راستای تحقق یکی از مهم‌ترین اهداف تعیین شده خود در سال‌های پیش رو، اقدام به راه‌اندازی یک طرح جذاب برای افراد مستعد و بدون تجربه نموده است.

اهداف جذب کارآموز در عامراندیش هوشمند

در سال‎‌های اخیر متقاضیان بسیاری از طریق شبکه‌های اجتماعی و راه‌های ارتباطی عامراندیش، خواهان طی کردن یک دوره کارآموزی در این شرکت و دادن فرصتی برای اثبات توانایی‌های خود بوده اند که به دلیل حجم فعالیت بالای شرکت و تمرکز ویژه بر روی توسعه محصولات تولید شده، فرصتی برای پاسخ به نیاز علاقه‌مندان وجود نداشت. اما علی‌رغم همه محدودیت‌ها و مشکلات پیش‌رو، طرحی توسط شرکت تهیه شده که می‌تواند برای فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند به فعالیت در حوزه هوش مصنوعی فرصتی بسیار ارزشمند برای اثبات توانایی‌هایشان باشد. در واقع مهم‌ترین اهداف این طرح را می‌توان موارد زیر دانست:

1. شناسایی و جذب افراد با استعداد و متعهد

2. تولید محصولات متنوع مبتنی بر هوش‌مصنوعی

3. ارتباط بیشتر با دانشگاه‌ها و مراکز علمی

موارد مهم برای انتخاب کارآموز در شرکت عامراندیش

مسلماً به دلیل تعدد درخواست‌ها و محدودیت‌های انتخاب افراد، مواردی وجود دارند که در صورت دارا بودن آن‌ها می‌توان افراد را به صورت عادلانه‌تری گزینش نمود:

· فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر رشته‌های مرتبط با مهندسی کامپیوتر در دانشگاه‌های معتبر کشور

· آشنایی با مفاهیم زیر در طول دوران تحصیل:

– برنامه نویسی پیشرفته

– ساختمان داده و طراحی الگوریتم

– مهندسی نرم‌افزار

– یادگیری ماشین

– پردازش تصویر

· دارای پروژه‌های عملی و پیاده سازی شده به زبان برنامه نویسی پایتون، موجود در گیت‌هاب

· علاقه‌مند به همکاری بلندمدت

شرایط و طول دوره کارآموزی

با انتخاب افراد مختلف، شرکت عامراندیش ابتدا اقدام به تیم‌سازی از میان افراد واجد شرایط نموده و سپس با محول کردن یک محصول به هر تیم و تعیین اهداف کلیدی و شاخص‌های اندازه‌گیری عملکردی، اقدام به توسعه محصول مربوطه خواهد نمود.

حالت همکاری به صورت دورکاری و کنترل آن توسط ابزارهای مدیریت پروژه و به صورت هفتگی صورت خواهد پذیرفت. از زمان شروع پروژه هر تیم سه ماه زمان داشته تا پروژه را به اهداف تعیین شده هدایت کند که در صورت موفقیت و پیشرفت پروژه متناسب با اهداف تعیین شده، امکان تبدیل نوع همکاری به بلند مدت وجود خواهد داشت.

مهارت هایی که در طول دوره فرا خواهید گرفت

· کار تیمی

– متدولوژی اسکرام

– سیستم هدف گذاری به کمک OKR

· استفاده از موتورهای هوش مصنوعی

· مسئولیت پذیری و پاسخگویی در مقابل تعهدات پذیرفته شده

· تجربه تولید و استقرار یک محصول

– گیت

– داکر

– توسعه سیستم‌های مبتنی بر میکروسرویس

مدل همکاری عامراندیش

حقوق و مزایای دوره کارآموزی

با توجه به مدل همکاری در نظرگرفته شده، شرکت به دنبال اجرا و توسعه محصولاتی است که با بهره‌مندی از موتورهای هوش مصنوعی تولید شده توسط عامراندیش نیاز به تجاری‌سازی دارد و به دنبال تيم هاي مستعد ، متخصص و علاقه مند به پیاده‌سازی این محصولات است. عامراندیش در این طرح نیازمند افرادی است که بتوانند خواسته ها و ايده‌هاي فوق را تحت حمايت و هدايت مديريتي و با انتخاب یکی از شرایط ذیل تجاري سازي نمايد:

1- دریافت حقوق پایه وزارت کار تا پایان دوره کارآموزی

2- بهره مندی از مالکیت درصدی از سهام مرتبط با محصول تولید شده(Vesting)

تعریف واگذاری سهام تشويقی (Vesting)

طرح واگذاری سهام تشويقی به كاركنان طرحی است كه طی آن درصدی از سهام محصول به صورت تدريجی به توسعه‌دهندگان محصول تعلق می گيرد.
سهام مذكور مشروط به حضور پيوسته و موثر توسعه‌دهندگان آن محصول در مدت مقرر در عامراندیش، و همچنين مشروط به محقق شدن اهداف و نتايج كليدی موظفی مربوط به هركدام از بازه های زمانی مقرر، مرحله به مرحله به شخص تعلق می گيرد و فرد موردنظر بابت تملك سهام تشويقی هزينه ای به شركت پرداخت نمی كند.

نحوه ارسال درخواست کارآموزی در شرکت عامراندیش

اگر احساس میکنید که شرایط مهیا شده برای شما فرصتی برای اثبات توانایی‌ها و قرارگرفتن در یک مسیر شغلی حرفه‌ای همراه با پیشرفت در جدیدترین حوزه‌های فناوری است، حتماً و بدون لحظه‌ای درنگ فرم زیر را پر کنید تا ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. منتظرتان هستیم!

به زودی دوره جدید کارآموزی را تعریف و  اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

برای مطالعه بیشتر در زمینه هوش مصنوعی به بلاگ عامر اندیش مراجعه نمایید.

* فارس‌آوا (تبدیل گفتار به متن) و دو محصول جانبی به نام‌های تبدیل متن به گفتار (TTS) و استخراج کلمات کلیدی(KWS) * باتاوا (دستیار هوشند سازمانی) و دو محصول جانبی به نام‌های نابینایار و اردکک * بینایار (فهم و درک هوشمند تصویر و ویدئو) * هوشتل(اپراتور هوشمند مرکز تماس) * فوتمن (دستیار هوشمند فوتبالی)

تمرکز اصلی شرکت بر روی تولید محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی است. محصولات اصلی شرکت شامل پردازش گفتار، تحلیل تصویر، ویدئو، چت‌بات هوشمند و تحلیل متن، و اپراتور هوشمند مرکز تماس است که تمامی این محصولات با آخرین فناوریهای روز دنیا و مبتنی بر یادگیری ماشین و یادگیری عمیق تولید شده‌اند.

* کسب مجوز دانش‌بنیان برای دو محصول تبدیل گفتار به متن (فارس‌آوا) و پردازش هوشمند تصویر و ویدئو (بینایار) از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان * کسب تاییده از مرکز تحقیقات مخابرات ایران جهت پردازش گفتار در پروژه ملی جویشگر بومی برای محصول فارس‌آوا * کسب مجوز اعتبار سنجی ساماندهی * رتبه‌بندی و احراز صلاحیت توسط سازمان برنامه و بودجه کشور (رتبه 6) * حضور دو محصول فارس‌آوا و باتاوا در بین 30 استارت‌آپ برتر بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ (1397) * حضور بین 20 شرکت خلاق پنجمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری * عضو فعال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

شماره تلفن 02122847693 شماره فکس: 02122852301 ایمیل پشتیبانی: info@amerandish.com ایمیل واحد بازاریابی: marketing@amerandis.com ایمیل واحد فروش: sales@amerandish.com ایمیل واحد فنی: technical@amerandish.com اینستاگرام: amerandish توئیتر: amerandishCo لینکدین: amerandish آپارات: amerandishhooshmand آدرس: تهران، پاسداران، خیابان بوستان دوم، پلاک 10 واحد 14

3.7/5 - (6 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/jxl66

به اشتراک بگذارید

4 پاسخ

  1. سلام بنظر شما برای فریلنسری با خارج از کشور توسعه دهنده وب فول استک بشیم بهتره یا برنامه نویس هوش مصنوعی

    1. سلام، این سوال بسیار کلی است اما به نظر میرسد به دلیل نوین تر بودن شاخه هوش مصنوعی و همینطور کمتر بوددن تعداد متخصصان این حوزه، امکان بهتری برای در این رشته وجود داشته باشد. البته باید در نظر داشت که مهارت بسیار بالا شرط اول انتخاب شما به عنوان فرد مورد نظر در این جنس فعالیت هست و پیشنهاد می‌شود در صورت داشتن مهارت بیشتر در یک حوزه همان را ادامه دهید. فارغ از انتخاب این دو شاخه باید با چالش های این نوع کار هم آشنا بود. ساعت کاری و تعطیلات متفاوت از بقیه، کار تیمی از راه دور و …

  2. سلام من علاقه به برنامه نویسی دارم و با زبانهای برنامه نویسی #C و java آشنا هستم خواستم ببینم می توانم برای کارآموزی با شما همکاری داشته باشم . با تشکر

    1. سلام مهدی جان
      میتونی رزومه خودت رو برای مسئول منابع انسانی شرکت بفرستی
      hr@amerandish.com
      البته ما حدود یک سالی هست که دیگه کار آموز نمی‌گیریم ولی میتونی به عنوان یک برنامه نویس جونیور با ما همکاری داشته باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

اهمیت چت بات های هوشمند برای کسب و کارها
چت بات

چت انگلیسی آنلاین به کمک چت بات هوشمند

در این مقاله می‌خواهیم مزایای استفاده از چت بات هوشمند به زبان انگلیسی و برخورداری از چت انگلیسی آنلاین بر روی وب‌سایت ررا بررسی کنیم.

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.