مبارزه با سرطان با کمک تکنولوژی تشخیص گفتار و هوش مصنوعی

همکاری جدید نانس (Nuance) و NITRE در مبارزه با سرطان با کمک هوش مصنوعی، فناوری تشخیص گفتار و قابلیت همکاری داده (Data interoperability)

برپایه گفته‌های دکتر جی شیتزر (Dr. Jay Schitzer)، رییس دفتر پزشکی و فناوری MITRE هر تعامل بین کلینیک و بیمار سرطانی، داده‌هایی با کیفیت بسیار بالا را فراهم می‌آورد که می‌تواند منجر به مراقبت‌های امن‌تر، نتایج بهتر و هزینه‌های کمتری شود. با عامر اندیش همراه باشید تا در مورد این همکاری بیشتر بدانید.

همکاری نانس و MITRE در مبارزه با سرطان با کمک تکنولوژی تشخیص گفتار و هوش مصنوعی

در مبارزه با سرطان، داده‌ها مهم‌ترین کلیدند. داده‌های دقیق و قوی بیمار، نه تنها به پژوهشگران در تلاش برای درک بهتر این بیماری یاری می‌رساند، بلکه به متخصصان و کارشناسان سرطان نیز در فراهم‌آوردن درمان‌های امن‌تر و موثرتر کمک می‌کند. به همین دلیل اخیرا یک همکاری استراتژی بین شرکت نانس (Naunce) و سازمان تحقیق و توسعه MITRE صورت گرفته تا بلکه به کمک یکدیگر قادر به خلق تفاوت‌هایی نوینی در بخش سلامت و مراقبت‌های بهداشتی باشند.

در این همکاری، تکنولوژی تشخیص گفتار Nuance Dragon Medical One با همتای خود MITRE’s mCODE کار خواهد کرد. این همکاری منجر به مجموعه‌ای از المان‌های داده‌ای خواهد شد که با ایجاد استانداردهای پایه‌ برای سوابق پزشکی مرتبط با آنکولوژی (تومور شناسی)، در نهایت باعث افزایش اطلاعات موجود و در دسترس برای مبارزه با سرطان می‎شود.

برپایه سخن‌های دکتر شیتزر، رییس بخش فناوری و پزشکی MITRE، هر تعامل بین کلینیک و بیماران سرطانی داده‌هایی با کیفیت بسیار بالایی را فراهم می‌آورد که می‌تواند ما را به سوی مراقبت‌های ایمن‌تر، نتایج بهتر و بهبود‌یافته‌تر و در نهایت هزینه‌های کمتر راهنمایی کند. ولی در ابتدا، ما نیازمند داده‌هایی هستیم که استاندارد و جمع‌آوری شده به روش قابل محاسبه باشند. بنابراین می‌توان با آنالیز داده‎های به دست آمده از دیگر بیماران، بهترین عمل‌ها و روش‌ها را ایجاد کرد. این داده‌ها باید به روشی کاملا یکپارچه جمع‌آوری شوند. جمع‌آوری این داده‌ها، اصلا باری به دوش کلینیک‌ها نخواهد بود. پیشنهادهای نانس (Naunce)، انگیزه بیشتری برای این تلاش را فراهم می‌آورد.

فناوری‌های ارایه شده توسط Nuance Dragon Medical One (تک اژدها پزشکی نانس) در حال حاضر نقش بسیار مهمی در مراقبت از بیمار را به عهده دارد. تکنولوژی تشخیص گفتار مبتنی بر فضای ابر، درحالیکه از طرفی بازیابی و ضبط بدون اصطکاک و ساده را تنها با استفاده ار فرمان صوتی امکان‌پذیر می‌سازد، یادداشت‌های پزشکی را نیز با توجه به استانداردهای این صنعت رونویسی می‌کند. این فرایند ضمن کاهش فشارهای اداری بر روی دوش کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها و بدون ایجاد افزایش فشار و گرفتن زمان زیادی از پزشکان، سوابق دقیق بیمار را به صورت کامل و دقیق ثبت و ضبط می‌نماید. همکاری این دو شرکت با هم، باعث بهبود چشم‌گیر و کارآمد راه‌حل‌های مورد استفاده درباره بیماران سرطانی خواهد شد.

برپایه سخن‌های دیانا نول (Diana Nole)، کارمند بخش مراقبت‌های بهداشتی و سلامت EVP و GM شرکت نانس، جمع‌آوری داده‌های بالینی ویژه برای درمان سرطان به روش سنتی، فرایندی سخت و دشوار است. ترکیب هوش مصنوعی و تکنولوژی تشخیص گفتار نانس با داده‌های استاندارد شده mCODE، متخصصان آنکولوژیست‌ را قادر می‌سازد تا به سادگی هر چه تمام‌تر، داده‌های مهم و حیاتی را جمع‌آوری کرده و به آن‌ها دسترسی یابند. پزشکان تنها با یک فرمان صوتی ساده قادر به دسترسی به تمامی این اطلاعات خواهند بود.

نانس در بخش سلامت و مراقبت‌های بهداشتی، جز شرکت‌های بسیار فعال است و همکاری اخیر آن با mCODE نمونه بارز تعهد وی در این بخش است. در ماه جون همین سال، این شرکت همکاری خود را با Wolter Kluwer برای افزودن ویژگی‌های جست‌وجو جدید به Dragon medical One، آغاز نمود. در جولای 2020 نیز نانس همکاری خود را با شرکت Cerner برای فناوری دستیار مجازی گسترش داد.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/L9oR3

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.