هوش مصنوعی در مرکز تماس اپراتورهای تلفن همراه چه کاربردی دارد؟

یکی از مهم ترین کمک هایی که هوش مصنوعی می تواند برای کسب و کارها داشته باشد در بخش پشتیبانی از مشتریان و استفاده از هوش مصنوعی در مرکز تماس کسب و کار ها است. همان طور که در مقالات قبل نیز به آن اشاره کردیم، هوش مصنوعی می تواند مرکز تماس کسب و کار شما را مدیریت کن و به سوال های مشتریان شما پاسخ دهد و مراجعه کنندگانی که برای اولین بار به مرکز تماس کسب و کار شما مراجعه کرده اند را راهنمایی کند. در بهترین حالت هوش مصنوعی قادر است تا همه ی این کار ها را بدون نیاز به عامل انسانی و متکی به هوش خود انجام دهد. امروز و در این مقاله قصد داریم تا به صورت موردی به سراغ یکی از شلوغ ترین مراکز تماس در همه ی کسب و کار ها برویم و به طور اختصاصی ببینیم که هوش مصنوعی قادر است چه کاری برای آن ها انجام دهد؟ احتمالا شما هم با ما موافق باشید که یکی از شلوغ ترین مراکز تماس متعلق به اپراتور های تلفن همراه می باشد و ما در این مقاله می خواهیم راهکار های هوش مصنوعی در مرکز تماس اپراتورهای تلفن همراه را معرفی کنیم.

هو شمصنوعی در مرکز تماس چه کاربردی دارد؟

چرا استفاده از هوش مصنوعی در مرکز تماس اهمیت دارد؟

مرکز تماس اپراتور های تلفن همراه نه تنها برای پشتیبانی از مشتریان آن اپراتور می باشد، بلکه جایی است که بسیاری از افراد برای آگاهی از خدمات، سرویس ها، تعرفه ها و بدست آوردن هر اطلاعاتی راجع به اپراتور، به آن مراجعه می کنند. به همین دلیل مراکز تماس اپراتور های تلفن همراه یکی از شلوغ ترین و پر تماس ترین مراکز تماس تبدیل شود. اما نکته ی مهمی که باید به آن توجه کرد آن است که اکثر این تماس ها محتوایی تکراری دارند که جواب های تکراری نیز به آن ها داده می شود. این جاست که کاربرد هوش مصنوعی در مرکز تماس اپراتور های تلفن همراه بیشتر به چشم می آید. زیرا که هوش مصنوعی قادر است تا تمام این تماس های تکراری را با دقت و درستی مدیریت و هدایت کند و جواب های تکراری را به همان دقت و صحت به تماس گیرندگان باز گرداند. به این طریق میزان حجم کاری نیرو های مشغول در مرکز تماس مربوطه تا حد زیادی کاهش یافته و نیروهای انسانی تنها در زمانی که عامل هوش مصنوعی نتواند پاسخ درست و مناسب را برای تماس گیرنده تشخیص دهد، به میدان وارد می شوند. در ادامه نیز چند مورد از کاربرد های مهم هوش مصنوعی در مرکز تماس اپراتور های تلفن همراه را بیان می کنیم که شاید چالش هایی باشند که مدیران این حوزه با آن ها رو به رو هستند.

پشتیبانی 24 ساعته مشتریان بدون پشت خط ماندن به کمک هوش مصنوعی

یکی از چالش ها مهم در بخش پشتیبانی و مرکز تماس کسب و کار ها، بحث پشت خط ماندن مراجعه کنندگان و پشتیبانی 24 ساعته از آن ها می باشد. معمولا مدیران کسب و کارها در مراکز تماس در مواجهه با این چالش به سراغ استخدام نیروهای بیشتر و افزایش شیفت نیروها و داستان هایی از این قبیل می روند. باید گفت که این موارد راهکارهای سنتی و قدیمی است که با وجود پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر توجیه منطقی ندارد. یکی از این راهکار هایی که تکنولوژی معرفی می کند استفاده از هوش مصنوعی در مراکز تماس است. استفاده از هوش مصنوعی در مراکز تماس موجب می شود تا شما از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشید و دیگر نیازی نباشد تا برای پشت خط ماندن مراجعه کنندگانتان نگران باشید.

پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان توسط هوش مصنوعی

همان طور که گفته شد یکی از کاربرد های هوش مصنوعی در مرکز تماس پاسخ به پرسش های متداول مراجعه کنندگانتانی است که مکالمه هایی با پرسش های مشابه به همراه پاسخ هایی یکسان دارند. در این زمینه هوش مصنوعی می تواند به کمک کسب و کارها بیاید و چنین سوال و جواب هایی را با دقت، سرعت و بدون خستگی مدیریت و هدایت کند.

ارائه اطلاعات انواع سرویس ها با مرکز تماس هوشمند

مراجعه کنندگانی که برای اطلاع از سرویس ها و خدمات مختلف اپراتورهای تلفن همراه به مرکز تماس مراجعه می کنند، می توانند به خوبی توسط هوس مصنوعی در مرکز تماس هدایت و راهنمایی شوند و همانند آن چه در مورد قبل گفته شد بیشتر تماس های این چنینی شامل سوال های مشابه و تکراری است که به جواب های مشابهی نیاز دارند.

کاربرد هوش مصنوعی در مرکز تماس

ارائه اطلاعات دفاتر و نمایندگی های سطح شهر با پرسش از هوش مصنوعی در مراکز تماس

کاربرد هوش مصنوعی در مراکز تماس اپراتور های تلفن همراه نیز مشابه آن چه که در مورد قبل گفته شد می باشد. هوش مصنوعی  می تواند اطلاعات دفاتر و نمایندگی های سطح شهر را به تماس گیرندگانی که جویای چنین اطالاعاتی هستند، ارائه دهد.

دریافت خدمات غیرحضوری به کمک هوش مصنوعی در مراکز تماس

یکی دیگر از کاربردهای هوش مصنوعی در مراکز تماس اپراتور های تلفن همراه آن است که مراجعه کنندگان بدون مراجعه حضوری بتوانند از خدمات و پشتیبانی برخوردار شوند. هوش مصنوعی می تواند درخواست مراجعه کنندگان را به خوبی درک کرده و به آن ها پاسخ دهد و در صورت نیاز به سرویس های خاصی، به آن ها خدمات ارائه دهد.

تماس برای نظرسنجی از کاربران توسط هوش مصنوعی در مرکز تماس ها

یکی دیگر از کاربردهای هوش مصنوعی در مرکز تماس کسب و کارها و به طور خاص مرکز تماس اپراتور های تلفن همراه آن است که به جای نیروی انسانی با مشتریان شما تماس بگیرد و در مورد خدمات و سرویس های ارائه شده از آن ها نظر سنجی کند. هوش مصنوعی می تواند مکالمه ی انجام شده در حین این تماس را درک کرده و هم چنین آن را به متن تبدیل کرده و از آن ها مستند تهیه کند.

هوشتل راه استفاده از هوش مصنوعی در مرکز تماس اپراتورهای تلفن همراه

هوشتل یک ربات پاسخگوی هوشمند در مراکز تماس تلفنی است که می تواند جایگزین اپراتورهای انسانی شود و به صورت 24 ساعته و به صورت اتوماتیک با استفاده از هوش مصنوعی پاسخگوی تماس مشتریان شما باشد. با استفاده از هوشتل دیگر نگران مرکز تماس خود نباشید. هوشتل می تواند به صورت هوشمند صحبت های مشتری را شنیده و آن ها را تبدیل به متن کرده، سپس به پردازش متن های دریافتی پرداخته و در انتها پس از یافتن پاسخ مناسب، به مانند یک عامل انسانی آن را برای مشتری اعلام کند. هوشتل هیچگاه خسته نمی شود و از تمام خطاهای انسانی به دور است و با دقت به تماس های مشتریان شما پاسخ می دهد.

هوشتل به طور کلی دارای چنین قابلیت هایی می باشد:

  • بهره مندی از موتور تبدیل گفتار به متن سفارشی سازی شده
  • بهره مندی از موتور پردازش طبیعی متن
  • بهره مندی از موتور تبدیل متن به گفتار
  •  ارائه خدمات 24 ساعته به تماس گیرندگان
  • به صفر رساندن اشغالی خطوط تلفن در زمان های ترافیک بالا
  • کاهش مدت زمان انتظار کاربر برای پاسخگویی
  • سازگاری با تمامی مراکز تلفن روی بستر VOIP
  • درک سوالات مشتریان سازمان به منظور برقراری مکالمه هوشمند با کاربر برای رسیدن به پاسخ مناسب
  • انتقال تماس به یک اپراتور انسانی در صورت عدم یافتن جواب مناسب
  • نصب و راه اندازی در سازمان شما
  • برخوردار از  آخرین تکنولوژیهای یادگیری عمیق
  •  قابلیت درک مکالمات محاوره ای
  • امکان شخصی سازی نحوه پاسخگویی یا ارائه خدمت به تماس گیرندگان هر سازمان
  • کاهش ریسک پاسخگویی یا ارائه خدمت اشتباه

با توجه به همه آن چه که گفته شد، استفاده از هوشتل در بخش پشتیبانی از مشتریان و مرکز تماس شما، می تواند یک مزیت رقابتی بزرگ در بین رقبایتان برایتان به همراه داشته باشد و با ارائه خدمات بانکی به شیوه نوین تحولی در سیستم بانکداری کشور ایجاد کنید. با هوشتل می توانید سرآمد رقبایتان باشید و مشتریان به دنبال شما باشند.

برای استفاده از محصول هوشتل یا ارسال درخواست دمو برای شرکت عامر اندیش هوشمند به اینجا مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/Rz8BV

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

اتاق چینی

اتاق چینی چیست؟

اتاق چینی (به انگلیسی: Chinese Room)‏ یک استدلال معروف در هوش مصنوعی است که در ایران آن را با نام‌های زیر شناخته می‌شود: استدلال اتاق

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.