چت انگلیسی آنلاین به کمک چت بات هوشمند

در این مقاله می‌خواهیم مزایای استفاده از چت بات هوشمند به زبان انگلیسی و برخورداری از چت انگلیسی آنلاین بر روی وب‌سایت ررا بررسی کنیم. پس اگر شما هم دارای کسب و کار آنلاین هستید و می‌خواهید یک چت بات به زبان انگلیسی را برای خودتان راه‌اندازی کنید در این مقاله با ما همراه باشید.

چت بات هوشمند چیست؟

چت بات‌ها در حقیقت یک سرویس مبتنی بر چت هستند که به مشتریان خدمات‌دهی می‌کنند و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ داده و به مشتریان اطلاعات رسانی می‌کنند. چت بات‌ها قابلیت بارگذاری روی هر بستر مبتنی بر چت و پیام‌رسان را دارند.

در مقاله‌ای دیگر به صورت کامل در مورد اینکه “چت بات چیست و چه کاربردی دارد” توضیح داده‌ایم.

مزیت اصلی چت بات‌ها آن است که به کمکشان، دیگر لازم نیست مشتریانتان برای رسیدن به اطلاعاتی مورد نیازشان به گفت‌و‌گوهای طولانی و خسته‌کننده بخش خدمات مشتریان مراجعه کنند. چت بات‌ها اطلاعات لازم را در زمانی کم به افراد می‌دهند و علاوه بر آن می‌توانند به خریدار شخصی، دوست و حلال مشکلات مشتریان شما تبدیل شوند.

به عنوان مثال در بخش بازاریابی چت بات‌ها می‌توانند مشتریان را به سمت اطلاعاتی که در جستجوی آن هستند راهنمایی کنند، به آنها الهام ببخشند یا در انتخاب محصولات به مشتریان کمک کنند و یا با خودکار کردن فرآیندهای لازم ، بهره‌وری کارمندان را افزایش دهند.

به دلیل اینکه این چت‌بات‌های هوشمند از دو عامل در دسترس بودن به صورت 24 ساعته و در بستر چت بودن برخوردار هستند، به یکی از گزینه‌های کلیدی برای پشتیبانی و ارائه خدمات به کاربران وبسایت‌ها تبدیل شده‌اند. چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از یادگیری ماشین و یادگیری عمیق می‌توانند به جواب مناسب مشتریان برسند. آن‌ها هم می‌توانند با کاربر به مکالمه بپردازند و هم به او خدمات و یا محصولات مناسبش را ارائه دهند یا او را راهنمایی کنند و به سوالاتش پاسخ دهند.

چت بات انگلیسی چه مواقعی کاربرد دارد؟

کاملا واضح است که استفاده از چت بات انگلسی زمانی کاربردی است که یک کسب و کار در سطح بین‌المللی کار می‌کند یا در کشورهایی فعالیت می‌کند که کاربران آن از زبان انگلیسی برای مکالمه استفاده می‌کنند. اگر کسب و کاری هستید که به خارج از کشور صادرات دارد، یا با شرکت‌های خارجی کار می‌کنید، یا به کاربران خارجی خدمات ارائه می‌دهید و … می‌توانید از چت بات‌های هوشمند به زبان انگلیسی بر روی وب‌سایت خود استفاده کنید. چت بات‌های هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که دائما با کاربران خود در ارتباط باشید و به خوبی بتوانید در هر زمانی از آن‌ها پشتیبانی کنید و به نیازهایشان پاسخ دهید.

مزایای استفاده از چت بات هوشمند انگلیسی چیست؟

استفاده از چت بات‌های هوشمند مزایای بسیار متنوعی را برای کسب و کارها و یا وب‌سایت‌هایی که به آن نیاز دارند،  به همراه خواهد داشت. توجه داشته باشید که زمانی که از یک چت بات هوشمند بر روی وبسایت کسب و کار خود خود استفاده می‌کنید، چه در زبان فارسی چه در زبان انگلیسی، برای کاربر نوعی دستیار و همراه ایجاد کرده‌اید که هر لحظه می‌تواند در کنار او باشد و به سوالاتش پاسخ دهد. در ادامه هم به تعدادی از مزایای استفاده از چت بات‌های هوشمند می‌پردازیم.

خرید آسان

اگر دارای وب‌سایت فروشگاهی هستید که کاربران بین‌المللی دارد، مهم‌ترین کاربردی که استفاده از چت بات برای شما به همراه خواهد داشت، ساده کردن فرآیند خرید است. کاربر می‌تواند به جای جستجو در فروشگاه برای رسیدن به محصول مورد نظر، آن را مستقیما به چت بات اعلام کند تا موجودی را به او نشان دهد و خرید را نهایی کند. هم چنین کاربر می‌تواند ویژگی‌های محصولی که مد نظر دارد، برای مثال یک کفش پاشنه بلند مشکی، را به چت بات بگوید تا چت بات نیز با توجه به سلیقه مشتری گزینه‌های مناسب را به او معرفی کند.

دسترسی

اگر از چت بات هوشمند بر روی وبسایت فروشگاه کسب و کار بین‌المللی خود استفاده کنید در واقع کمک می‌کنید تا در هر زمانی کاربر بتواند از پشتیبانی شما برخوردار شود. در این شرایط کاربر می‌تواند به راحتی و در هر زمان و مکانی که باشد، از طریق گوشی و یا لپ‌تاپ و… به وبسایت شما مراجعه کند و از خدمات آن بهره‌مند شود و بدون فوت وقت به آنچه که نیاز دارد برسد.

فعالیت 24 ساعته

چت بات‌های هوشمند می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر هفت روز هفته بر روی سایت فعالیت داشته باشند و به پرسش‌های کاربران پاسخ دهند. چت بات‌های هوش مصنوعی نیازی به استراحت ندارند و می‌توانند به صورت 24 ساعته کار کنند و به فعالیت و خدمات رسانی و تعامل با کاربران یک وبسایت بپردازند و به سوالات آن‌ها پاسخ دهند. مزیت پشتیبانی این نوع چت بات‌ها آن است که می‌توانند با کاربر یک دیالوگ برقرار کنند تا او حس نکند که دارد با یک ربات حرف می‌زند.

ارائه اطلاعات مورد نیاز به کاربر

چت بات‌های هوشمند دارای هوش مصنوعی، قادرند محتوای سوال‌هایی که دریافت می‌کنند را تشخیص دهند و آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده و نکات کلیدی موجود در صحبت را استخراج کرده و خواسته و منظور اصلی مشتری را درک کنند و پاسخ متناسب با آن را به مشتری ارائه دهند. تمامی این فرآیندها در کسری از ثانیه اتفاق می‌افتد و در زمان بسیار کمی مشتری به تمام آنچه که نیاز داشت، می‌رسد.

ارائه پیشنهادات شخصی سازی شده

یکی از کارهایی که چت بات‌های هوشمند می‌توانند در وب‌سایت یک کسب و کار بین‌المللی آنلاین برای کاربر انجام دهند ارائه خدمات و پیشنهادات شخصی سازی شده است. یک چت بات با توجه به سابقه جست و جوی کاربر در سایت و یا تاریخچه خریدها و سوالاتی که او تا به حال پرسیده است، می‌تواند به سلیقه نیازهای او پی ببرد و پیشنهاد خرید و یا خدمات شخصی سازی شده و متناسب با آن کاربر را به او ارائه دهد.

برای مطالعه بیشتر در زمینه هوش مصنوعی و کاربردهای آن به بلاگ عامر اندیش مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/o08uB

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

GDDR5X-GPU-640x353
هوش مصنوعی

GPU چیست و چه تفاوتی با CPU دارد؟

اگر شما هم مطالعاتی در زمینه علوم کامپیوتر داشته اید و یا با این حوزه آشنایی مختصری از قبل دارید، حتما چند باری واژه GPU

اپل و آلن تورینگ

ماجرای لوگوی اپل و آلن تورینگ

شایعات متفاوتی در مورد لوگو سیب گاز زده اپل وجود دارد از خوردن سیب توسط ادم و حوا گرفته تا دلیل مرگ آلن تورینگ وجود

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.