آینده دستیار های هوشمند، چت بات های مکالمه ای

آینده دستیار های هوشمند، چت بات های مکالمه ای

تا به حال در مورد کاربرد های بیشمار چت بات ها به عنوان دستیار های هوشمند صحبت کرده ایم و در مقاله های مختلفی از مزیت های این چت بات ها و کارکرد های بیشماری که در حوزه های مختلف دارند نیز گفته ایم. از آن جایی که چت بات ها به نوعی دستیار های هوشمد محسوب می شوند، می خواهیم در این مقاله به بررسی این موضوع بپردازیم که چه آینده ای در انتظار آن ها نشسته است و چرا می گوییم آینده کسب و کار ها در چت بات ها خواهند بود.

دستیار های هوشمند و چت بات ها

گفتیم که چت بات ها به نوعی دستیار های هوشمند محسوب می شوند. زیرا که می توانند به کمک هوش مصنوعی، بدون نیاز به نیروی انسانی با کاربران به مکالمه بپردازند و به نیاز های آن ها پاسخ دهند. می توان گفت که بازار چت بات ها در حال حاضر رو به رشد است و در آینده ای نزدیک شاهد بلوغ آن خواهیم بود و در آن زمان شاید بیراه نباشد بگوییم که همه ی کسب و کار ها به چت بات ها به عنوان دستیار های هوشمند برای کاربرانشان نیاز خواهند داشت.

در آینده ای نزدیک، شاید حتی زودتر از آنچه که فکر کنید، شاهد چت بات هایی خواهیم بود که کار پشتیبانی کسب و کار ها را به خوبی انجام می دهند و نه تنها کمکی برای کسب  و کار های هستند، بلکه دستیار کاملی نیز برای مشتریان آن ها باشد. دستیاری که مشتریان را راهنمایی کند، نیاز هایشان را بسنجد و بر اساس نیاز هایش پاسخ های مناسبی را برای او فراهم کند.

The-most-accurate-speech-to-text-app-of-2019-way-with-words-min.jpg

دستیار های هوشمند، از پردازش زبان طبیعی تا فهم زبان طبیعی

در حال حاضر یکی از دلایل محبوبیت چت بات ها به عنوان دستیار های هوشمند، آن است که به خوبی متوجه صحبت های کاربران می شوند و می توانند پردازش زبان طبیعی را با کیفیتی عالی انجام دهند و از این طریق متوجه نیاز کابران می شوند. اما با همه ی این ها آینده چت بات ها این نیست چون آن چه که در حال حاضر وجود دارد نیز دارای نقص هایی می باشد. آینده دستیار های هوشمند و چت بات های هوشمند در فهم زبان طبیعی خواهد بود. در آینده ای نزدیک شاهد چت بات هایی خواهیم بود که به راحتی متوجه منظور و نیت کاربران شوند.

دستیار های هوشمند، فناوری جذاب

یکی از دلایلی که قرار است در آینده ای نزدیک دستیار های هوشمند بسیار محبوب شوند توانایی مکالمه ی صوتی آن ها خواهد بود. در آینده ای نزدیک رابط دستیار های هوشمند صوت و مکالمه خواهد بود، هم چنان که امروزه نیز دستیار هوشمندی مانند الکسا و گوگل نیز از طریق صوت و مکالمه با کاربران ارتباط بر قرار می کنند. اما از آن جایی که رفته رفته علاقه کاربران به سمتی خواهد رفت به رابط های کاربری مکالمه ای روی بیاورند. لذا با توجه به همه آن چه که گفته شد در آینده شاهد چت بات هایی خواهیم بود که همانند یک دستیار هوشمند به مکالمه صوتی با کاربران خود بپردازند و با فهم دقیقی از آن چه می شنود، بتوانند به خوبی مکالمه را هدایت کرده و به نیاز های کاربر پاسخگو باشد.

رویکرد های ترکیبی به کمک دستیار های هوشمند

یکی از چیز هایی که در آینده ای نزدیک می توانیم انتظار آن را داشته باشیم، ساختن تجربه کاربری پویا تری برای کاربران می باشد. به کمک رابط های کاربری مکالمه ای می توان رابطی ایجاد کرد که ترکیبی از چت، صوت یا هر رابط زبان طبیعی به همراه عناصر گرافیکی مختلفی باشد تا بتوان به کمک آن ها فضای پویا و ترکیبی برای کاربران به وجود آورد.

مزایای استفاده از دستیار هوشمند

بار ها از مزایای مختلف چت بات ها در مقالات قبلی صحبت کرده ایم اما در آینده  استفاده از چت بات ها و دستیار های هوشمند چنین مزیت هایی را به طور اختصاصی به همراه خواهد داشت:

افزایش توجه کاربران

در دنیای امروز عناصر مختلفی وجود دارد که می تواند حواس کاربران را از شما پرت کند. امروزه با حجم زیادی از پیام ها، ایمیل ها ، اپلیکیشن ها و نوتیفیکیشن هایی که زمان کاربران را درگیر خود می کنند توجه کمتری برای شما و کسب و کارتان باقی می ماند. اما با کمک گرفتن از رابط های مکالمه ای و چت بات های قادر به مکالمه در کسب و کارتان، بخشی از توجه کاربران را به خود اختصاص دهید. نکته ی جالبی که در این زمینه وجود دارد آن است که رابط های مکالمه ای می تواند اطلاعات مورد نیاز مخصوص هر کاربر را برای آن ها تهیه کند و call to action هایی متناسب با هر کاربر را برای آن ها تعبیه کند و در نظر بگیرد. در این صورت می توانیم توجه بهتری از کاربر دریافت کنیم و تعامل بیشتری را با او داشته باشیم.

پاسخگویی صحیح به کاربران

همان طور که گفته شد چت بات ها و دستیار های هوشمند آینده به فناوری فهم زبان طبیعی مجهز هستند و چنین چت بات هایی قادرند به خوبی نیاز و قصد کاربران شما را درک نموده و با توجه به این اطلاعات پاسخ مناسب را ارائه دهند. به این ترتیب کاربران با مراجعه به این چت بات های می توانند به راحتی نیاز هایشان را رفع کنند. این چنین چت بات های هوشمندی به شما می گویند که کدام کاربر به چه چیزی نیاز دارد و شما باید به چه چیزی توجه نمایید.

صرفه جویی در هزینه ها

 یکی از کار های مهمی که چت بات ها و دستیار های هوشمند انجام می دهند، صرفه جویی در زمان و هزینه است. همواره با کمک گرفتن از نیروی انسانی در بخش های پشتیبانی هزینه هایی وجود دارد که پنهان می مانند، در صورتی که با کمک گرفتن از چت بات ها برای پشتیبانی کسب و کار ها این هزینه ها تا حد چشمگیری کاهش میابند و حتی از بین خواهند رفت.

باتاوا، دستیار هوشمند سازمانی شما

اگر شما هم در کسب و کارتان به چت باتی نیاز دارید که می تواند پرسش کاربرانتان را درک کرده و به خوبی پاسخ دهد و هم چنین در هزینه ها صرفه جویی کند، باتاوا را به شما معرفی می کنیم. باتاوا، یک دستیار هوشمند سازمانی صوتی است که از آخرین تکنولوژی های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برخوردار است. این محصول به طور اختصاصی برای زبان فارسی تولید شده است و می تواند زبان فارسی را به طور کامل پردازش و درک نماید. باتاوا قابلیت آن را دارد که متناسب با نیازهای سازمان ها و کسب و کارهای مختلف شخصی سازی شود. باتاوا قادر است با کمک از داده های اطلاعاتی که از قبل آموخته، پاسخی درست به سوالاتی که از او می شود ارائه دهد.

همان طور که گفته شد متناسب با نیاز کسب و کار و یا سازمان، باتاوا قابلیت شخصی سازی دارد. اگر شما در کسب و کارتان نیاز به چت باتی عمومی دارید که به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان و یا مراجعه کنندگانتان باشد، باتاوا می تواند این کار را برای شما انجام دهد. باتاوا محصولی بسیار ضروری برای کسب و کارهاست که با هزینه کم، پاسخگوی نیازهای مشتریانتان است به طوری که نیاز به نیروی انسانی را کاهش می دهد.

باتاوا دارای این قابلیت های به خصوص می باشد:

  • قابلیت درک متن محاوره ای
  • قابلیت انتقال ارتباط به اپراتورهای انسانی در صورت نیاز
  • ارائه پاسخ مناسب در قالب متن، تصویر، ویدئو، نقشه و …
  • بهره مندی از دایره واژگان (فرهنگ لغت) بسیار وسیع (بالای 270 هزار لغت)

مهم تر از همه اینکه باتاوا محصولی بومی است که در داخل کشور، متناسب با نیازهای داخلی تولید شده و توسعه داده شده است. کسب و کارهای داخلی در هر زمینه ای و سازمان های مختلف می توانند از این دستیار هوشمند متناسب با نیازهایشان در بخش های مختلف استفاده نمایند.

اگر می خواهید از محصول باتاوا استفاده کنید و یا درخواست دموی محصول را دارید به اینجا مراجعه کنید.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/L5ewN

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

GPT4 چیست؟

4-GPT چیست و از چند پارامتر تشکیل شده است؟

GPT یک مدل زبانی اتورگرسیو (خودگرا) است که به کمک یادگیری عمیق متن‌های شبیه به انسان تولید می‌کند. تا حالا سه مدل از سری‌های GPT-n معرفی شده است. که

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.