رمزگشایی، مرز بعدی برای هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات!

در سال ۲۰۲۰ حوزه دیجیتالی بهتر از قبل به نفع خود کار می‌کنند. برای مثال زمانی که شما از سیستم‌هایی همچون death knell to third-party cookies گوگل برای CCPA’s enforcement date استفاده می‌کنید، شتاب چشمگیری در روندهای قبلی مشاهده می‌کنیم.اكوسيستم‌های بسته در جهان تبليغات اينترنتی جايگاهي غيرقابل غلبه دارند و تا قبل از همه‌گیری Covid-19 شرکت‌های بزرگی مانند Google ، Facebook و Amazon بازی‌کنندگان اصلی این میدان بودند و شعله‌های خود را گسترش دادند.

با توجه به آن چه که گفته شد، آن‌ها یک مزیت اصلی مبتنی بر فناوری دارند که محتوا به سرعت در سراسر فضای رسانه‌ای پخش می‌شود و آن هم چیزی نیست جز هوش مصنوعی. از آنجا که کاربردهای هوش مصنوعی در میان تعداد زیادی از بازی‌کنندگان بزرگ این حوزه رایج شده است و ما شاهد تغییر در مفهوم قدرت در فضای رسانه هستیم.

بیایید در این مقاله نگاهی بندازیم به این مسئله که چگونه هوش مصنوعی رسانه‌ها را در طی سال‌های آینده متحول می‌سازد و در نهایت بازیکنانی قدرتمندتر را وارد میدان می‌کند.

هوش مصنوعی مفهوم  هوش را به مقیاس بزرگتری ارتقا می‌دهد

در فضای رسانه‌ای اکوسیستم‌های بسته کمپانی‌هایی مانند گوگل، فیسبوک، آمازون و سایرین جایگاه خود را به عنوان رهبران در توسعه و بکارگیری هوش مصنوعی برای منفعت کسب‌وکار خود ثابت کرده‌اند. آن‌ها به طرق مختلف ثابت کرده‌اند که در این حوزه بهترین هستند. آن‌ها از بسیاری جهات ثابت کرده‌اند که در این زمینه بهترین هستند. با توجه به مزایای ذاتی که پلتفرم‌های هوشمندشان از همان روزهای ابتدایی برای آن‌ها به ارمغان آوردند، این مسئله چندان تعجب آور نیست.

مزیت اولیه هوش مصنوعی اکوسیستم‌های بسته ناشی از پایگاه‌های بزرگ داده‌ی کاربران شناخته‌شده یا به عبارت دیگر داده‌های کیفی در مقیاس بزرگ است. این بینش که این سیستم‌‌ها قادر به استنتاج از مقدار زیاد تعاملات بین پلت فرم های خود هستند دقیقا ً همان چیزی است که برای هوشمند کردن هوش مصنوعی در طول زمان نیاز است. زمانی که یادگیری ماشین به طور مداوم تکامل می‌یابد می‌تواند کارهای جالبی انجام دهد . این چیزی است که به غول‌های تکنولوژی امروز اجازه داده تا کسب‌وکارهای بزرگ تبلیغاتی را که بر روی هوش اختصاصی بنا شده خلق کنند. این الگوریتم‌ها با جریان بی‌پایان داده‌های جدید باعث به حداکثر رساندن عملکرد کسب وکار خود می‌شوند.

قدرت هوش مصنوعی در آن است که اکثریت زمان مصرف کنندگان و دلارهای تبلیغاتی را که به دیواره‌ی این اکو سیستم‌های بسته اختصاص‌داده شده‌است، هدایت می‌کند. با این حال، با این وجود، علی رغم درک خوب مخاطبان از این سیستم‎ها، هوش واقعی آن‌ها همچنان در دیوارهایشان حبس شده و چالش‌هایی را برای تبلیغ کنندگان به وجود می‌آورد که نیاز دارند تا مخاطبان خود را از پس دستگاه‌ها و سیستم‌ها درک کندد. این مسئله ما را به جایی می‌رساند که پیشرفت‌های امروز هوش مصنوعی بر آن متمرکز شده است.

 

هوش مصنوعی درک متقابل از محیط را استانداردسازی می‌کند.

در فضای رسانه‌ای امروز، قدرت هوش مصنوعی از اکوسیستم‌های بسته نشات می‌گیرد و به ابزارها و تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا تجربه کاربری بهتری را از طریق این ابزارها ایجاد کننذ. برای برندها، جریان هوش مصنوعی و کاربردش در استخراج اطلاعات از اکوسیستم‌های بسته، استانداردسازی آن و سپس استفاده از بینش‌هایش برای خودکار کردن کمپین‌ها در میان این بسترها است.

در عین حال، هوش مصنوعی انقلابی در برنامه ریزی و اندازه گیری‌های رسانه‌ای برای برندها ایجاد می‌کند و امکان تبلیغات در همه کانال‌ها و محیط‌هایی که مصرف کنندگان بیشترین زمان را می گذرانند، برایشان فراهم می‌کند. با این حال، خود مدل تبلیغاتی بسیار شلوغ است و هوش مصنوعی نیرویی است که دید سنتی ما را در مورد چگونگی حضور برندها در مقابل مصرف کنندگان تغییر خواهد داد. این رویکرد تبلیغات کارآمد در چندین کانال همان جایی است که بیشترین کاربرد و سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را در صنعت رسانه مشاهده می کنید.

هوش مصنوعی سیستم درآمدزایی در رسانه را  دوباره تعریف خواهد کرد

تحول هوش مصنوعی در رسانه‌ها در آینده کسی است که نقش رهبران بازار را دوباره تعریف خواهد کرد. هوش مصنوعی این کار را به وسیله دستیابی به درک منحصر به فردی که از مشتری بدست می‌آورد، انجام خواهد داد. این مرز بعدی در استفاده از یادگیری عمیق برای ایجاد ترکیبات خلاقانه‌ای که برای برنامه‌های تبلیغاتی بهترین کاربرد را دارند خواهد بود و در هر دو محیط سنتی تبلیغات و سیستم ‌های جدید به طور فزاینده محبوب خواهند شد.

در سال‌های آینده , هوش مصنوعی یک چشم‌انداز جدید برای قرار دادن محصول پویا ایجاد خواهد کرد – چیزی که بسیار فراتر از مدل خلاقانه ” درخت تصمیم‌گیری ” فعلی خواهد بود. موج بعدی خلاقانه پویا قادر خواهد بود در درون خود محتوای خود را بازی کند و محصولات را با توجه به درک صمیمانه ناظر منحصر به فرد و چشم‌انداز آینده آگهی جایگزین کند. محصولات و خدمات دقیقاً با همان سطح شخصی سازی که امروزه در تبلیغات  ارائه می‌شود ادغام، چرخش و هدف گذاری می‌شوند. این جهش به جلو مرزهای بین ویدئو درخواستی مبتنی بر اشتراک و محیط های پشتیبانی شده از طریق آگهی را محو می کند و باعث ایجاد شیوه پویایی کاملاً جدیدی در دنیای رسانه می‌شود.

 

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/gnB65

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

هی الکسا، متاسفم اما گولت زدم!

سیستمی جدید تحت عنوان Text Fooler که توسط دانشگاه MIT گسترش داده شده است می‌تواند سیستم‌های پردازش زبان طبیعی شرکت Google و به طور تخصصی

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.