معرفی 5 چت بات هوشمند انگلیسی

شاید بتوان گفت چت بات‌ها در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین محصولات هوش مصنوعی است که کاربردهای متفاوتی را می‌تواند داشته باشد. در مقاله‌های قبلی در مورد کاربردهای چت بات‌های هوشمند صحبت کردیم و به معرفی چت بات هوشمند فارسی پرداخته‌ایم. در این مقاله قصد داریم  5 چت بات هوشمند انگلیسی معروف را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با آن‌ها آشنا شوید.

Mitsuku

این چت بات یکی از بهترین چت بات‌های خارجی است که برنده جایزه Loebner هم شده است. این جایزه سالانه در زمینه هوش مصنوعی می‌باشد و به چت بات‌هایی اهدا می‌شود که شبیه‌ترین فرآیند و رفتار را به انسان داشته باشند. برای این مسئله هم از یک تست تورینگ استاندارد استفاده می‌شود. چت بات میتسوکو می‌تواند ساعت‌ها به سوالات شما جواب بدهد و در مورد هرچیزی صحبت می‌کند. مطمئن باشید هیچگاه از صحبت کردن با میتسوکو خسته نخواهید شد و حوصله‌تان سر نخواهد رفت.

Rose

رز یکی دیگر از چت بات‌های بسیار خوب است و قبلا به عنوان انسانی‌ترین چت بات در اولین دوره تست تورینگ جایزه لوبنر در سال‌های 2014 و 2015 میلادی شناخته شد.

 Right Click

Right Click نام استارتاپی است که چت بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای حوزه طراحی وبسایت، تولید می‌کند. این چت بات از کاربر سوال‌های مربوط به حوزه ارائه خدمات و موضوع سایت و… را می‌پرسد و مطابق با پاسخ‌هایی که دریافت می‌کند قالب‌های سفارشی به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

 Poncho

 

پونچو یک ربات پیام رسان است که به عنوان یک کارشناس هواشناسی طراحی شده است. این ربات دوباره در روز اطلاعات مورد نیاز را در قالب هشدار به شما اطلاع می‌دهد و می‌توانید از او سوالات مختلفی در مورد هواشناسی بپرسید.

 Insomno bot

Insomno bot همان طور که از نامش پیدا است برای همه افرادی است که در سراسر دنیا از مشکل بی‌خوابی رنج می‌برند و یا اختلالات خواب دارند. این چت بات می‌تواند در زمان‌های بی‎خوابی گفتگوهای جالبی را با شما انجام دهد و به شما در داشتم خوابی راحت کمک کند.

سخن پایانی

چت بات‌های زیادی در چند سال اخیر در دنیا تولید شده‌اند و در این مقاله تنها 5 مورد از آن‌ها معرفی شدند. چت بات‌های متنوعی وجود دارند که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند که از سرگرمی تا مسائل جدی را در بر می‌گیرند. مسئله‌ای که در مورد چت بات‌ها وجود دارد آن است که به طور قطع آینده بخش پشتیبانی از مشتریان خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با چت بات‌های هوشمند  و کاربردهای می‌توانید به بخش بلاگ عامر اندیش مراجعه کنید.

3.4/5 - (8 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/MqrYX

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

هوش مصنوعی و اینترنت اشیا

ترکیب هوش مصنوعی و اینترنت اشیا

با بکارگیری اینترنت اشیا و هوش مصنوعی دنیای تجارت به سرعت در حال تغییر است. اینترنت اشیا در حال جمع آوری حجم قابل توجه و

PhysicsAI
اخبار هوش مصنوعی

PhysicsAI الگوریتم‌های هوش مصنوعی را برای استفاده در پهبادها و جنگنده‌های بدون سرنشین توسعه داد

این پروژه به دنبال افزایش اعتماد جنگجویان در مبارز‌ات مستقلانه توسط اتوماسیون هوایی در مانورهایی در محدوده دید با استفاده از هواپیماهای واقع گرایانه است.

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.