هر آنچه نیاز است از چت آنلاین سایت به صورت هوشمند بدانید

امروز می‌خواهیم به بررسی چت آنلاین سایت ها بپردازیم و ببینیم که استفاده از چت بات‌های هوشمند برای وبسایت‌ها چه ضرورتی دارد. با ما همراه باشید.

منظور از چت آنلاین سایت هوشمند چیست؟

منظور از چت آنلاین هوشمند استفاده از چت بات‌های هوشمند بر روی وبسایت است. چت‌بات‌های هوشمند در حقیقت سرویس‌هایی هستند که به کمک هوش مصنوعی می‌توانند مستقل از عامل انسانی، با مشتریان کسب و کار یا کاربران یک وبسایت چت کنند و به سوالات آن‌ها پاسخ دهند. چت بات‌ها تنها به عنوان پشتیبان سایت و ارائه دهنده اطلاعات کاربرد ندارند، بلکه از آن‌های می‌توان به عنوان یک دستیار هوشمند که توانایی‌های مختلفی را دارد استفاده کرد.

به دلیل اینکه این چت‌بات‌های هوشمند از دو عامل در دسترس بودن به صورت 24 ساعته و در بستر چت بودن برخوردار هستند، به یکی از گزینه‌های کلیدی برای پشتیبانی و ارائه خدمات به کاربران وبسایت‌ها تبدیل شده‌اند. چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از یادگیری ماشین و یادگیری عمیق می‌توانند به جواب مناسب مشتریان برسند. آن‌ها هم می‌توانند با کاربر به مکالمه بپردازند و هم به او خدمات و یا محصولات مناسبش را ارائه دهند یا او را راهنمایی کنند و به سوالاتش پاسخ دهند.

چرا وبسایت‌ها باید چت آنلاین سایت داشته باشد؟

استفاده از چت بات‌ها بر روی وبسایت‌ها مدت‌هاست که مرسوم شده است. دلیل استفاده از آن‌ها هم معمولا پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات کاربر است که اکثر این چت بات‌ها در به جا آوردن مسئولیت خود شکست می‌خورند. زیرا کاربر در محیط اینترنت نیاز دارد که به سوالاتش سریعا پاسخ داده شود و زمانی که کاربر بر روی چت بات وبسایت پیام می‌گذارد انتظار دارد که به سرعت به سوال او پاسخ داده شود. اما چت بات‌های غیر هوشمند به یک عامل انسانی برای پاسخگویی نیاز دارند و زمانی که عامل انسانی در دسترس نباشد، که معمولا اینگونه است، چت بات نیز نمی‌تواند خدماتی ارائه دهد. اما در مقابل چت بات‌های هوشمند هستند که بدون نیاز به عامل انسانی و با کمک هوش مصنوعی خود می‌توانند به تعامل با کاربر بپردازند و به سوالات او در هر ساعت از شبانه روز پاسخ دهند. به همین علت است که وبسایت ها باید دارای چت بات آنلاین هوشمند باشند.

مزایای استفاده از چت بات بر روی سایت

استفاده از چت بات‌های هوشمند مزایای بسیار زیادی را برای وبسایت شما به همراه خواهد داشت. توجه داشته باشید که زمانی که از یک چت بات هوشمند بر روی وبسایت خود استفاده می‌کنید برای کاربر نوعی دستیار و همراه ایجاد کرده اید که هر لحظه می‌تواند در کنار او باشد و به سوالاتش پاسخ دهد. به طور کلی اگر از چت با هوشمند بر روی وبسایت استفاه می‌کنید از مزایای زیر برخوردار خواهید بود.

دسترسی

اگر از چت بات هوشمند بر روی وبسایت خود استفاده کنید کاربر می‌تواند به راحتی و در هر زمانی از طریق گوشی و یا لپ‌تاپ و… به وبسایت شما مراجعه کند و از خدمات آن بهره‌مند شود. ضمنا در هر مکانی هم که باشند می‌توانند از خدمات شما بهره ببرند و بدون فوت وقت به آنچه که نیاز دارند برسند.

فعالیت 24 ساعته

چت بات‌های هوشمند می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر هفت روز هفته بر روی سایت فعالیت داشته باشند و به پرسش‌های کاربران پاسخ دهند. چت بات‌های هوش مصنوعی نیازی به استراحت ندارند و می‌توانند به صورت 24 ساعته کار کنند و به فعالیت و خدمات رسانی و تعامل با کاربران یک وبسایت بپردازند و به سوالات آن‌ها پاسخ دهند.

ارائه اطلاعات مورد نیاز به کاربر

چت بات‌های هوشمند دارای هوش مصنوعی قادرند تا محتوای سوال‌هایی که دریافت می‌کنند را تشخیص دهند و آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده و نکات کلیدی موجود در صحبت را استخراج کرده و خواسته و منظور اصلی مشتری را درک کنند و پاسخ متناسب با آن را به مشتری ارائه دهند. تمامی این فرآیندها در کسری از ثانیه اتفاق می‌افتد و در زمان بسیار کمی مشتری به تمام آنچه که نیاز داشت، می‌رسد.

ارائه پیشنهادات شخصی سازی شده

یکی از کارهایی که چت بات‌های هوشمند می‌توانند انجام دهند ارائه خدمات و پیشنهادات شخصی سازی شده است. یک چت بات با توجه به سابقه جست و جوی کاربر در سایت و یا تاریخچه خریدها و سوالاتی که او تا به حال پرسیده است، می‌تواند پیشنهاد خرید و یا خدمات شخصی سازی شده و متناسب با آن کاربر را به او ارائه دهد.

معرفی چت بات هوشمند برای وبسایت‌های ایرانی

در ایران تعداد شرکت‌هایی که در زمینه هوش مصنوعی و تولید چت بات کار می‌کنند محدود است. اما خوشبختانه محصولات با کیفیتی در این زمینه به بازار عرضه شده است. یکی از این محصول‌ها چت بات هوشمند باتاوا، محصول شرکت عامر اندیش می‌باشد. باتاوا، یک دستیار هوشمند سازمانی صوتی است که از آخرین تکنولوژی های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برخوردار است. این محصول به طور اختصاصی برای زبان فارسی تولید شده است و می تواند زبان فارسی را به طور کامل پردازش و درک نماید. باتاوا قابلیت آن را دارد که متناسب با نیازهای سازمان ها و کسب و کارهای مختلف شخصی سازی شود. باتاوا قادر است با کمک گرفتن از داده ها و اطلاعاتی که از قبل آموخته، پاسخی درست به سوالاتی که از او می شود ارائه دهد.

افزونه چت آنلاین هوشمند

 

محصول باتاوا متناسب با نیازهای یک کسب و کار و یا سازمان، قابلیت مناسب سازی دارد. اگر شما در کسب و کارتان نیاز به چت باتی عمومی دارید که به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان و یا مراجعه کنندگانتان باشد، باتاوا می تواند این کار را برای شما انجام دهد. باتاوا محصولی بسیار ضروری برای کسب و کارهاست که می توانید با هزینه کم، پاسخگوی نیازهای مشتریانتان باشد به طوری که دیگر نیازی به نیروی انسانی نداشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با محصول باتاوا و یا برخورداری از دموی رایگان این محصول، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و فرم دمو را پر کرده و برای ما ارسال کنید.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/ceXJ8

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

موارد کاربرد تشخیص چهره
مقالات

تکنولوژی تشخیص احساسات از روی چهره چیست؟

تشخیص چهره یکی از تکنولوژی‌های جذابی است که در حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این تکنولوژی کاربردهای متفاوتی دارد و یکی از این

چت بات یوجین گوسمن

یوجین گوسمن یک چت بات هوشمند

یوجین گوسمن (Eugene Goostman) یک ربات مکالمه است که سعی می‌کند خود را مثل یک پسر بچه 13 ساله اوکراینی نشان دهد. این چت بات

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.