گیمری در کنارتان، رد کردن مراحل بازی با کمک هوش مصنوعی

بسیاری از گیمرها زمانی که به مراحل طولانی و یا دشوار بازی‌ها می‌رسند، آن‌ را غیرقابل عبور می‌دانند و به همین علت از تلاش برای پشت سر گذاشتن چنین مراحلی دست می‌کشند. اما، تکنولوژی هوش مصنوعی سونی چنین مشکلی را با اختراع جدید خود حل کرده است! با این‌که برخی افراد از کتک خوردن در بازی‌هایی همچون Dark Souls لذت می‌برند؛ اما قطعا کسب موفقیت در هر مرحله، از شکست‌های پی‌درپی خوشایندتر خواهد بود. با این حال گاهی حل مراحل سخت بازی‌ها، گیمر را به نقطه‌ای می‌رساند که با فشردن دکمه پاور، دستگاه را خاموش کرده و بازی را برای همیشه رها می‌کند. تکنولوژی هوش مصنوعی سونی با یادگیری از انسان، بازیکن دومی می‌سازد تا بازی‌ها را در چنین شرایطی ادامه دهد.  

گیمری در کنارتان، با تکنولوژی هوش مصنوعی سونی

بازیکن دوم تکنولوژی هوش مصنوعی سونی چگونه عمل می‌کند؟ 

در استفاده از هوش مصنوعی، روش بازی گیمر در بازی‌های مختلف مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد. سپس اطلاعاتی از پروفایل شخصی بازیکن جمع‌آوری خواهد شد. زیرا در چنین پروفایلی سبک منحصربه‌فرد بازی هر گیمر مشخص شده است. به این ترتیب در صورت نبود بازیکن اصلی، گیمر دومی وجود خواهد داشت که با همان استایل، بازی‌ها را ادامه دهد.  با توجه به این توضیحات به راحتی می‌توان فهمید که استفاده از هوش مصنوعی در بازی‌ها، چگونه می‌تواند به فرد در حل مراحل دشوار کمک نماید یا او را به سطح مورد نظر خود در بازی برساند. همچنین، چنین توضیحاتی این مسئله را توجیه می‌کند که با به کارگیری این نوع فناوری‌ها، دیگر بازی‌ها نیمه‌کاره رها نخواهند شد. 

در مقاله دیگر با نام “استفاده از هوش مصنوعی در بازی های کامپیوتری” برترین بازی هایی که از هوش مصنوعی استفاده کردند را معرفی کردیم.

در بازی از هوش مصنوعی سونی کمک بگیرید

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سپردن بازی به گیمری دیگر را تقلب می‌دانند، می‌توانید از تکنولوژی هوش مصنوعی سونی به شکلی دیگر بهره ببرید. این امکان وجود دارد تا در تمام طول بازی از این فناوری راهنمایی‌هایی را دریافت کنید. بدین ترتیب در واقع کسی که بازی را انجام می‌دهد، شما هستید و تنها با بازیکنی دیگر مشورت خواهید کرد 

هوش مصنوعی سونی به معلولان کمک می‌کند 

کسانی که ناتوانی‌های خاصی دارند، قادر هستند با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی سونی برخی مسئولیت‌ها و وظایف را به گیمر دیگری بسپارند. به این ترتیب، چنین افرادی می‌توانند همانند دیگر گیمرها از بازی لذت ببرند و در دنیای بازی‌ها غرق شوند. همان‌طور که با مطالعه این مقاله متوجه شده‌اید، فناوری هوش مصنوعی سونی می‌تواند به بازیکن‌های حرفه‌ای و حتی مبتدی کمک کند تا مراحل را با سبک بازی خود، اما به شکلی درست پشت سر بگذارند.

اگر این مطلب را دوست داشتید ما یک فایل صوتی 13 دقیقه ای در مورد تاریخچه و کاربردهای هوش مصنوعی در بازی های کامپیوتری هم داریم که می‌توانید آن را  گوش کنید.

منبع: artificialintelligence-news

5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/YueHm

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

همسریابی هوش مصنوعی
اخبار هوش مصنوعی

همسریابی به کمک هوش مصنوعی!

  همسریابی به کمک هوش مصنوعی: ژاپن بودجه‌ای قابل‎توجه برای چنین نهادهایی و به منظور افزایش نرخ زاد و ولد در کشور اختصاص داد! ژاپن

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.