چت با وکیل برای پشتیبانی مسائل حقوقی

شاید بتوان گفت یکی از کسب و کارهایی که کمابیش به سبک و سیاق قدیمی خود به کارش ادامه می‌دهد و افراد فعال در این حوزه چندان به تکنولوژی فکر نمی‌کنند کسب و کارهای مربوط به مسائل حقوقی می‌باشد. اما با پیشرفت زندگی در زندگی مردم و استفاده روزمره اینترنت، چت با وکیل و پرسش سوالات حقوقی و یا جست و جوی مسائل حقوقی یکی از دغدغه‌های افرادی شده که کارشان با مسائل حقوقی گره خورده است.

مراجعه کننده‌ای که امروز قرار است به سراغ یک وکیل برود، قبل از هرچیزی در اینترنت تحقیق می‌کند. قوانین و تبصره‌های موجود را مطالعه کرده و از بین آن‌ها راهکار مناسب خودش را جست و جو می‌کند. کمتر کسی امروزه همان ابتدا که به مشکل حقوقی بربخورد به سرعت نزد وکیل می‌رود. برخی نیز پس از مطالعه و تحقیق با خبره‌هایی در این زمینه مشورت می‌کنند و راهکار را از آن‌ها جویا می‌شوند و یا حتی با چند وکیل به صورت آنلاین و اینترنتی به چت می‌پردازند.

این‌ها همه نشان از آن دارد که سبک زندگی مردم تغییر کرده و افراد برای رفع نیازهایشان راه‌‌های جدید را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل کسب و کارهای مختلف باید خود را با این نیازها هماهنگ کنند. این مقاله قرار است به بررسی استفاده از تکنولوژی هوشمندی مانند چت بات در حوزه حقوقی و وکالت بپردازد. اما اگر شما مخاطبی هستید که در این حوزه فعالید و آن را کاملا نامرتبط و جدا از تکنولوژی و فناوری‌های جدید می‌دانید، بهتر است قبل از ادامه بیشتر در این مورد تحقیق کنید.

منظور از چت با وکیل و استفاده از چت بات برای کسب و کارهایی همانند وکالت چیست؟

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم بسیاری از فعالان این حوزه تصورشان این است که تکنولوژی کاربرد چندانی در حقوق و وکالت ندارد. اما باز هم همان طور که در بالا اشاره کردیم چت با وکیل و تحقیق و جستوجو از کارهایی است که کاربران به کمک تکنولوژی سعی می‌کنند نیازهای حقوقیشان را برطرف کنند. پس اگر در این حوزه فعالیت می‌کنید و به دنبال مشتریان بیشتری هستید قطعا باید به استفاده از تکنولوژی نوین و فعالیت در راستای نیازهای مشتریان فکر کنید.

هوشمند سازی مرکز تماس سایپا و ایران خودرو

جدا از تمام کارها و فعالیت‌هایی که در دنیای آنلاین می‌توانید انجام دهید تا به مشتریانتان نزدیک‌تر شوید، یکی از مهم‌ترین راه‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند تا در زمان نیاز به سرعت در دسترس باشید، استفاده از چت بات است. شما به کمک چت بات ها می‌توانید در هر بستر قابل چت، اعم از وب‌سایت یا پیام رسان‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی، پاسخگو و در دسترس مشتریانتان باشید و به نیاز آن‌ها جواب دهید.

چت بات ها چه کارهایی را می‌توانند برای کسب و کارهای حوزه انجام دهند؟

استفاده از چت بات ها به معنی چت با وکیل انسانی نیست و نباید فکر کنید که همانند زمانی یک وکیل به مشتری پاسخ می‌دهد هوش مصنوعی چت بات نیز به او پاسخ دهد. چت بات می‌تواند کارهای پر تکراری که برای کسب و کار شما می‌افتد را مدیریت کند و به مشتری اطلاعات لازم را بدهد و او را راهنمایی کند. در ادامه به چند مورد از کاربردهای برتر چت بات‌ها در این زمینه می‌پردازیم.

ارائه اطلاعات حقوقی مورد نیاز

یکی از کاربردهایی که چت بات می‌تواند برای کسب و کار شما انجام دهد ارائه اطلاعات به مشتریان است. چت بات می‌تواند جواب سوالات پر تکرار مشتریان را به کمک اطلاعات موجود در دیتابیس بدهد و از این طریق به مرجعی برای جست و جوی سوالات مشتریان تبدیل شود. شاید حتی در صورتی که عملکرد بسیار خوبی داشته باشد به جایی برسد که مشتری به جای جست و جوی سوالش در گوگل به سراغ چت بات شما بیاید.

چت بات‌ها می‌توانند به کمک هوش مصنوعی خواسته و نیاز مشتری را از بین مطالبی که تایپ کرده متوجه شوند و بر اساس نیازش اطلاعات مورد نیاز را بدهند. این کار موجب خواهد شد تا اگر قرار است مشتری به شما مراجعه کند سطح اطلاعات مناسبی داشته باشد. علاوه بر آن این در دسترس بودن همیشگی و توجه به نیاز مشتریان قطعا شما را در ذهن افراد جا خواهد انداخت و مشتریان بیشتری را برای شما به همراه خواهد آورد.

اطلاعات مربوط به کانون وکلا

یکی از کارهای دیگری که چت بات‌ها می‌توانند انجام دهند ارائه اطلاعات مورد نیاز در مورد کانون وکلا به مشتریان است. این کاربرد بیشتر برای سایت‌های حقوقی مرجع می‌باشد که افراد برای کسب اطلاعات به آن مراجعه می‌کند. در این جا چت بات می‌تواند اطلاعات مختلف، برای مثال اطلاعات مربوط به وکلا دارای هر سطح در استان‌های مختلف و یا آدرس دفتر وکلا، را به مراجعه کنندگان ارائه دهد. همینطور می‌تواند اطلاعات مربوط به شعب مختلف دادگستری و یا نهادهای مشابه را نیز به کاربر بدهد.

چت با ربات هوشمند در مراکز پشتیبانی کسب و کارها

ثبت اطلاعات و امکان ثبت نوبت

این کاربرد می‌تواند برای نهادهای مختلف یا حتی دفاتر وکلا بسیار برجسته باشد. چت بات‌ها می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را از مشتریان بگیرند و یا در روند نوبت دهی به آن‌ها کمک کنند. برای مثال زمانی که یک کاربر می‌خواهد زمان ملاقات با یک وکیل داشته باشد می‌تواند از چت بات کمک گرفته و با توجه به نوبت‌های خالی که چت بات در اختیار او قرار می‌دهد نوبتش را نهایی کند و اطلاعاتش را برای ثبت نوبت به چت بات بدهد.

چگونه کسب و کار خود را به یک چت بات مجهز کنید؟

برای اینکه کسب و کارتان یک چت بات داشته باشد، فارغ از هر حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، دو راه در پیش رو دارید. یا اینکه خودتان به سراغ ساخت چت بات بروید و یا از شرکت دیگری که در این حوزه فعالیت می‌کند بخواهید تا یک چت بات برای کسب و کار شما طراحی کند. پر واضح است که روش دوم هم ریسک کمتری دارد و هم هزینه‌ی تمام شده بسیار کمتر از مورد اول خواهد بود. خوشبختانه در حال حاضر شرکت‌های هوش مصنوعی در ایران فعالیت‌های بسیار خوبی را آغاز کرده‌اند.

یکی از شرکت‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی عامر اندیش هوشمند می‌باشد که دارای محصولات مختلفی است. یکی از این محصولات چت بات هوشمند است که باتاوا نام دارد. باتاوا، یک دستیار هوشمند سازمانی صوتی است که از آخرین تکنولوژی های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برخوردار است. این محصول به طور اختصاصی برای زبان فارسی تولید شده است و می تواند زبان فارسی را به طور کامل پردازش و درک نماید. باتاوا قابلیت آن را دارد که متناسب با نیازهای سازمان ها و کسب و کارهای مختلف شخصی سازی شود. باتاوا قادر است با کمک از داده های اطلاعاتی که از قبل آموخته، پاسخی درست به سوالاتی که از او می شود ارائه دهد.

همان طور که گفته شد متناسب با نیاز کسب و کار و یا سازمان، باتاوا قابلیت شخصی سازی دارد. اگر شما در کسب و کارتان نیاز به چت باتی عمومی دارید که به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان و یا مراجعه کنندگانتان باشد، باتاوا می تواند این کار را برای شما انجام دهد. باتاوا محصولی بسیار ضروری برای کسب و کارهاست که می توانید با هزینه کم، پاسخگوی نیازهای مشتریانتان باشد به طوری که دیگر نیازی به نیروی انسانی نداشته باشید.

باتاوا دارای این قابلیت های به خصوص می باشد:

  • قابلیت درک متن محاوره ای
  • قابلیت انتقال ارتباط به اپراتورهای انسانی در صورت نیاز
  • ارائه پاسخ مناسب در قالب متن، تصویر، ویدئو، نقشه و …
  • بهره مندی از دایره واژگان (فرهنگ لغت) بسیار وسیع (بالای 270 هزار لغت)

مهم تر از همه اینکه باتاوا محصولی بومی است که در داخل کشور، متناسب با نیازهای داخلی تولید شده و توسعه داده شده است. کسب و کارهای داخلی در هر زمینه ای و سازمان های مختلف می توانند از این دستیار هوشمند متناسب با نیازهایشان در بخش های مختلف استفاده نمایند.

اگر می خواهید از محصول باتاوا استفاده کنید و یا درخواست دموی محصول را دارید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/t7iAw

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.