ایجاد چت‌بات‌ هوشمند اسپکترم (Spectrm) برای کسب‌وکار با پلتفرم جدید بازاریابی

چت‌بات هوشمند اسپکترم (Spectrm)، به صورت خودکار با مشتریان به گفت‌وگو می‌پردازد و به صورت آنلاین به تمامی پرسش‌ها و مشکلات آن‌ها، پاسخ می‌دهد. هنگامی که کسب‌وکاری را اداره می‌کنید که نیاز به برقراری ارتباط مستقیم با کاربران دارد، ارائه تجربه شخصی به هر مشتری به میزان زیادی وقت از شما می‌گیرد. به همین دلیل استفاده از چت‌بات‌ها برای خودکارسازی این گفتگوها می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مناسب به شمار آید.

جزئیات بیشتر درباره چت‌بات هوشمند اسپکترم (Spectrm)

پلتفرم بازاریابی اسپکتروم (Spectem) به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی چت‌بات‌هایی پیشرفته در کسب‌وکارهای خود ایجاد و مستقر کنید. این بات‌ها برای تعامل واقعی و گفت‌وگوی بیشتر با مشتری طراحی شده است و تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای مشتری فراهم می‌آورد. (با شخصی‌سازی تجربه مشتری، 80% مصرف‌کنندگان قطعا برند شما را برای خرید انتخاب می‌کنند؛ و این یک موفقیت بزرگ برای شما و برندتان به شمار می‌آید). چت‌بات هوشمند اسپکترم (Spectrm) همچنین به شما این امکان را می‌دهد حتی اگر مهارتی در کدنویسی ندارید نیز چت‌بات خود را بهینه‌سازی نمایید.

وقتی مشتری با چت‌بات‌های شما گفتگو می‌کنند، اطلاعات دریافتی را می‌توان برای تقسیم‌بندی، هدف‌گذاری مجدد و تبدیل مشتری در زمان واقعی استفاده کرد. این نه تنها به شما کمک می‌کند تا گفت‌وگوهای خود را با مشتری به بصیرت و درآمد واقعی تبدیل سازید، بلکه به شما در ایجاد روابط قوی و پایدار با مشتری کمک می‌کند.

چنین چت‌بات‌هایی برای استفاده در چه شرکت‌ها و یا سازمان‌هایی مناسب است؟

  • فروشگاه‌هایی اینترنتی: برای پیگیری سفارش خرید، خدمات پس از فروش، ارتباط با مشتری، جست‌وجوی محصول مورد نظر و غیره استفاده وسیعی از چت‌بات‌ها می‌کنند.
  • شرکت‌های ارایه دهنده خدمات مخابراتی و اینترنتی: چت‌بات‌های هوشمند اسپکترم بهترین وسیله برای تنظیم مجدد گذرواژه‌های کاربران، بررسی اتصال اینترنت آنان، پاسخ به پرسش‌هایشان و غیره است.
  • بانک‌ها و موسسات مالی: بانک‌ها و موسسات مالی از چت‌بات‌ها برای مسدود کردن حساب مشتریان، انتقال وجه، موجودی حساب، پاسخ به پرسش‌هایشان و ارایه دیگر خدمات، استفاده می‌کنند.

 

 

 

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/LcERC

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

کاربرد چت با روانشناس آنلاین
چت بات

کاربرد چت با روانشناس آنلاین

کاربرد چت با روانشناس آنلاین در دنیای پر استرس امروز چت با روانشناس آنلاین شاید یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌هایی است که تکنولوژی می‌تواند ایجاد کند.

ارتقا دستیار صوتی Alexa و Siri برای کمک به سالمندان
اخبار هوش مصنوعی

ارتقا دستیار صوتی Alexa و Siri برای کمک به سالمندان

دانشمندان رایانه در دانشگاه سن دیگوی کالیفرنیا، به خاطر توسعه دادن یک دستیار صوتی برای برقراری بهتر ارتباط با سالمندان، جایزه تحقیقات آمازون را دریافت

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.