مزایای استفاده از چت مشاوره آنلاین رایگان بر روی وبسایت

اگر به دنبال یک ارزش اساسی برای کسب و کار خودتان هستید، استفاده از چت مشاوره آنلاین رایگان بر روی وبسایت کسب و کارتان می‌تواند یک مزیت رقابتی بی‌همتا برای شما باشد. به این مسئله فکر کنید. مزیت شما خدمتی خواهد بود که به راحتی تمام اطلاعات مورد نیاز را در هر زمان به مشتری می‌دهد، برای مشاوره و خرید به او کمک می‌کند و حتی مطابق سلیقه‌ی مشتری با او رفتار می‌کند. چه مزیتی می‌تواند هوشمندانه و خلاقانه‌تر از این باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این مزیت رقابتی خارق‌العاده کسب کنید.

چرا کسب و کارها باید از چت بات مشاوره رایگان بر روی وبسایت خود برخوردار باشند؟

به غیر از مسئله مزیت رقابتی که در بالا به آن اشاره شد، پیش‌بینی می‌شود تا در آینده نزدیک تمامی کسب و کارها به سمت چت‌بات‌های هوشمندی که قابلیت مکالمه و مشاوره دادن به مشتری را دارند، بروند. دلیل اصلی این مسئله نیز ترجیحات مشتریان است. چت بات‌های هوشمند به کمک هوش مصنوعی خود می‌توانند با مشتری به مکالمه بپردازند و نیازهای او را رفع کنند. این مسئله باعث می‌شود پشتیبانی از مشتری ظاهر متفاوتی را به خود بگیرد و حتی دچار تحول بزرگی شود. در صورتی که چنین زمانی فرا رسد، رفتار و انتظارات مشتری نیز بسیار متفاوت‌تر از آنچه که امروز شاهدش هستیم خواهد بود. در آن زمان دیگر داشتن یک چت بات هوشمند مزیت رقابتی محسوب نمی‌شود، بلکه یک اجبار خواهد بود و نداشتن چت بات نقص عظیمی را در تشکیلات شما نشان می‌دهد.

مزایایی چت آنلاین چیست

شاید بیراه نباشد اگر بگوییم چت بات‌های هوشمند، آینده بخش خدمات مشتریان کسب و کارها هستند. چت‌بات‌های هوشمند به کمک دو اصل اساسی باعث ارتقا و تحول کسب و کارها می‌شوند، یکی بالا بردن بهره وری و بهبود بازدهی درونی کسب و کار و دیگری کمک به رفع نیازهای روز افزون مشتریان به طریقی هوشمند. تحقیقات نشان داده است که در سال‌های اخیر استفاده از پیام‌رسان‌ها و سرویس‌های مبتنی بر چت بیش از پیش افزایش یافته است و کسب و کارهایی که توانسته‌اند یک چت بات را با روند ارائه خدمات خود ادغام نمایند و در هر زمان و مکانی در دسترس مشتریان باشند، بازگشت سرمایه و سود بیشتری را داشتند. این مسئله هم چنین نشان می‌دهد که رویکرد افراد برای دریافت خدمات از یک کسب و کار نیز تغییرات فراوانی یافته و در آینده‌ای بسیار نزدیک‌تر از آنچه که در تصور ما است، نیازها و انتظارات مشتری باعث تحول کسب و کارها خواهد شد.

بخش بزرگی از نیازهای مشتریان نیز به بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتریان باز می‌گردد که یکی از راه حل‌های هوشمند و کاربردی آن نیز استفاده از چت بات‌های هوشمند می‌باشد. هر چه کسب و کارها زودتر در این زمینه سرمایه گذاری کنند، زودتر گوی رقابت را از سایر رقبا بدست می‌گیرند. زیرا به هر حال در نهایت در آینده تمام کسب و کارها اجبارا به سمت استفاده از چت بات‌های هوشمند خواهند رفت اما اینکه چه کسی در ابتدا چنین نوآوری داشته باشد می‌تواند جهت بازار را به سمت خود برگرداند.

منظور از چت بات هوشمند چیست؟

چت‌بات‌های هوشمند در حقیقت سرویس‌هایی هستند که به کمک هوش مصنوعی می‌توانند مستقل از عامل انسانی با مشتریان کسب و کارها به چت بپردازد و به سوالات آن‌ها پاسخ دهد. تمام کسب و کارها می‌توانند در بسترهای قابل چت، که امروزه در بین کاربران بسیار محبوبیت پیدا کرده است، و یا وب سایت کسب و کار خود به کمک چت‌بات ها با مشتریان تعامل داشته باشند. البته کارکرد چت‌بات‌ها تنها برای پشتیبانی از کسب و کارها نیست بلکه می‌توانند جنبه‌های کاربردی متفاوتی اعم از سرگرمی تا عملکردی نیز داشته باشند.

مزایای چت بات هوشمند

به دلیل اینکه این چت‌بات‌های هوشمند از دو عامل در دسترس بودن به صورت 24 ساعته و در بستر چت بودن برخوردار هستند، در آینده‌ای نزدیک به یکی از گزینه‌های کلیدی در بخش پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان کسب و کارها تبدیل خواهند شد. چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از یادگیری ماشین و یادگیری عمیق می‌توانند به جواب مناسب مشتریان برسند. آن‌ها هم می‌توانند با مشتری به مکالمه بپردازند و هم به او خدمات و یا محصولات مناسبش را ارائه دهند یا او را راهنمایی کنند و به سوالاتش پاسخ دهند.

مزایای استفاده از چت بات مشاوره هوشمند چیست؟

چت بات‌ها قادرند مزایای بسیار زیادی را به کسب و کارها ببخشند. هر کسب و کاری بسته به نوع استفاده‌ای که از چت بات هوشمند دارد می‌تواند از مزایای به خصوصی بهره‌مند شود. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌شود.

مزایای چت آنلاین

دسترسی

اگر از چت بات هوشمند بر روی وب سایت خود استفاده کنید کاربر می‌تواند به راحتی و در هر زمانی از طریق گوشی و یا لپ‌تاپ و… به وبسایت شما مراجعه کند و از خدمات آن بهره‌مند شود. ضمنا در هر مکانی هم که باشند می‌توانند از خدمات شما بهره ببرند و بدون فوت وقت به آنچه که نیاز دارند برسند.

چت با کامپیوتر و چت بات کمکی برای بخش پشتیبانی کسب‌وکارها

خدمات رسانی 24/7

چت بات‌های هوشمند می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر هفت روز هفته به مشتریان شما خدمات رسانی کنند. چت بات‌های هوش مصنوعی نیازی به استراحت و تعویض شیفت ندارند و می‌توانند به صورت 24 ساعته کار کنند و به فعالیت و خدمات رسانی و تعامل با مشتریان بپردازند و به سوالات آن‌ها پاسخ دهند.

ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتری در لحظه

چت بات‌های هوشمند دارای هوش مصنوعی قادرند تا محتوای سوال‌هایی که دریافت می‌کنند را تشخیص دهند و آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده و نکات کلیدی موجود در صحبت را استخراج کرده و خواسته و منظور اصلی مشتری را درک کنند و پایخ متناسب با آن را به مشتری ارائه دهند. تمامی این فرآیندها در کسری از ثانیه اتفاق می‌افتد و در زمان بسیار کمی مشتری به تمام آنچه که نیاز داشت، می‌رسد.

ارائه خدمات و پیشنهادات شخصی سازی شده

یکی از کارهایی که چت بات‌های هوشمند می‌توانند انجام دهند ارائه خدمات و پیشنهادات شخصی سازی شده است. یک چت بات با توجه به سابقه جست و جوی مشتری در سایت و یا تاریخچه خریدها و سوالاتی که او تا به حال پرسیده است، می‌توانند پیشنهاد خرید و یا خدمات شخصی سازی شده و متناسب با آن مشتری را به او ارائه دهد.

نرخ تبدیل شگفت انگیز

با توجه به آنچه که در مورد قبلی گفته شد، به کمک چت بات، مشتری پیشنهاد و یا خدماتی را می‌بیند که به احتمال زیاد مطابق با نیاز و یا سلیقه‌ی او می‌باشد. به همین دلیل احتمال خرید مشتری بیشتر خواهد شد. در این صورت میزان نرخ تبدیل یک مراجعه کننده به مشتری و افزایش تعداد مشتریانی که بارها و بارها به سمت کسب و کار شما باز خواهند گشت، بیشتر و بیشتر خواهد شد.

به چت بات هوشمند نیاز دارید؟

هوشتل پاسخگوی خودکار تلفن

در ایران تعداد شرکت‌هایی که در زمینه هوش مصنوعی و تولید چت بات کار می‌کنند محدود است. اما خوشبختانه محصولات با کیفیتی در این زمینه به بازار عرضه شده است. یکی از این محصول‌ها چت بات هوشمند باتاوا، محصول شرکت عامر اندیش می‌باشد. باتاوا، یک دستیار هوشمند سازمانی صوتی است که از آخرین تکنولوژی های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برخوردار است. این محصول به طور اختصاصی برای زبان فارسی تولید شده است و می تواند زبان فارسی را به طور کامل پردازش و درک نماید. باتاوا قابلیت آن را دارد که متناسب با نیازهای سازمان ها و کسب و کارهای مختلف شخصی سازی شود. باتاوا قادر است با کمک از داده های اطلاعاتی که از قبل آموخته، پاسخی درست به سوالاتی که از او می شود ارائه دهد.

محصول باتاوا متناسب با نیاز کسب و کار و یا سازمان، قابلیت مناسب سازی دارد. اگر شما در کسب و کارتان نیاز به چت باتی عمومی دارید که به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان و یا مراجعه کنندگانتان باشد، باتاوا می تواند این کار را برای شما انجام دهد. باتاوا محصولی بسیار ضروری برای کسب و کارهاست که می توانید با هزینه کم، پاسخگوی نیازهای مشتریانتان باشد به طوری که دیگر نیازی به نیروی انسانی نداشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با محصول باتاوا و یا برخورداری از دموی رایگان این محصول برای کسب و کارتان، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و فرم دمو را پر کرده و برای ما ارسال کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/dzEKC

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.