5 کاربرد هوش مصنوعی در مراکز تماس

هوش مصنوعی بیش از نیم قرن است که به دنیا معرفی شده است. هوش مصنوعی اختراع شد تا زندگی انسان‌ها را راحت‌تر کند. تا به حال در مورد کاربرد هوش مصنوعی در زمینه‌های متفاوت صحبت کرده‌ایم و گفتیم یکی از بخش‌های کسب و کارها که در خط مقدم ادغام با هوش مصنوعی و پذیرش تحولات و تغییرات ناشی از آن قرار دارد، مرکز تماس کسب و کارها است. در مورد کاربرد اپراتورهای هوش مصنوعی در مراکز تماس نیز صحبت کردیم. امروز می‌خواهیم بررسی کنیم و ببینیم که هوش مصنوعی چه چیزهایی را برای یک اپراتور هوشمند به دنبال داشته و آن را چقدر هوشمند کرده است.

منظور از اپراتور هوشمند مراکز تماس چیست؟

منظور از اپراتور هوش هوشمند مرکز تماس، سیستمی کامپیوتری با برخورداری از هوش مصنوعی است که کاربرد اصلی آن برای پاسخگویی به تماس گیرندگان یک مرکز تماس و به عنوان یک اپراتور مرکز تماس مجازی است که می‌تواند بخشی از کارهای اپراتور انسانی را به صورت مستقل انجام دهد. هوش مصنوعی در اپراتور هوشمند مرکز تماس توانایی‌هایی مانند برقراری تعامل، درک صحبت‌ها و توانایی پاسخگویی بخشیده و همه‌ی این‌ها در کنار هم سبب می‌شود تا اپراتور هوشمند بتواند حجم زیادی از کارهای یک مرکز تماس را بدون نیاز به یک عامل انسانی و به طور مستقل رسیدگی کند.

یک اپراتور هوشمند کاملا با سیستم‌های پاسخگوی خودکار تلفن همانند VOIP متفاوت هستند. این اپراتورها قابلیت فهم صحبت‌های افراد را دارند و می‌توانند با مخاطب دیالوگ‌های مرتبط با موضوع صحبت برقرار کنند و یک مکالمه دو طرفه را ایجاد کنند. این اپراتورها متوجه نیاز مخاطب می‌شوند و سوال‌های او را درک می‌کنند و توانایی پاسخگویی به سوالات مخاطب را دارد.

هوش مصنوعی چه کاربردهایی را به اپراتورهای هوشمند بخشیده است؟

همان طور که گفتیم هوش مصنوعی عامل هوشمند شدن یک اپراتور هوش مصنوعی است. حالا می‌خواهیم بررسی کنیم و ببینیم که این هوشمند شدن چه کاربردها و توانایی‌هایی را در یک اپراتور ایجاد کرده است.

درک صحبت‌ها و برقراری مکالمه

مهم‌ترین توانایی که هوش مصنوعی به اپراتور هوشمند بخشیده است توانایی درک صحبت‌ها و بر قراری مکالمه و تعامل با یک فرد انسانی به صورت مستقل است. به کمک این توانایی یک اپراتور هوشمند می‌تواند بدون نیاز به عامل انسانی به تعامل با افراد بپردازد و بتواند یک دیالوگ را ادامه دهد و یک مکالمه بسازد. این مسئله اصلی‌ترین تفاوت اپراتور هوشمند با یک سیستم پاسخگوی تلفن است.

پاسخگویی به سوالات

توانایی دیگر اپراتور هوش مصنوعی آن است که می‌تواند به سوالات مخاطب پاسخ مناسب دهد. از آن جایی که هوش مصنوعی این اپراتور به او کمک می‌کند تا متوجه صحبت‌های طرف مقابل شود. این مسئله زمانی که اپراتور می‌خواهد با تماس گیرنده صحبت کند و به او کمک کند تا نیازش را رفع کند و یا به او خدماتی ارائه دهد، به کمک می‌آید.

انتقال تماس هوشمند

یکی از کاربردهای دیگری که هوش مصنوعی به اپراتورهای هوشمند بخشیده و این کاربرد ناشی از فهم و درک صحبت‌های مخاطب می‌باشد، توانایی انتقال تماس هوشمند است. هوش مصنوعی اپراتور هوشمند زمانی که می‌فهمد که نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مخاطب باشد، آن را به طور هوشمند و اتوماتیک به اپراتور انسانی وصل می‌کند تا او بتواند به نیازهای مشتری رسیدگی کند. از طرف دیگر در مواجهه با افرادی که با شخص به خصوص و یا بخش خاصی از سازمان کار دارند، می‌تواند تماس آن‌ها را به همان شخص یا بخش منتقل کند.

ارائه خدمات و اطلاع رسانی

یکی از کاربردهای دیگر هوش مصنوعی در اپراتورهای هوشمند توانایی بر قراری تماس‌هایی است که حاوی اطلاعات خاصی می‌باشد و دیگری ارائه خدمات به مشتریان یک کسب و کار است. هم چنین هوش مصنوعی این اپراتورها به آن‌ها کمک می‌کند تا بفهمند کدام یک از خدمات برای کدام مخاطب مناسب است و به نوعی به هر مخاطب خدمات شخصی سازی شده ارائه دهد.

کمک به اپراتور انسانی

یکی دیگر از کارهایی که اپراتورهای هوشمند می‌توانند به کمک هوش مصنوعی خود انجام دهند، کمک به اپراتور انسانی برای پاسخگویی به نیازهای کاربران و تماس گیرندگان است. هوش مصنوعی می‌تواند تمامی اطلاعات مورد نیاز یک اپراتور انسانی برای پاسخگویی به کاربر را برای او تهیه کند و در اختیارش قرار دهد.

معرفی یک اپراتور هوش مصنوعی مرکز تماس ایرانی

یکی از تکنولوژی‌هایی که با استقبال خوبی در کشورمان مواجه شده است هوش مصنوعی می‌باشد و شرکت‌های متعددی در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند. شرکت عامر اندیش هوشمند نیز جز شرکت‌های داخلی است که محصولات هوش مصنوعی با کیفیتی را به بازار ایران عرضه کرده است. این محصولات در زمینه پردازش متن، گفتار و تصویر می‌باشند. برای ساخت یک مرکز تماس هوشمند نیز می‌توانید به سراغ اپراتور هوشمند مرکز تماس شرکت عامر اندیش، به نام هوشتل بروید و از مزایای آن در کسب و کار خود بهره مند شوید.

 هوشتل یک اپراتور هوشمند برای مراکز تماس است که می‌تواند به صورت خودکار به پاسخدهی مشتریان و مراجعه کنندگان بپردازد. در واقع هوشتل به عنوان یک اپراتور هوشمند می تواند به صورت خودکار پاسخگوی کسانی باشد که با مراکز پشتیبانی کسب و کار ها تماس می گیرند و به عبارتی یک پاسخگوی خودکار تلفنی است که می تواند از طریق مکالمه نیاز های تماس گیرنده را درک نماید و به آن ها پاسخ دهد.

هوشتل یک ربات پاسخگوی هوشمند در مراکز تماس تلفنی است که می‌تواند جایگزین اپراتورهای انسانی در بخش‌هایی از فرآیند پاسخگویی به مراجعین شود و به صورت اتوماتیک و با استفاده از هوش مصنوعی پاسخگوی تماس های مشتریان شما باشد. این محصول یک سامانه کامل برای برقراری ارتباط با مشتری به زبان فارسی و بروی بستر VOIP است که به صورت هوشمند صحبت های مشتری را شنیده و آن ها را تبدیل به متن کرده، سپس به پردازش متن های دریافتی پرداخته و در انتها پس از یافتن پاسخ مناسب، به مانند یک عامل انسانی آن را برای مشتری اعلام می کند.

برای آشنایی بیشتر با محصول هوشتل شرکت عامر اندیش و دریافت دمو رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و پس از پر کردن فرم دمو آن را برای ما ارسال نمایید.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/wfsZO

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی
اخبار هوش مصنوعی

چرا چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تا این اندازه برای اپلیکیشن‌های تلفن‌های همراه مهم‌اند؟

چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و اهمیت توسعه آن‌ها در اپلیکیشن‌های موبایلی طی چند سال گذشته تقاضا برای برنامه‌های موبایل در همه صنایع افزایش یافته

چت بات یوجین گوسمن
هوش مصنوعی

یوجین گوسمن یک چت بات هوشمند

یوجین گوسمن (Eugene Goostman) یک ربات مکالمه است که سعی می‌کند خود را مثل یک پسر بچه 13 ساله اوکراینی نشان دهد. این چت بات

پردازش گفتار

استفاده از دستیار هوشمند در اپلیکشن‌ها

استفاده از دستیارهای هوشمند صوتی، مانند الکسا، سیری، کورتانا، و دستیار گوگل روز به روز در حال افزایش است. آمارها نشان می‌دهد که حداقل از

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.