گزارشی جدید، مسیر موفقیت خرید و فروش هوش مصنوعی را مشخص می‌کند

شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics در گزارشی جدید بررسی کرده است که فروشندگان و کاربران محصولات هوش مصنوعی با درک کامل از پروسه‌ی خرید می‌توانند در هنگام استفاده تجربه‌ی کاربری بهتر و بیشتری داشته باشند. این گزارش تعریف یک پروسه از فروشنده به خریدار را با هدف نگاهی جامع به مباحث حول چه کسی، چه چیزی، چرا و چه مدت را در طول این پروسه پیاده سازی می‌کند.

هدف این است که در صورت امکان از پاکسازی هوش مصنوعی جلوگیری شود. این مسئله می‌تواند از طرف فروشنده رخ دهد و به اشتباه می‌تواند به تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ضربه وارد کند وبرای کاربران درک نادرستی از توانایی‌های تجاری مورد نیاز سیستمشان ایجاد کند.

Strategy Analytic می‌گوید: “بسیار مهم است که در زیر برچسبی که به سیستم هوش مصنوعی می‌زنند به ماهیت فعالیتی که سیستم در آن دخیل است توجه شود.”

در نتیجه سه سوال وجود دارد که باید بررسی شود:

  • خریدار یا مشتری احتمالی چه کسی است (شغل تجاری یا یک گروه عملکردی در یک سازمان و یا …؟)
  • چه چیزی خریداری می‌شود (یک برنامه خاص یا یک سیستم عامل هوش مصنوعی؟)
  • چرا خریداری می‌شود (چرا این قابلیت یا نرم‌افزار کاربردی خریداری می‌شود؟)

ممکن است تصور شود که همه پرسش‌ها همین باشد اما سازمان‌هایی که در مراحل مختلف خرید سیستم‌های هوش مصنوعی خود هستند ممکن است اولویت‌های متناقضی داشته باشند. تجزیه و تحلیل Strategy Analytics نشان می‌دهد کمتر از یک سوم شرکت‌هایی که به طور فعال در حال بررسی راه‌حل‌های هوش مصنوعی هستند، در اوایل مسیر پذیرش قرار دارند. 30٪ دیگر به عنوان چشم‌انداز به هوش مصنوعی نگاه می‌کنند و کمی عقب تر قرار دارند و سومین بخش پذیرش‌کنندگان هستند که در حال استفاده از یک پلتفرم توسعه یافته از هوش مصنوعی هستند.

اولین قدم‌ها معمولاً به روشی مشابه پیش می‌رود. به طور طبیعی رسیدگی به یک مشکل عملی و شناسایی یک مورد تجاری اغلب نقطه شروع برای پروسه خرید است و علاقه پس از حدود شش ماه در معرض ظهور قرار می‌گیرد.

اگرچه این یک موقعیت معمولی ​​برای پذیرندگان اولیه است اما باید توجه داشت که سایر شرکت‌ها در استراتژی‌های خود ثابت قدم نخواهند بود. گزارش‌ها خاطر نشان می‌کنند که دلایل و علایق برای یک شرکت خاص به طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود. با این حال می‌توان این گزارش را راهی برای ارائه بینش جهت‌دار در مورد خریدار و چگونگی پذیرش آن‌ها و همچنین شامل محرک‌های پذیرش برنامه‌های هوش مصنوعی و توسعه تجارت دانست.

هاروی کوهن، رئیس Strategy Analytics و نویسنده این گزارش گفت: “هوش مصنوعی اصلا یک بازار نوپا نیست، اما اکنون بیش از هر زمان دیگری به پتانسیل رشد خود رسیده که به نوبه خود به رشد قابل توجه آن کمک می‌کند. ایجاد اهداف و چارچوبی برای دستیابی به سیستمی کارآمد برای خرید و فروش همانند کاری که در این پروژه و توسط Strategy Analytics انجام شده در موفقیت آن بسیار مهم است.”

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/hZoEK

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.