استفاده از چت بات‌ها در کسب و کارهای داخلی_ آیا شرکت شما به چت بات نیاز دارد؟

چت بات‌های هوشمند به طور فزاینده ای روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن هستند. آیا در حال حاضر در کسب و کار شما فردی وجود دارد که مسئول برقراری ارتباط با مشتریان باشد؟ آیا به عنوان یک مدیر اجرائی، یا مدیری در هر سطح دیگری، به استفاده از چت بات هوشمند در این زمینه فکر کرده‌اید؟ این نوع چت بات ها به کمک هوش مصنوعی طراحی می‌شوند. آن‌ها درخواست مشتری را بررسی می‌کنند و با توجه به اطلاعاتی که در دسترس دارند به تقاضای وی پاسخ می‌دهند. همچنین چت بات ها در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس هستند.

آیا استفاده از چت بات هوشمند برای شرکت شما نیاز است؟

اگر روزانه هزاران مشتری با شما تماس می‌گیرند و تقاضای خدمات یا پرسشی دارند؟ در این صورت شما به یک چت بات هوشمند برای کسب و کارتان نیاز دارید. در زیر به چند نمونه از کاربردهای چت بات در زمینه‌های متفاوت می‌پردازیم:

 

فروشگاه‌های اینترنتی

استفاده از چت بات هوشمند در این فروشگاه‌ها از بار کاری آن‌ها تا حد چشمگیری می‌کاهد. این فروشگاه‌ها برای پیگیری سفارش خرید، خدمات پس از فروش، توضیح در مورد محصول، جستجوی محصول مورد نظر مشتری و … می‌توانند از چت بات ها استفاده کنند.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تفریحی و گردشگری

این شرکت‌ها برای رزرو بلیط، پیشنهاد سفر، پیش بینی وضعیت آب و هوا، ارائه اطلاعات در مورد مقاصد گردشگری و … می‌توانند از چت بات‌ها استفاده کنند.

شرکت‌های مخابراتی و ارائه دهنده خدمات اینترنت

روزانه هزاران نفر با این شرکت‌ها تماس بر قرار می‌کنند. تنظیم مجدد گذرواژه، بررسی اتصال اینترنت، و خدمات دیگر، مواردی هست که با وجود چت بات بسیار راحت‌تر انجام می‌شوند.

بانک ها

مسدود کردن حساب بانکی، ارائه اطلاعاتی در مورد حساب، موجودی حساب، انتقال وجه، و سایر خدمات بانکی با وجود چت بات‌ها بسیار آسان خواهد شد.

سخن آخر

ارائه خدمات بهبود یافته و مناسب به مشتریان، باعث افزایش شمار مشتریان خواهد شد. هر چه پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر باشد، مشتریان بیشتری نیز جذب می‌شوند. پاسخگویی سریع و 24 ساعته در هفت روز هفته به مشتریان، یکی از راه‌های جذب مشتریان وفادار است. امروزه در کشور ما شرکت‌هایی هستند که خدمات چت بات را ارائه می‌دهند. شرکت عامر اندیش هوشمند یکی از این شرکت‌ها است، که محصول چت بات خود را تحت عنوان “باتاوا” به بازار عرضه کرده است. با مراجعه به صفحه این محصول، می‌توانید از قابلیت‌های این محصول مطلع شوید.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/JihVq

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

معرفی سرویس فارسی خوان ایرانی
هوش مصنوعی

معرفی سرویس فارسی خوان ایرانی

شاید شما هم تا به حال نام سرویس فارسی خوان به گوشتان خورده باشد. امروزه از سرویس‌های فارسی خوان در اپلیکیشن‌های محتلفی مانند اپلیکیشن‌های مسیریاب،

اتاق چینی
مقالات

اتاق چینی چیست؟

اتاق چینی (به انگلیسی: Chinese Room)‏ یک استدلال معروف در هوش مصنوعی است که در ایران آن را با نام‌های زیر شناخته می‌شود: استدلال اتاق

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.