دستیار هوشمند سازمانی چه مزایایی دارد؟ (+معرفی یک محصول ایرانی)

دستیار هوشمند سازمانی ، دستیاری است که به شما در مدیریت روند کارهای سازمان کمک می‌کند و باعث می‌شود که بتوانید به بهترین شکل ممکن برنامه‌های سازمان خود را ترسیم و راهبردی کنید. این روزها که دستیارهای هوشمندی مانند گوگل (Google)، آمازون (Amazon) و … در بازار موجود هستند، مدیریت کارهای فردی و خانه‌های هوشمند راحت تر شده‌است، اما آیا برای سازمان‌ها هم، راه حل‌هایی برای بهبود فضای تیم است؟ آیا دستیارهای مجهزی وجود دارند که بتواند به شما در روند مدیریت تیم و برنامه‌ها، کمک کنند؟ امروز با عامراندیش هوشمند همراه باشید تا در مورد مزایای این سیستم‌ها و برنامه‌ها، اطلاعات کافی کسب کنید.

دستیارهای هوشمند سازمانی به چند بخش تقسیم بندی می‌شوند؟

دستیارهای سازمانی باتوجه به نحوه علمکرد خود تقسیم بندی می‌شوند که از جمله آن‌ها، می‌توان به صوتی اشاره کرد! دستیارهای صوتی که با قابلیت درک گفتار و یا صوت انسانی فعالیت می‌کنند، می‌توانند دستورات پیچیده را در کمترین زمان ممکن، تحلیل کنند و بر این اساس، آن‌ها را هندل کنند.
نکته جالب در مورد این دستیارهای سازمانی، استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیچیده در آن‌ها است که باعث می‌شود، خواندن پیام‌ها، شنیدن صحبت‌ها و … باعث شود که آن‌ها در یک لحظه توانایی تصمیم‌گیری در مورد کاری که باید انجام دهند را داشته باشند. به عنوان مثال شما می‌توانید برای ارسال یک ایمیل، یادآوری یک قرار ملاقات مهم با تیم مارکتینگ، برقراری تماس با اعضای هیئت مدیره به صورت آنلاین و … از دستیار خود، کمک بگیرید.

چرا همه ما به دستیارهای سازمانی، نیاز داریم؟

اگر در اینترنت، کمی در مورد دستیارهای سازمانی جستجو کرده باشید، متوجه شده‌اید که شرکت‌های بزرگ فناوری مانند آمازون، گوگل و … چطور محصولات خود را تبلیغ کرده‌اند و سعی داشته‌اند که با کمک تیزرهای تبلیغاتی نشان دهند که همه ما چطور می‌توانیم، یک زندگی راحت تر داشته باشیم! شما می‌توانید با کمک این دستگاه‌ها و دستیارهای سازمانی از قبل رسیدن خود به خانه، محیط را سرد یا گرم کنید. موسیقی دلخواه خود برای پخش را انتخاب کنید و …!
مواردی که در بالا ذکر شد، به عنوان کاربردهای دستیارهای هوشمند در محیط داخلی خانه بود، اما در محیط کار یا سازمان، چطور می‌توان از دستگاه‌های مجهز به هوش مصنوعی استفاده کرد؟ شما می‌توانید با کمک دستیارهای هوشمند خود، تمامی کارهای زیر را انجام دهید:

  • برنامه ریزی برای ایجاد وظایف مختلف برای اعضای تیم
  • ایجاد رویداد و یا هشداری خاص در تقویم‌های کاربری
  • جستجو در موتورهای جستجو و انجام خریدهای آنلاین
  • مسیریابی آنلاین در هنگام رانندگی
  • یادآوری قرارهای ملاقات مهم در صورت تنظیم آنلاین برنامه
  • دریافت و پاسخگویی تماس‌های تلفنی، پیام‌های کوتاه و …
  • و …

در تمامی کسب و کارها، بیزینس‌ها و استارتاپ‌های ایرانی استفاده از این نوع دستیارها که بتواند، مدیریت کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین کارها را بر عهده داشته باشد، کار آسانی نیست، اما آیا راه حلی هم وجود دارد که همه بتوانند از خدمات این نوع ابزارها به بهترین شکل استفاده کنند؟ آیا بیزینس‌های آنلاین قادر هستند که از دستیارهای هوشمند برای بهبود فضای خود و افزایش بهره وری استفاده کنند؟ مهم‌ترین مزایای استفاده از این سیستم‌ها چیست؟

مهم‌ترین کاربردهای دستیار هوشمند سازمانی که باید بدانید!

شما می‌توانید با کمک ابزارها و سیستم‌های سازمانی هوشمند از مزایای زیر بهره مند شوید:

تنظیم قرار ملاقات و برنامه‌های کاری به بهترین شکل ممکن!

یکی از پرکاربردترین مزایای استفاده از دستیارهای سازمانی، تنظیم قرار ملاقات ما به بهترین شکل ممکن است! در واقع ممکن است برای شما زیاد پیش بیاید که به دلیل مشغله کاری، جلسه یا جلسات خود را در بعضی ساعات روز فراموش کنید. فرض کنید که چقدر عالی می‌شود، دستیار یا معاون هوشمندی داشته باشید که به شما قرار ملاقات و جلسات را یاد آوری کند و در بهترین ساعات روز برای شما، یک جلسه جدید تنظیم کند.

برقراری تعامل با مشتریان و مدیریت شیوه ارتباط

دستیارهای سازمانی می‌توانند بسته به تنظیمات و تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها به صورت آنلاین (به صورت چت)، به صورت صوتی (دستیارهای هوشمند گفت وگو) و … با مشتریان ارتباط برقرار کنند و یا برای کارمندان بخش پشتیبانی شما، ایجاد یک تماس را برنامه ریزی کند. به نظر شما چقدر راحت تر می‌شود که بدون خطاهای انسانی، یک تیم را مدیریت کرد؟

ایجاد محیط کاری هوشمند

خانه‌های هوشمند یا BMS، احتمالا به گوش شما هم آشنا هستند، اما آیا می‌دانستید که می‌توانید با کمک گجت‌های هوشمند، دفتر خود را هم مدیریت کنید؟ آیا می‌دانستید که تنظیم دمای محیط، نور و … تنها با زدن چند گزینه امکان دارند؟ ایجاد یک محیط بهینه، یکی دیگر از کاربردها و مزایای دستیار هوشمند سازمانی است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهترین دستیار هوشمند صوتی ایرانی برای مدیریت راهبردی بیزینس

در میان محصولات مختلفی که در این زمینه وجود دارند، شاید بهترین و پرکاربردترین دستیار هوشمند سازمانی برای کسب و کارهای ایرانی که متوجه زبان ما بشود، باتاوا است! محصولی باکیفیت که توسط تیم خلاق شرکت عامر اندیش هوشمند، طراحی و روانه بازار شده‌است. باتاوا با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی به بهترین شکل ممکن قادر است که به عنوان یک دستیار هوشمند در سازمان، شرکت و یا حتی تیم شما یک نقش جدید را ایفا کند.
نظر شما در رابطه با استفاده از دستیارهای هوشمند شرکتی چیست؟ آیا تجربه ای در استفاده از آن‌ها داشته‌اید؟ در این زمینه می‌توانید سوالات، تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/xq1Eo

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

مرکز تماس همراه اول
هوش مصنوعی

کاربردهای هوشتل در مرکز تماس همراه اول

مرکز تماس همراه اول به عنوان یک اپراتور ارائه دهنده خدمات تلفن همراه، روزانه مشغول ارائه خدمات مختلف، از جمله ارائه اطلاعات، پشتیبانی از مشتریان،

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.