زمانی که به تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین رایگان نیاز داریم چه کنیم؟

تبدیل گفتار به نوشتار یکی از آن تکنولوژی‌های جدید و پر طرفدار است که حلال مشکلات زیادی است. صرفه جویی در وقت، هزینه، کاهش زمان انجام کارها و… جزء مزیت‌های پر کاربرد این تکنولوژی می‌باشد. استفاده از سرویس‌های تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین نیز برای کاربران اینترنت می‌تواند بسیار کاربردی باشد. افراد امروزه به طور روزانه به میزان زیادی از تایپ کردن استفاده می‌کنند که با استفاده از تبدیل گفتار به نوشتار و تایپ صوتی علاوه بر صرفه جویی در وقت می‌توانند آرامش خاطر بیشتری نیز داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد مزایای تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین و نحوه دسترسی به یک سیستم تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین با کیفیت صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

منظور از تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین چیست؟

منظور از تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین، سرویس تایپ صوتی است که بتوان از آن در فضای اینترنت و به صورت آنلاین برای کارهایی که در محیط اینترنت انجام می‌دهیم، استفاده کرد. همه‌ی افراد روزانه ساعت‌های زیادی را در اینترنت می‌گذرانند که یکی از کارهای جدا نشدنی در اینترنت تایپ کردن و نوشتن است. برای تمام این تایپ کردن‌ها، با هر مقصودی، می‌توان از سرویس‌های تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین استفاده کرد. این سرویس‌ها با کمک فناوری شناسایی گفتار، قادر به تشخیص و درک آن چه که می‌گویید می‌باشد و پس از پردازش بر روی صوت ورودی، آن را به فایل متنی با قابلیت ویرایش تبدیل می‌کند.

تبدیل گفتار به نوشتار فارس آوا

استفاده از تبدیل گفتار به نوشتار چه مزیت‌هایی دارد؟

تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین مزیت‌های بسیاری دارد. البته برخورداری از هر کدام از مزایا تا حد زیادی بستگی به کاری دارد که به کمک آن انجام داده می‌شود. ولی به طور کلی مزیت‌های اصلی استفاده از تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین عبارتند از:

سرعت

واضح است که استفاده از تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین تا حدی زیادی سرعت تایپ کردن را افزایش می‌دهد و مهم‌ترین مزیت استفاده از این تکنولوژی است. قدرت تایپ کلمات یک فرد عادی بین 38 تا 40 کلمه در دقیقه می‌باشد که این تعداد به صورت میانگین برابر است با 2400 کلمه در ساعت. اگر به جای روش‌های تایپ قدیمی از تایپ صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده شود این سرعت را می‌توان تا چیزی حدود 4 برابر افزایش داد. یعنی در هر دقیقه به صورت میانگین 150 کلمه.

دقت

مزیت دیگر استفاده از تکنولوژی تبدیل گفتار به نوشتار افزایش دقت در تایپ است. یک تایپیست معمولی به صورت میانگین از هر 100 کلمه 8 کلمه را اشکال دارد. در صورتی که با استفاده ازتکنولوژی تبدیل گفتار به نوشتار میزان خطا تا حد زیادی کاهش میابد. به کمک تبدیل گفتار به نوشتار می‌توان صحبت‌های موجود را در لحظه به فایل متنی تبدیل کرد و در نهایت فرد می‌تواند در زمان بسیار کمی فایل متنی را ویرایش کند. این تکنولوژی به مراتب میزان دقت را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

تمرکز

یکی دیگر از مزیت‌های اصلی که استفاده از تکنولوژی تبدیل گفتار به نوشتار دارد افزایش تمرکز حین انجام کار است.با استفاده از سرویس‌های تایپ صوتی، قطعا متوجه خواهید شد که تمرکز بیشتری درحین انجام کارتان دارید. این کار کمک می‌کند تا بر روی مسئله ای که می‌خواهید در مورد آن بنویسید متمرکزتر شوید و راحت تر آن چه در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید تا سرویس تبدیل گفتار به نوشتار آن را به متن تبدیل کند.

به تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین نیاز دارم چه کنم؟

تایپ صوتی فارس آوا

برای برخورداری از سرویس‌های تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین، یا می‌توانید از سرویس‌های جهانی مانند گوگل استفاده کنید و یا به دنبال سرویس‌های بومی و داخلی بروید. مزیت سرویس‌های داخلی نسبت به سرویس‌های خارجی آن است که تمرکز اصلی آن‌ها بر روی زبان فارسی است و نیازهای کاربر فارسی زبان را بهتر از موارد مشابه خارجی رفع می‌کنند. زیرا که سرویس‌های خارجی بیشتر بر روی گفتار عام در زبان فارسی تمرکز دارند و در فهم و درک گفتار اصطلاحات، کلمات به خصوص و… دچار مشکل خواهند شد. خوشبختانه در چند سال اخیر هوش مصنوعی و تبدیل گفتار به نوشتار یکی از تکنولوژی‌هایی است که بسیاری از شرکت‌های داخلی و دانش بنیان به سراغ آن رفته‌اند و در این زمینه محصولات با کیفیتی تولید کرده‌اند.

معرفی سرویس تبدیل گفتار به نوشتار آنلاین فارس آوا

یکی از محصولات با کیفیت حال حاضر بازار ایران فارس آوا، محصول شرکت عامر اندیش هوشمند است. بر دانش متخصصان هوش مصنوعی کشور تکیه دارد و دارای دیتابیس وسیع 10 هزار ساعته می‌باشد. این نرم افزار بر روی دسکتاپ و گوشی هوشمند در دسترس است و به زودی نسخه‌ی مخصوص مشاغل خاص همانند وکلا و … آن نیز به بازار عرضه خواهد شد. این محصول از دقت و سرعت بالا در تبدیل گفتار به متن و تایپ صوتی برخوردار است و همچنین قابلیت بارگزاری انواع فایل‌های صوتی و تصویری را به کاربر می‌دهد.

برای آشنایی با نرم افزار فارس آوا و برخورداری از دمو رایگان محصول به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/pGvPa

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.