شرکت SkyGrid از هوش مصنوعی برای محافظت از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می‌کند

SkyGrid ، یک شرکت سرمایه گذاری مشترک میان بوئینگ و SparkCognition است. این شرکت اولین تجهیزات امنیتی هوش مصنوعی برای هواپیماهای بدون سرنشین در جهان را راه‌اندازی کرده‌است. هواپیماهای بدون سرنشین برای اهداف حیاتی، از جمله حمل لوازم حیاتی پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای ایجاد اعتماد لازم در جهت شکوفایی پتانسیل کامل این صنعت نوظهور، امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

Amir Husain مدیر عامل و بنیانگذار SparkCognition و SkyGrid گفت:”در آینده نزدیک ما اساساً شبکه‌ای از کامپیوترهای پرنده در آسمان خواهیم داشت و هواپیماهای بدون سرنشین درست مانند کامپیوترهایی که امروزه از آنها استفاده می‌کنیم و در صورت عدم وجود امنیت هک خواهند شد. در این محیط در حال ظهور فناوری‌های سنتی ضد بدافزار برای تشخیص حملاتی که قبلاً دیده نشده‌است، کافی نخواهند بود. SkyGrid با استفاده از هوش مصنوعی رویکرد هوشمندانه و جدیدی را اتخاذ می‌کند تا حملات سایبری را با دقت بیشتری بر روی یک پهپاد، محموله بار یا ایستگاه زمینی شناسایی کند و متعاقبا از آنها جلوگیری کند.”

شرکت SkyGrid به فناوری DeepArmor SparkCognition’s، که امنیت بسیار پیشرفته‌تری نسبت به سیستم‌های ضد بدافزار سنتی دارد، مجهز است. مدل‌های هوش مصنوعی به جای شناسایی امضاهای مربوط به تهدیدهای شناخته شده، روی DNA فایل‌های مخرب آموزش می‌بینند.

Sridhar Sudarsan مدیر ارشد فناوری در SparkCognition می‌گوید: “ما از تحقیقات و فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای ساخت محصول DeepArmor استفاده کردیم. این فناوری‌ها به DeepArmor امکان می‌دهند از نقاط پایانی در برابر 99.9٪ تهدیدهای هرگز دیده نشده محافظت کند. علاوه بر این منحصر به فرد بودن این محصول، در توانایی آن برای محافظت از نقطات پایانی با کمترین رد پا و حداقل تداخل است (در تمام حالات اتصال). این دلیل اصلی تمایز امنیتی است که در نظر مشتریان SkyGrid بسیار با ارزش است.”

DeepArmour را می‌توان به طور مستقیم بر روی هواپیماهای بدون سرنشین تعبیه کرد تا در مواقعی که اتصال شبکه محدود است یا حتی وجود ندارد، به صورت یک فناوری پردازش لبه‌ای کار کند. SparkCognition همچنین اخیراً DeepArmor Industrial را به محصولات خود اضافه کرده‌است. این محصول راه حلی است که با همکاری Siemens Energy برای محافظت از دارایی‌های فناوری عملیاتی در سراسر زنجیره ارزش انرژی، ساخته شده است.

 

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/dZDbc

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.