فرماندهی عملیات ویژه SOCOM با تمرکز بر آموزش هوش مصنوعی

فرمانده عملیات ویژه SOCOM  در 2 اکتبر گفت: “فرماندهی عملیات ویژه در حال تلاش برای آموزش بهتر رهبران و سایر پرسنل اصلی در زمینه هوش مصنوعی است”.

دیدگاه جیم اسمیت، مدیر اجرایی SOCOM

ور در این رابطه افزود:‌”باید طیف گسترده ای از ماموریت‌ها و توانایی‌های ویژه عملیاتی که هوش مصنوعی می تواند در آن‌ها استفاده شود. از جمله اطلاعات نسل بعدی، نظارت و شناسایی؛ حرکت نسل بعدی؛ اثرات دقیق بیوتکنولوژی اپراتور بیش از حد فعال؛ و داده‌ها و شبکه‌ها را باید در نظر گرفت”.

در اوایل سال جاری ، ژنرال ارتش، فرمانده SOCOM، ژنرال ریچارد کلارک گفت که این سازمان در مورد فن‌آوری سخت‌گیر است. وی در ماه مه در کنفرانس مجازی صنعت نیروهای ویژه این عملیات، که توسط صنایع دفاع ملی اداره می‌شد، گفت: “تلاش‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در بیشتر برنامه‌های اصلی [دفتر اجرایی برنامه] ما ادغام شده است و ما این کار را ادامه خواهیم داد”.

کنفرانس عملیات ویژه

اسمیت در طی یک کنفرانس عملیات ویژه که به میزبانی NDIA نیز برگزار شد، یادآوری کرد که تقویت آموزش در هوش مصنوعی بسیار مهم است. این رویداد عملا امسال به دلیل همه گیری COVID-19 برگزار شد. وی گفت: “ما در SOF می‌دانیم كه شما نمی توانید فرهنگی را بدون درك زبان آن‌ها بفهمید.” “هنوز هم کمی مانع زبان برای هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، اتوماسیون، شبکه‌های عصبی وجود دارد. شما باید همه این‌ها را درک کنید. ”

SOCOM  در ماه سپتامبر برای حل این مشکل و کمک به رهبران در زمینه اصطلاحات راحت تر، در یک دوره سه روزه با فناوری با دانشگاه کارنگی ملون همکاری کرد. اسمیت خاطرنشان کرد: کلارک یکی از مقامات شرکت کننده بود.

رویداد دیجیتالی SOF

در اوایل سال جاری، این فرماندهی یک دفتر اجرایی برنامه جدید برای برنامه‌های دیجیتالی SOF ایجاد کرد که از هوش مصنوعی استفاده می‌کرد. اسمیت گفت: “من می خواهم آنها صلاحیت اصلی را بدست آورند.” مسئولان PEO باید بفهمند “از کجا می دانم که چه چیزی را می‌خواهم؟ چگونه می توان فهمید وقتی آنها آنچه را که خواسته ام به من می دهند؟ چگونه بهترین نژاد را ارزیابی کنم؟ چگونه می توانم افسران پیمانکاری و نخست وزیرانم را در این حوزه جدید پیدا کنم؟”.

در همین حال ، کوین فهئی، دستیار وزیر دفاع در زمینه تملک و پایداری گفت، وزارت دفاع قصد دارد تعداد زیادی سیستم‌ هوش مصنوعی را در آینده نزدیک ارائه دهد. با این امید که منجر به پذیرش سریع این فناوری‌ها شود.

 

کاربرد هوش مصنوعی در ارتش ایالات متحده

ارتش ایالات متحده طیف گسترده ای از برنامه‌های کاربردی بالقوه را برای هوش مصنوعی متصور است، از عملکرد پشت دفتر تا سناریوهای جنگ تاکتیکی. این یک اولویت برتر تحقیق و توسعه است. کوین فهئی، دستیار وزیر دفاع در زمینه تملک و پایداری گفت: “شما شروع به دیدن بسیاری از تظاهرات خواهید کرد.” “هنگامی که ما متوجه شدیم که چگونه موارد مربوط به جنگ را در سراسر هیئت مدیره معماری می کنیم، فکر می کنم شما به سرعت سازگاری و کارایی هوش مصنوعی را طی دو سال آینده خواهید دید.”

وی خاطرنشان کرد: “کشف بهترین روش برای طراحی و بکارگیری سیستم‌های هوش مصنوعی تنها چالش اصلی ارتش نیست. همچنین باید بفهمیم که چگونه سیاست‌ها و این موارد را اصلاح کنیم تا با توانایی‌های ما سازگار باشد.”

وی همچنین افزود “چالش در مورد اثبات ایمنی توانایی انجام آن، و توانایی در انجام آن است”. در حال حاضر مرکز اطلاعات هوش مصنوعی پنتاگون در حال تهیه توصیه‌های مربوط به اخلاق هوش مصنوعی است که انتظار می رود تا پایان سال جاری به دفتر وزیر دفاع تحویل داده شود.

فاهی خاطرنشان کرد: الن لرد معاون وزیر دفاع در زمینه جذب و پایداری اخیرا به عنوان بخشی از ابتکار عمل در این بخش، نسخه نهایی راهنمای کسب کاربرد جدید را امضا کرد که هدف آن کمک به دفاتر برنامه برای ارائه کارآیی و کارآیی بیشتر توانایی‌ها است. اسمیت گفت این دستورالعمل برای فرماندهی عملیات ویژه مفید خواهد بود.

 

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/0HsY5

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.