تحولی در آموزش هوش مصنوعی با مجموعه داده‌های جدید Unity

پلتفرم ایجاد محتوای ۳ بعدی real-time یا دنیای واقعی Unity در حال انتشار مجموعه داده‌های ترکیبی، با هدف سرعت بخشیدن به آموزش هوش مصنوعی است.

Unity یک موتور بازی سازی چند سکویی‌ست که توسط فناوری‌های(Unity Technologies)  ساخته شده است. این موتور در ساخت بازی ویدیویی برای کامپیوترهای شخصی، کنسول های بازی، دستگاه های همراه و وب سایت‌ها استفاده می‌شود. مجموعه داده‌های computer vision جدید Unity، شامل داده‌های ترکیبی هستند که برای پاسخ‌گویی به تقاضاهای خاص تولید شده‌اند. هدف Unity، برداشتن موانعی است که بر سر راه یادگیری و کسب مجموعه داده‌های ترکیبی با کیفیت است.

دکتر دنی لانج، نایب رئیس ارشد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در Unity، می‌گوید: “با ایجاد یک نسخه ترکیبی از مجموعه داده‌هایی که از قوانین حفظ حریم شخصی معتبر برخوردارند و به صورت دقیق داده‌های دنیای واقعی را متمرکز می‌کنند، می‌توانیم مجموعه داده‌های فوق‌العاده‌ای را به دست نوآوران بیشتری برسانیم.”

مجموعه داده‌ها عملا، این امکان را به شرکت‌ها می‌دهند تا سناریوهایی که تا به حال تجربه نکرده‌اند را طرح‌ریزی و شبیه‌سازی کنند؛ این کار با افزایش چشمگیر داده‌های کاربر انجام می‌شود که نشان می‌دهد این شرکت‌ها در طول زمان چه اطلاعاتی راجع به کاربران در دنیای واقعی پیدا خواهند کرد.

تحولی در آموزش هوش مصنوعی با مجموعه داده‌های جدید Unity

لانج در صحبت‌هایش ادامه داد: “ما قصد داریم محیط‌های داخلی هوشمندتری خلق کنیم (مثل فروشگاه‌های اتوماتیک یا سوپرمارکت‌های بدون پرسنل) تا مشتریان ما بتوانند کاربردهای بیشتری از این قبیل بیابند.”

تکنیکی به نام “تصادفی‌سازی دامنه” برای تولید مجموعه داده‌های Unity مورد استفاده قرار گرفته است. خروجی‌های این فرآیند، نشان می‌دهد که چطور اشیاء مورد نظر جایگذاری و سازماندهی شده‌اند؛ به خصوص متغیرهایی مثل نورپردازی و زاویه‌های دوربین و همچنین بسیاری از تنظیمات دیگری که Unity در اختیار قرار می‌دهد. روش‌های سنتی جمع‌آوری آنی داده، به زحمت و کار زیاد نیاز دارد و ریسک بیشتری هم در مواجهه با مشکلات و موانعی که بارها در طول سالیان اخیر شاهدشان بوده‌ایم، دارد. هدف مجموعه داده‌های Unity، این است که استانداردهای حریم شخصی و قانون‌گذاری مناسب و قابل اطمینانی ایجاد کنند.

لانج توضیح می‌دهد: “داده‌های ترکیبی، آموزش مدل‌های یادگیری ماشینی را دگرگون خواهند ساخت، چون با جمع‌آوری و برچسب‌گذاری داده‌های دنیای واقعی بر بسیاری از نقاط ضعف چیره می‌شوند.”

مجموعه داده‌ها یا به واسطه یک توسعه دهنده و با استفاده از دسترسی رایگان به سیستم ادراک Unity یا SDK (کتابخانه برچسب‌گذاری و ابزارهای تصادفی‌سازی) ایجاد می‌شوند، یا از متخصصان computer vision شرکت Unity خریداری می‌شوند. خرید مجموعه داده‌ها، بر اساس مدل قیمت‌گذاری لایه‌ای انجام می‌شود. در این مدل، قیمت هر تصویر به نسبت تقاضا برای تصاویر ترکیبی بیشتر، کاهش می‌یابد.

طبق گفته لانج: “کشف احتمالات و ایجاد ارتباط بین سازندگان و داده‌های مقرون به صرفه‌ای که برای تصمیم‌گیری‌های صحیح مورد نیاز است، همچنان انگیزه و هدف Unity در هر صنعتی هستند.”

لانج در پایان افزود: “به همین دلیل است که تیم ما، به مشتریان کمک خواهد کرد تا مطمئن شوند که مجموعه داده‌های تولید شده، از معیارهای مناسب نیاز آن‌ها برخوردار هستند.”

منبع: artificialintelligence-news

3/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/sr9la

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

چت‌بات‌های احساسی
اخبار هوش مصنوعی

چت بات های هوش‌مصنوعی با قابلیت درک احساسات: آیا چت‌بات‌ها می‌توانند احساس همدلی را منتقل سازند؟

چگونه چت بات ها می‌توانند ویژگی انسانی را برای ایجاد یک فضای گفتگوی دلسوزانه برای کاربران خود پیاده سازند؟ مشاغل باید چت‌بات‌ها را آماده سازند

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.