منشی‌تلفنی هوشمند گوگل، تماس‌های در صف انتظار کاربران را مدیریت می‌کند!

نام این منشی تلفنی، Hold for Me است که کاربران تا زمانی که در صف انتظار برای پاسخگویی به تلفنشان هستند، می‌توانند تلفن را زمین گذاشته و به کارهای روزمره خود پردازند. این سرویس، هنگامی که نوبت به پاسخگویی تلفن کاربر شود، وی را مطلع می‌سازد. با عامراندیش همراه باشید تا با این سرویس هوشمند بیشتر آشنا شوید.

منشی‌تلفنی هوشمند گوگل

نگاه داشتن موسیقی (هنگام بودن در صف انتظار تماس)، می‌تواند با توجه به سرویس‌های وارد شده در گوشی‌های هوشمند گوگل، روزی به یک فناوری در گذشته تبدیل شود.

Hold for Me، روز پنج‌شنبه، 8 اکتبر 2020 در ایالات متحده برای دارندگان تلفن‌های همراه 4 و 5 پیکسلی گوگل راه‌اندازی می‌شود. این پلتفرم، شامل ابزارهای هوش‌ مصنوعی گوگل به عنوان منشی اتوماتیک است. با این منشی هوشمند، وقتی‌که در مرکز تماسی تلفنی در حالت انتظار قرار دارد، کاربر می‌تواند تلفن را زمین گذاشته و به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

منشی‌تلفنی هوشمند قادر است تا زمانی‌که تلفنی زده می‌شود، بدان گوش فرا ‌دهد و هنگامی‌که وقت آن شد که کاربر به تلفن بازگردد، برای وی اعلانی ارسال ‌کند. در این میان، دستیار گوگل از مرکز تماس می‌خواهد تا تماس را تنها به دلیل آن‌که صدایی از کاربر نیست (dead-air) قطع ننماید.

براساس گفته‌های اندرو گودمن (Andrew Goodman) و ژورف چروکارا (Joseph Cherukara): “حلقه هر کسب‌وکاری متفاوت است و الگوریتم‌های ساده نمی‌توانند به صورت دقیق، وقتی نماینده پشتیبانی مشتری تماس می‌گیرد، تشخیص دهند.” آن‌ها صحبت‌هایشان را چنین ادامه دادند که:”سرویس Hold for Me، توسط فناوری Duplex گوگل تغذیه می‌شود، که نه تنها می‌تواند تشخیص دهد که موزیک را (هنگام انتظار برای تماس) همچنان حفظ نماید، بلکه توانایی درک بین پیام‌های ضبط شده (مانند سلام، از انتظار شما سپاسگزاریم و غیره) و پیام نماینده در پشت خط را دارد.”

شوربختانه، منشی‌تلفنی هوشمند دارای محدودیت‌هایی است. عرضه اولیه آن بسیار محدود است (گزارش شده که تنها 800.000 تلفن‌های 5 پیکسلی موجود است) و گوگل تاکنون اعلام نکرده که برنامه‌ای برای راه‌اندازی این سرویس در دیگر دستگاه‌ها را دارد. به‌علاوه، این سرویس، تنها در ایالات متحده و برای شماره‌های رایگان کار می‌کند.

در قلب این ویژگی، سرویس Duplex گوگل وجود دارد، فناوری بحث‌برانگیزی که گاهی اوقات این شرکت برای ارائه شمار بیشتری اتوماسیون مبتنی بر تلفن، استفاده کرده است.

دوپلکس (Duplex) برای اولین‌بار در سال 2018 راه‌اندازی شد. این سامانه با استفاده از دستیار هوش مصنوعی (AI)، تماس تلفنی برقرار می‌سازد و بدین سان، به کاربران گوگل این امکان را می‌دهد تا کاملا به صورت خودکار و اتومات، قرارهای ملاقات خود را برنامه‌ریزی کنند و یا در رستورانی میز رزرو نمایند.

زمانی که اعلام گردید که تلفیق و پیوستگی صدا بسیار واقعی بوده (حتی “er” و یا “mmm-hmm” را برای پرکردن شکاف بین واژگان نشان می‌دهد)، برخی از آن با عنوان “فریب‌آمیز” انتقاد کردند. در طی یک هفته از راه‌اندازی این پلتفرم گوگل قول داد که نرم‌افزار، هنگام تماس با مشاغل، خود را به عنوان یک ربات معرفی دارد.

گوگل همچنین از دوپلکس (Duplex) برای کمک به جمع‌آوری اطلاعات برای نقشه‌های محصولات (Maps products) خود استفاده کرده است. با استفاده از آن برای تماس خودکار با مشاغل و پرسیدن درباره ساعت‌های کاری، گوگل توانست نقاط خالی اطلاعاتی خود را برای شرکت‌هایی با وب‌سایت‌های ضعیف پر نماید.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/PvWep

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.