هوش مصنوعی به رفع مشکل امنیت غذایی کمک می‌کند

بر اساس تحقیق منتشر شده در مجله بین‌المللی سیستم‌های هوش مصنوعی، الگوریتم‌های هوشمند در بسیاری از صنایع، حتی صنعت تولید مواد غذایی توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

دارل بورل و همكارانش از انستیتوی فناوری فلوریدا، در فورت لی ایالت ویرجینیا اظهار داشتند: “با توجه به رشد روزافزون جمعیت جهان كه پیش‌بینی می‌شود تا سال 2050 تقریباً به ده میلیارد نفر برسد، نیاز فوری به توسعه روش‌های مناسب برای کشاورزی پایدار و اطمینان از امنیت غذایی در سطح بسیار بالاتری نسبت به گذشته قرار گرفته است و توسعه این روش‌ها تنها با توسعه سریع فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی ممکن است.”

آن‌ها ادامه دادند که: “جمعیت جهانی در سال 2021 حدود 7.8 میلیارد نفر تخمین زده می‌شود و حداقل یک میلیارد نفر وجود دارند که از گرسنگی مزمن و سوتغذیه رنج می‌برند. به گفته محققان این بحران در نتیجه‌ی استفاده از سیستم‌های تولید و توزیع مواد غذایی ناکارآمد و عدم استفاده صحیح از زمین‌های کشاورزی است. اکنون ما برای رسیدگی به این مشکل یک طرح بهبود فرآیند جهت توسعه روش‌های کشاورزی کارآمد برای این جمعیت و جمعیت در حال رشد در آینده نیاز داریم.”

محققان گفتند: “فناوری‌های جدید به برنامه‌های آموزشی و آگاهی‌رسانی به کشاورزان در مورد وجود و دلایل سودمندی این سیستم‌های جدید نیاز دارند. دانشجویان کشاورزی و دیگر کشاورزان باید درباره رباتیک، علوم کامپیوتر، امنیت سایبری، امنیت اطلاعات، مهندسی و سایر ابزارهایی که در مزارع آینده مورد نیاز هستند آموزش ببینند.” آن‌ها اضافه می‌کنند که این فناوری‌ها باید در مناطقی از جهان که در آن امنیت غذایی تضمین نشده و مردم دچار گرسنگی مزمن هستند سریعا اجرا شود. کمک‌های بشردوستانه و کمک‌های مربوط به رفع گرسنگی باید در کشورهای در حال توسعه و محروم تقسیم شود تا به آن‌ها در پیشبرد امنیت غذایی و حل این مشکل جهانی کمک کند.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/0FGgI

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

رباتی که با صدای بلند با خودحرف می‌زند
اخبار هوش مصنوعی

Pepper؛ رباتی که بلند بلند با خودش فکر می‌کنه

تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا دستیار مجازی شما در خانه بسیاری از سوالات را نمی‌فهمد؟ یا چرا برنامه موقعیت‌یابی یا همان GPS،

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.