هولت به همکاری Scale AI به پلتفرم هوشمند Agryo کمک مالی اعطا کرد

هولت که یک برنامه پیشرو جهانی تکنولوژی مالی است با کمک Scale AI، به Agryo که یک بستر ارزیابی ریسک مبتنی بر شبکه بلاکچین است و به شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد کانادایی کمک می‌کند تا استارت آپ‌ها را برای بهبود محصول و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی تأمین مالی کنند، کمک مالی اعطا کرد. این امر منجر به کمک به تکنولوژی‌های کاربردی هوش مصنوعی و افزایش بهره وری و تقویت مزیت‌های رقابتی می‌شود. آگریو در برنامه جهانی سرمایه‌گذاری و افزایش سرعت رشد هولت در سال 2020 انتخاب شد.

آگریو، یک تکنولوژی کشاورزیمالی جهانی و یک پلتفرم هوشمند ارزیابی ریسک مبتنی بر بلاکچین است که وام‌دهندگان موسسه مالی می‌توانند برای ارزیابی بهینه خطرات اعتباری در زمینه محصول و پردازش قراردادهای اعتباری و بیمه، از آن استفاده کنند. بنابراین اعتبارات عملیاتی و بیمه‌ای را برای کشاورزان فراهم می‌کند و نیز دسترسی بهتر به محصولات مالی دیگری مانند اوراق قرضه سبز، پوشش ریسک و قراردادهای آتی برای تولید محصولات زراعی را فراهم خواهد کرد.

رویکرد داده محور آگریو از طریق موتور هوش مصنوعی, کلید انتخاب آن توسط هولت بود. جان آرپ مدیر شراکت Holt گفت: “ما خوشحالیم که بودجه Scale AI را برای کمک به گسترش آگریو در بازار کانادا و برای کمک به صنعت خدمات مالی به زنجیره تامین کشاورزی کانادا، دریافت می‌کنیم.”

هولت توانست به عنوان بخشی از کمک مالی Scale AI، از Rojin Nair به عنوان یک مدیر اجرایی در مسیر رشد به آگریو کمک بگیرد. Rojin Nair تجربه زیادی در زمینه رهبری فناوری و نوآوری در محصولات دارد. Rojin Nair گفت: “من معتقدم اگریو, یک راه حل منحصر به فرد و نوآورانه برای اعطای وام در بخش کشاورزی به ارمغان می‌آورد. در نتیجه کشاورزان را با موسسات مالی و بازرگانان زراعی مرتبط می‌کند. این بودجه‌ها، به اجرای راه‌حل مسائل مالی در کانادا و همچنین رشد پلتفرم در مقیاس جهانی کمک می‌کند.”

جولین بیلوت مدیر عامل شرکت Scale AI گفت: “مأموریت Scale AI، افزایش بهره‌وری صنایع کانادایی از طریق ادغام هوش مصنوعی در زنجیره‌های تأمین و حمایت از ظهور اکوسیستم‌های هوش مصنوعی کانادایی است. ما خوشحالیم که از هولت و شرکت‌های مشابهی مانند اگریو، که پتانسیل زیادی برای کمک به کشاورزان دارند، پشتیبانی می‌کنیم. آگریو با ترکیب هوش مصنوعی، علوم داده، ارزیابی از راه دور محصولات و فناوری‌های بلاکچین کمک زیادی به بخش کشاورزی کانادا می‌کند.”

اسحاق ابرهارت مدیر عامل شرکت اگریو گفت: “با ترکیب داده‌های زراعی با بیش از ۵۰۰ متغیر مانند رطوبت، خاک، آب و هوا و غیره پلتفرم ما قابلیت پرداخت وام بهتری را در اختیار موسسات مالی قرار می‌دهد و به آن‌ها امکان می‌دهد تا به طور مداوم بایاس‌های (جهت‌گیری) بلادرنگ را با استفاده از تجزیه و تحلیل مبتنی بر داده‌های سنجش از راه دور کنترل کنند.”

 

 

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/IoIBT

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

پردازش زبان طبیعی در زمان بحران
اخبار هوش مصنوعی

پردازش زبان طبیعی در زمان بحران

پردازش زبان طبیعی در زمان بحران : چگونه NLP می‌تواند از سلامت عمومی پشتیبانی کند طی دو دهه گذشته، فناوری به سرعت پیشرفت کرده است؛

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.