چت بات در صنعت گردشگری ، مزیتی خارق العاده

قبلا نیز به این امر اشاره کردیم که آینده کسب و کارها در هوشمند شدن و استفاده از هوش مصنوعی قرار دارد. در ادامه نیز از اهمیت مسئله پشتیبانی از مشتریان و تسهیل ارائه خدمات به آن ها را بررسی کردیم و گفتیم که برای داشتن کسب و کاری شکوفا، نیاز است که مشتریان وفادار داشته باشید. امروز قصد داریم تا در این مقاله به بررسی کاربرد چت بات در صنعت گردشگری بپردازیم و ببینیم در چنین صنعتی، که مشتریان آن به دنبال رفاه هستند، استفاده از هوش مصنوعی و به طور اختصاصی استفاده از چت بات ها چه مزیت هایی را به همراه خواهد داشت.

دلایل استفاده از چت بات ها در صنعت گردشگری

برخی از کسب و کارها نسبت به دیگران، تعامل بیشتری با مشتریان خود دارند. شاید یکی از اصلی ترین مثال های چنین کسب و کاری، صنعت گردشگری باشد. پر واضح است که منظور ما از صنعت گردشگری تمامی کسب و کارهایی است که در این صنعت فعالیت می کنند، همانند هتل ها، آژانس های مسافرتی، ارائه دهندگان خدمات گردشگری آنلاین و… . چنین کسب و کارهایی باید به دنبال جذب خشنودی و رفاه مشتریان و ارائه خدمات شخصی سازی شده به آن ها باشند.

استفاده از چت بات در صنعت گردشگری

به همین دلیل است که باید استفاده از چت بات های هوشمند در چنین کسب و کارهایی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. چرا که چت بات های هوشمند تمام مشخصات مورد نیاز برای پشتیبانی از مشتریان را دارد. بخصوص که می تواند در هر بستر قابل چت، اعم از وبسایت ها و پیام رسان ها، به صورت 24 ساعته در دسترس باشد و از همه مهم تر می تواند به مشتریانتان پیشنهاد های شخصی سازی شده ارائه دهد.

در ادامه ی این مقاله قصد داریم چهار دلیل مهم و خاص برای استفاده از چت بات در صنعت گردشگری را بیان کنیم و ببینیم دقیقا قرار است این چت بات های دارای هوش مصنوعی چه مزیت هایی را برای چنین کسب و کار هایی به همراه داشته باشد.

اکثریت موبایلی کاربران در صنعت گردشگری

فکر کنید شما یک کارمند هستید که در تعطیلات آخر ماه قصد دارید با توجه به حقوق و پس اندازتان به یک سفر اقتصادی بروید. برای این کار باید بگردید و هتل های اقتصادی، ارزان ترین بلیط ها و … را پیدا کنید. یا فکر کنید که می خواهید برای سالگرد ازدواج خود مسافرتی رویایی ترتیب دهید. یا یک اکیپی هستید که جوانید و عاشق سفر. چگونه مقصد هایتان را انتخاب می کنید و یا برآورد هزینه می کنید؟ از اول تلفن را بر میدارید و زنگ می زنید به آژانس های مسافرتی و…؟ معلوم است که نه!

اول از همه گوشیتان را بر می دارید و احتمالا در گوگل جست و جو می کنید. سپس احتمالا سر از سایت هایی در می آورید که خدمات گردشگری ارائه می دهند به دنبال اطلاعات مقاصد مختلف می گردید، ویژگی هایی مانند هزینه و … را بررسی کرده و در نهایت، یا مورد دلخواهتان را پیدا می کنید یا احتمالا با مرکز تماس آن سایت یا یک آژانس مسافرتی تماس می گیرید و با بیان نیازهایتان از آن ها می خواهید تا مثلا تور مناسبی را به شما ارائه دهند.

خوب حالا چه می شد اگر از همان اول به سراغ آخر کار می آمدید؟ یعنی از همان اول در اینترنت به سراغ یک چت بات می رفتید و مثلا می گفتید من آخر ماه می خواهم با فلان مقدار هزینه، به فلان مقصد یک سفر اقتصادی داشته باشم، لطفا گزینه های مناسب را به من بگو؟ اینجا دقیقا جایی است که چت بات های هوشمند می توانند به کمک شما بیایند و خدمات لازم را برای مشتریان شما انجام دهند.خدمات مشتریان به کمک چت بات در صنعت گردشگری

چت بات های دارای هوش مصنوعی می توانند صحبت های مشتریان شما را درک کرده و اطلاعات مهم موجود در آن را استخراج کنند. سپس با توجه به این اطلاعات مهم پاسخ مناسبی را به آن ها ارائه دهند. یعنی با توجه به صحبت های مشتری و دیتاهای موجود در دیتاست، پاسخ مناسب مشتری را به او ارائه می دهد و لازم نیست که مشتری گزینه های جانبی دیگری را بررسی کند زیرا که جواب مورد نظر خود را گرفته است.

صرفه جویی در وقت و هزینه

شاید در مباحث اقتصادی این جمله را شنیده باشید که “زمان پول شماست”. ارزش زمان در کسب و کارها هماند پول و یا حتی در برخی موارد ارزشمند تر از آن است. با استفاده از چت بات در صنعت گردشگری هم می توانید در پول و هم در وقتتان صرفه جویی کنید.

همان طور که در مورد قبل نیز به آن اشاره شد چت بات ها می توانند در کمترین زمان ممکن پاسخ مشتریانتان را بدهند و همیشه در دسترس آن ها باشد. علاوه بر این با شخصی سازی گزینه های پیشنهادی به مشتری، تا حد زیادی در وقت آن ها صرفه جویی می کنند و با توجه به اینکه پیشنهاد چت بات، احتمال خرید بیشتری توسط مشتری دارد، فروش و سود شما را نیز افزایش خواهد داد در عین حال که هزینه های شما را کمتر خواهد کرد.

بدست آوردن بینش جدید از رفتارها و عادات مشتریان

قبلا نیز به این نکته اشاره کردیم که صنعت گردشگری جزء صنایعی است که تعامل زیادی با مشتریان خود دارد. به همین دلیل برای کسب و کارهایی که در این حوزه فعالیت می کنند ضروری است که رفتارها و عادات مشتریان خود را بشناسند تا با استفاده از این اطلاعات کسب و کار خودشان را گسترش و توسعه دهند. با استفاده از چت بات های هوشمند شما این توانایی را به کسب و کارتان می دهید که به صورت 24 ساعته و در طول تمام روز های هفته، از مشتریانتان چنین اطلاعاتی را جمع آوری کنند تا شما با توجه به آن ها فرآیند ارائه خدمات و به طور کلی کسب و کارتان را بهبود ببخشید.

 ارائه توصیه های مناسب به مشتریان

هر چه بیشتر چت بات شما با مشتریان تعامل داشته باشد، اطلاعات بیشتری از آن ها بدست می آورد. با بدست آوردن اطلاعات بیشتر و بررسی آن ها می تواند به سلیقه و علایق و عادات و رفتار آن ها پی ببرد و با توجه به آن می تواند پیشنهاد ها، تبلیغات و … را مناسب سازی شده برای همان کاربر به او نشان دهد. به این ترتیب مشتریان به خدمات و سرویس های شما علاقه بیشتری پیدا می کنند و با شوق بیشتری خرید خواهند کرد. همین امر موجب افزایش دایره مشتریان وفادار، گسترش کسب و کار و سود شما خواهد شد.

آیا به دنبال چت بات در صنعت گردشگری هستید؟

با توجه به همه ی توضیحاتی که برای استفاده از چت بات در صنعت گردشگری داده شد، اگر شما جزء کسانی هستید که کسب و کارتان در زمینه گردشگری می باشد و به دنبال یک نوآوری بی بدیع و جلو زدن از رقبایتان هستید، استفاده از چت بات های هوشمند می تواند راه پیشرفت شما باشد. با این حال اگر می پرسید که چگونه یک چت بات هوشمند بسازید و یا از کجا باید شروع کنید، ما قبلا جواب آن را برایتان آماده کرده ایم. باتاوا، چت بات سازمانی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی پاسخ شماست.

باتاوار به عنوان چت بات در صنعت گردشگری

 

باتاوا، یک دستیار هوشمند سازمانی صوتی است که از آخرین تکنولوژی های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برخوردار است. این محصول به طور اختصاصی برای زبان فارسی تولید شده است و می تواند زبان فارسی را به طور کامل پردازش و درک نماید. باتاوا قابلیت آن را دارد که متناسب با نیازهای سازمان ها و کسب و کارهای مختلف شخصی سازی شود. باتاوا قادر است با کمک از داده های اطلاعاتی که از قبل آموخته، پاسخی درست به سوالاتی که از او می شود ارائه دهد.

همان طور که گفته شد متناسب با نیاز کسب و کار و یا سازمان، باتاوا قابلیت شخصی سازی دارد. اگر شما در کسب و کارتان نیاز به چت باتی عمومی دارید که به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان و یا مراجعه کنندگانتان باشد، باتاوا می تواند این کار را برای شما انجام دهد. باتاوا محصولی بسیار ضروری برای کسب و کارهاست که می توانید با هزینه کم، پاسخگوی نیازهای مشتریانتان باشد به طوری که دیگر نیازی به نیروی انسانی نداشته باشید.

باتاوا دارای این قابلیت های به خصوص می باشد:

  • قابلیت درک متن محاوره ای
  • قابلیت انتقال ارتباط به اپراتورهای انسانی در صورت نیاز
  • ارائه پاسخ مناسب در قالب متن، تصویر، ویدئو، نقشه و …
  • بهره مندی از دایره واژگان (فرهنگ لغت) بسیار وسیع (بالای 270 هزار لغت)

مهم تر از همه اینکه باتاوا محصولی بومی است که در داخل کشور، متناسب با نیازهای داخلی تولید شده و توسعه داده شده است. کسب و کارهای داخلی در هر زمینه ای و سازمان های مختلف می توانند از این دستیار هوشمند متناسب با نیازهایشان در بخش های مختلف استفاده نمایند.

اگر می خواهید از محصول باتاوا استفاده کنید و یا درخواست دموی محصول را دارید به اینجا مراجعه کنید.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/FCUrI

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.