تشخیص سرطان‌پوست با کمک هوش‌مصنوعی

تشخیص سرطان‌پوست با کمک هوش‌مصنوعی توسط استارت‌اپ بریتانیایی Skin Analytic با بودجه‌ای نزدیک 4 میلیون پوند ممکن شد

مقدمه

استارت‌اپ بریتانیایی با نام تحلیل پوست (Skin Analytic)، برای استفاده از هوش مصنوعی در تشخیص سرطان پوست، 4 میلیون پوند هزینه کرد. برای دانستن بیشتر در این مورد، تا انتها با عامراندیش همراه باشید.

تشخیص سرطان‌پوست با کمک هوش‌مصنوعی

تحلیل پوست (Skin Analytic)، نام یک استارت‌اپ  انگلیسی است که از هوش مصنوعی برای تشخیص و غربالگری سرطان پوست کمک می‌کند. شایان ذکر است این شرکت برای توسعه و گسترش این هوش، نزدیک به 4 میلیون پوند هزینه کرده است.

این بودجه توسط هوکستن ونتور (Hoxton Ventures) با مشارکت شرکت‌هایی همچون نستا (Nesta) و Mustard Seed Ventures جمع‌آوری گردیده شده است. این شرکت قصد دارد تا حضور گسترده خود را در ایالات متحده و بریتانیا تثبیت گرداند. ذکر این نکته مهم است که استارت‌آپ “تحلیل پوست” توانست جایزه بسیار مهم FDA در ایالات متحده آمریکا با نام “دستیبابی و موفقیت تخصیص دستگاه” (Breakthrough Device Designation) به عنوان بخشی از یک برنامه اعمال سریع و چشم‌گیر فناوری‌ در مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی را از آن خود نماید.

سرطان پوست، یکی از معمول‌ترین و رایج‌ترین انواع سرطان‌هاست و متاسفانه در بسیاری مواقع، در زمان مناسب تشخیص داده نمی‌شود. همچنین، شمار متخصصان پوست در جهان نسبت به موارد مورد نیاز، واقعا ناچیز است، بنابراین، شناسایی و مقابله با این بیماری، به یک چالش واقعی در جهان امروز تبدیل شده است. اینجا جایی است که استارت‌اپ “تحلیل پوست” برای تشخیص سرطان‌پوست با کمک هوش‌مصنوعی ، الگوریتم سفارشی خود با نام Drem AI را به جهانیان معرفی نمود.

این هوش مصنوعی قادر به کمک در تشخیص شرایط وخیم پوستی است و همچنین می‌تواند ضایعات خوش‌خیم را نیز از میان ببرد. استفاده از Drem AI به شناسایی سرطان پوست در مراحل اولیه کمک می‌کند تا افرادی که مبتلا به این بیماری‌اند، درمان خود را زودتر آغاز نمایند و در عین حال آرامش خاطر را برای آنان که این بیماری را ندارند، فراهم سازد. فناوری معرفی شده توسط استارت‌اپ “تحلیل پوست” از نظر پزشکی مورد آزمایش قرار گرفته و صحت آن تایید شده است.

بر اساس گفته‌های این شرکت، با فناوری هوش مصنوعی آنان، شمار بیمارانی که در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند،  40% تا 60% کاهش می‌یابد. این فناوری کمک می‌کنند تا نسبت متخصصان پوست نسبت به بیماران متناسب گردد؛ بنابراین، این متخصصان فرصت کافی برای تمرکز روی موارد شدیدتر را خواهند داشت. استفاده از Drem AI همچنین می‌تواند تا حد بسیار زیادی در هزینه‌هایی که مردم باید برای تشخیص سنتی سرطان پوست نمایند، صرفه‌جویی می‌کند.

برپایه بنیانگذار این استارت‌اپ، نیل دالی (Neil Daly)، آنچه این شرکت را متمایز از دیگر رقبا می‌سازد، قدرت پایداری، استقامت و یادگیری از اشتباهاتشان در توسعه فناوری‌شان برای تشخیص سرطان‌پوست با کمک هوش‌مصنوعی است. آنان برای بهبود عملکرد هوش مصنوعی خود، پژوهش‌های بالینی آینده‌نگری را انجام داده‌اند. آنان همچنین یک استراتژی پژوهشی را بسط و  توسعه داده‌اند تا با پرسیدن پرسش‌های گوناگون از بیماران، داده‌های لازم برای بهبود الگورتیمشان را جمع‌آوری نمایند. فرمول اصلی آنان، آزمایش، بهبود و تکرار است.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/JAXWv

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.