فناوری تشخیص گفتار در تاسیسات دفاعی هند استفاده می‌شود

فناوری تشخیص گفتار برای تاسیسات دفاعی

فناوری تشخیص گفتار در تاسیسات دفاعی استفاده خواهد شد: شرکت Guani.ai، تکنولوژی جدیدی برای سیستم‌های دفاعی هند راه‌اندازی می‌کند

شرکت هوش مصنوعی Gnani.ai از راه اندازی فناوری جدید تشخیص خودکار گفتار (ASR) تلفیقی برای تاسیسات سیستم دفاع هند خبر داد.

این شرکت در بیانیه‌ای چنین اعلام کرد: “این سیستم end-to-end ترجمه صوتی، از تشخیص خودکار گفتار (ASR)، ترجمه ماشین و تبدیل گفتار به نوشتار برای تبدیل زبان ماندارین به انگلیسی و برای کمک به نیروهای مسلح، سازمان‌های اطلاعاتی و برای بهبود سیستم‌های ارتباطی مقامات محلی به منظور اجرای بهتر قانون طراحی شده است.” این شرکت همچنین اعلام کرد این فناوری، آزادی قابل توجهی به نیروهای دفاعی هند خواهد بخشید.”

این تکنولوژی طیف گسترده‎ای از اپلیکیشن‌ها را دارد که شامل اطلاعات فرامرزی، نظارت صوتی، نظارت بر مکالمات تلفنی یا اینترنتی، رهگیری ارتباطات رادیویی یا ماهواره‌ای و تعاملات ارتباطی در جلسات مرزی و تمرین‌های مشترک است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این فناوری می‌توان به کاهش نویز، تشخیص گویش یا لهجه و پشتیبانی از همه قالب‌ها و فرمت‌های فایل‌های صوتی اشاره کرد.

آنانت ناگاراژ (Ananth Nagaraj)، بنیان‌گذار و مدیر ارشد بخش تکنولوژی و فناوری شرکت Gnani.ai، در هنگام راه‌اندازی این تکنولوژی چنین اعلام کرد که: “فناوری تشخیص گفتار مبتنی بر هوش مصنوعی یک ضرورت است و این تکنولوژی، در حال تبدیل شدن به بخشی از قدرت دفاعی در دنیای مدرن است. ما معتقدیم هوش مصنوعی و فناوری تشخیص گفتار برای تاسیسات دفاعی توانایی بهبود سیستم‌های ارتباطی را دارد و به تقویت نیروهای مسلح هند کمک شایانی می‌کند. ”

گانش گوپالان (Ganesh Gopalan)، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت (Gnani.ai) چنین اعلام کرد که: “درک تفاوت‌های ظریف زبانی مانند واج‌ها و گویش‌ها به ویژه وقتی صحبت از زبان ماندارین باشد، یک چالش بسیار بزرگ است. راه‌حل گفتاری یکپارچه شرکت ما (Gnani.ai)، به از بین بردن این سد برای بازیابی و جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات در زمان واقعی کمک بسیار بزرگی خواهد کرد. ”

 

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/3k2z4

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.