نرم‌افزار گفتار به متن اگنیتو (Augnito): استفاده از تکنولوژی صوتی در مراقبت‌های پزشکی

نرمافزار گفتار به متن اگنیتو (Augnito)، نرم‌افزار پرقدرت در زمینه پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی

Scribetech’s Augnito یک نرمافزار گفتار به متن مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه پزشکی است که پزشکان را قادر می‌سازد تا داده‌های بیماران خود را در زمان واقعی ثبت کنند.

آوگنیتو (Augnito)، نسل بعدی فناوری صوتی است که باعث بخشیدن قدرت چشم‌گیری به صنعت بهداشت و درمان خواهد شد. موفقیت جدید Scribetech در بخش مراقبت‌های پزشکی هند که توسط همکاری پزشکان و دانشمندان هوش مصنوعی (AI) در بمبئی طراحی شده است، یک راه‌حل جدید و نوآورانه برای افزایش و تقویت پذیرش دیجیتالی شدن و هوش مصنوعی در بازار بهداشت و درمان هند است. آگنیتو (Augnito) در حال تغییر روند کار بالینی در فضای مراقبت‌های بهداشتی هند است و از زمان راه‌اندازی از شش ماه پیش، تغییراتی در بخش پزشکی انگلیس را نیز تسهیل کرده است.

معرفی نرمافزار تبدیل گفتار به متن اگنیتو (Augnito)

در کشورهای در حال توسعه، نسبت پزشک به بیمار، بسیار کم است. بنابراین، پزشکان به دلیل ویزیت بیماران بسیار، تحت فشار زیادی قرار دارند. همین موضوع، باعث کاهش زمانی می‌شود که آنان برای هر بیمار صرف می‌کنند. با این‌حال، در کشورهای پیشرفته و با سیستم‌های بهداشتی پیشرفته‌تر، نسبت بیمار به پزشک، نسبتی قابل‌قبول و قابل‌کنترل است. پزشکان باید تمام جزئیات مراقبت از بیمار را در EMR ثبت و ضبط کنند که به سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی امکان ارائه خدمات بهتر را می‌دهد.

با این‌حال، بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن، همان مسئله “خستگی EMR” یا “تحلیل رفتن پزشکان” است، زیرا ‌که زمان زیادی را صرف ثبت داده‌های بیمار به هنگام مشاوره می‌کنند. نرم‌افزار تبدیل گفتار به متن اگنیتو (Augnito) دقیقا توجه خود را به این نقطه ضعف معطوف ساخته است. اگنیتو (Augnito)، نرم‌افزاری مبتنی بر فضای ابر است که با تبدیل صدای انسان به متن مکتوب در زمان واقعی، مستندات را بدون خطا ثبت و ضبط می‌کند. این پلتفرم هوشمند، واژگان و اصطلاحات پزشکی را با استفاده از یادگیری عمیق و هوش مصنوعی آموزش دیده تا از آن برای رونویسی دقیق گفتار انسان استفاده شود. راستوم لویر (Rustom Lawyer)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Scribetech، توضیح می‌دهد که نتیجه نهایی می‌تواند با تنظیمات اولویت‌های قالب‌بندی متنی ویژه در یک محتوا از طریق دستورها و کنترل‌های صوتی زبان طبیعی شخصی‌سازی گردد.

نرم‌افزار تبدیل گفتار به متن
نرم‌افزار تبدیل گفتار به متن

بر اساس پژوهش‌های اخیر، انتظار می‌رود کاربرد فناوری‌های صوتی و در مراقبت‌های بهداشتی افزایش یابد. برپایه همین پژوهش‌ها، تخمین زده می‌شود که بازار دستیار مجازی بهداشت جهانی در سال 2025 به ارزش 3.5 میلیارد دلار برسد. با همکاری پزشکان و دانشمندان برجسته هوش مصنوعی و با استفاده از نرم‌افزار تبدیل گفتار به متن آگنیتو (Augnito)، ارائه‌دهندگان خدمات پزشکی با کنترل و تقویت سوابق الکترونیکی پزشکی (EMR )، که یکی از سنگ‌بناهای اصلی برای پذیرش دیجیتالی‌سازی در این بخش است، قدرت بسیار به‌دست آورده‌اند. از اتوماسیون صوتی یکپارچه آگنیتو (Augnito) می‌توان در هر مرحله از بخش بهداشت و درمان، از رادیولوژی گرفته تا بخش OPD و یادداشت‌برداری‌های جراحی برای به‌دست آوردن خلاصه‌های رونویسی، سوابق بیمار و گزارش‌های آزمایشگاهی استفاده کرد. این فناوری قادر به تشخیص لهجه‌های مختلف است و تمامی واژگان و اصطلاحات پزشکی را درک می‌کند.

برپایه گفته‌های لویر (Lawyer): “پس از صرف زمانی نزدیک به دو دهه برای توسعه مراقبت‌های پزشکی BPO و نرم‌افزار تجاری اسناد بالینی برای NHS، قصد استفاده از تخصص خود و تشدید روند اتوماسیون‌سازی در بازار بهداشت و درمان هند را داریم.” وی همچنین اینگونه به سخنان خود ادامه داد که: ” نرم‌افزار تبدیل گفتار به متن آگنیتو (Augnito) راندمان سوخت پشتیبان بیمارستان‌ها برای ارائه گزارش‌های بالینی دقیق و به موقع در سیستم‌های EMR است. با توجه پژوهش‌های عمیق با رهبری دانشگاهیان برجسته در زمینه هوش مصنوعی و بیش از دو دهه تجربه فنی در این زمینه، ما امیدواریم با انقلاب آگنیتو (Augnito)، روند پذیرش دیجیتال‍ی در بازار بهداشت و درمان هند رو افزایش نهد.”

نرم‌افزار تبدیل گفتار به متن اوگنیتو (Augnito) قبلا سبب تحولات عمیقی در سیستم‌های کاری بالینی در سراسر بازار بهداشت و درمان شده است، همین امر باعث عقد قراردادهایی با بیمارستان‌های پیش‌رو و مراکز تحقیقاتی تشخیصی مانند بیمارستان Breach Candy، بیمارستان و مرکز تحقیقات Jaslok و NM Medical شد. با استفاده از این راه‌حل، پزشکان می‌توانند دو برابر تعداد گزارش‌ها را هم‌زمان با دقت نزدیک به 100٪ تولید کنند، در نتیجه زمان بیشتری برای تمرکز بر مراقبت از بیمار خواهند داشت. همچنین می‌تواند سطح کارایی دیگر کارکنان بالینی مانند پرستاران و کارمندان بخش مراقبت و سلامت پزشکی را افزایش دهد.

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/YztY5

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

سگ رباتیک راهنمای نابینایان

سگ راهنمای رباتیک برای کمک به افراد نابینا 

ایده اختراع سگ راهنمای رباتیک که به‌تازگی توسط محققان دانشگاه کالیفرنیا ساخته‌شده است، از سگ‌های راهنمایی گرفته شد که برای کمک به انسان آموزش‌ دیده‌اند.

تشخیص تینیتوس با هوش مصنوعی
هوش مصنوعی

تشخیص اختلال تینیتوس به کمک هوش مصنوعی

تشخیص تینیتوس با هوش مصنوعی: هوش مصنوعی می‌تواند این اختلال را از طریق اسکن مغزی شناسایی کرده و آن را درمان سازد تشخیص اختلال تینیتوس

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.