کاربرد هوشتل در مراکز درمانی و نوبت دهی بیمارستان ها

به عنوان یک اپراتور هوشمند برای مراکز تماس، هوشتل قادر است کار های بسیاری را برای کسب و کارها و هم چنین کارمندان آن ها انجام دهد. تا به حال از کاربرد های هوشتل در برخی از کسب و کار ها صحبت کرده ایم. در این مقاله قصد داریم به طور اختصاصی به کاربرد هوشتل در مراکز درمانی بپردازیم و ببینیم که هوشتل به عنوان یک اپراتور هوشمند چه نقشی می تواند برای مراکز درمانی اعم از بیمارستان ها و … داشته باشد.

کاربرد هوش مصنوعی در حوزه درمان

به طور کلی اگر بخواهیم از کاربرد های هوش مصنوعی در حوزه درمان صحبت کنیم، باید به موارد مختلفی اشاره کنیم. از استفاده از ربات های هوش مصنوعی در عمل های جراحی گرفته تا فهم ارتباط بین کد های ژنتیکی تا پیشبینی روند سرطان و… همه از کاربرد های هوش مصنوعی در حوزه درمان هستند. هوش مصنوعی به کمک حوزه درمان آمده و توانسته دوره مدرن و جدیدی را در این زمینه ایجاد کرده است.

کاربرد هوش مصنوعی یا هوشتل در مراکز درمانی

صحبت ما در زمینه کاربرد های هوشتل در زمینه درمان، به بحث های درمانی باز نمی گردد، بلکه به یکی از خلاء های موجود در روند درمانی و به یکی از مشکلات بین بیماران و مراجعه کنندگان با مراکز ارائه خدمات درمانی باز می گردد. هوشتل در واقع می تواند کمک بزرگی به بخش مرکز تماس و نوبت دهی مراکز درمانی و بیمارستان ها کمک کند. یعنی می تواند همانند اپراتورهای مرکز تماس یک بیمارستان یا پاسخگوی IVR یک مرکز درمانی یا منشی یک مطب عمل کنند و به مراجعه کننده برای تنظیم نوبت راهنمایی و کمک دهند.

هوشتل یا اپراتور هوشمند مرکز تماس چیست؟

همان طور که گفته شد هوشتل در واقع یک اپراتور هوشمند پاسخگو در مراکز تماس است. هوشتل می تواند با کمک هوش مصنوعی خود و به صورت اتوماتیک به مکالمه با تماس گیرندگان پرداخته و سوالات آن ها را متوجه شده و پاسخی متناسب ارائه دهد. هوشتل مبتنی بر زبان فارسی می باشد و مکالماتی که در زبان فارسی هستند را به خوبی درک و پردازش می کند. همچنین می تواند بر روی بستر VOIP به برقراری ارتباط و مکالمه با مراجعه کنندگان نیز بپردازد. هوشتل قادر است صحبت های تماس گیرنده را شنیده، آن را تبدیل به متن کند و بر روی متن به دست آمده پردازش انجام بدهد. پس از پردازش بر روی متن، اطلاعات موجود در آن را استخراج می کند و در این مرحله صحبت فرد را درک می کند و سعی می کند تا با کمک از دیتابیس خود و اطلاعات موجود، پاسخ مناسب را به تماس گیرنده ارائه دهد.

چنانچه به هر دلیلی هوشتل نتوانست پاسخ مورد مناسب را برای مراجعه کننده بیاید، مثلا اگر اطلاعات مورد نیاز برای ارائه جوابی مناسب در دیتابیس آن نبود، او را به یک اپراتور انسانی وصل می کند تا عامل انسانی پاسخگوی سوال مراجعه کننده باشد. یعنی در واقع به کمک هوشتل قرار است حجم کاری مراکز تماس تا حد زیادی کاهش پیدا کند و تنها زمانی نیاز به اپراتور انسانی داشته باشیم که پاسخ دادن نیازمند اطلاعاتی باشد که در دایره داده های هوشتل قرار نگرفته باشد.

کاربرد های هوشتل در مراکز درمانی

همان طور که بیان شد پر واضح است که هوشتل به مرکز تماس و به طور اختصاصی به سیستم نوبت دهی مراکز درمانی کمک کند. علاوه بر آن هوشتل می تواند به کمک موتور تبدیل گفتار به نوشتار، تمام صحبت هایی که در مکالمه رد و بدل می شوند را به صورت هم زمان به متن تبدیل کند و در نهایت یک مستند از گفت و گوهای مرکز تماس ارائه دهد.

یکی از بزرگترین مزایای هوشتل آن است که به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته در دسترس مراجعه کنندگان است و با کمک آن مرکز تماس، به خصوص در زمان ترافیک، هیچگاه خط اشغالی نخواهد داشت. به این ترتیب مدت زمان انتظار کاربر برای پاسخگویی تا حد زیادی کاهش می یابد. هوشتل کاربرد دیگری هم می تواند برای مرکز شما به همراه داشته باشد، و آن هم نظرسنجی می باشد. هوشتل می تواند از طرف شما با مراجعه کنندگانتان تماس گرفته و در مورد میزان رضایت آن ها از خدمات ارائه شده نظرسنجی کند.

کاربرد هوشتل در نوبت دهی مراکز درمان

دریافت نوبت به کمک اپراتور هوشمند هوشتل

همانطور که گفته شد یکی از کارهایی که هوشتل به طور اختصاصی می تواند برای مراکز درمانی و به خصوص بیمارستان ها انجام دهد، مسئله نوبت دهی می باشد. در این جا برای زمانی که یک مراجعه کننده با هوشتل تماس می گیرد سه سناریو را مطرح می کنیم:

دریافت نوبت در صورت مشخص بودن نام پزشک

در زمانی که مراجعه کننده دقیقا نام پزشک مورد نظر را می داند، تنها کاری که هوشتل انجام می دهد پیدا کردن اولین زمان خالی و تنظیم نوبت برای او می باشد و این سناریو ساده ترین حالت موجود می باشد.

دریافت نوبت در صورت خالی نبودن ساعت مورد نظر

در این حالت، هوشتل به تماس گیرنده نبود زمان خالی را به تماس گیرنده اطلاع می دهد و از او می خواهد که زمان دلخواه دیگری را اعلام کند. در صورتی که آن زمان خالی باشد نوبت را برای تماس گیرنده تنظیم می کند و در غیر این صورت دوباره از او می خواهد که زمان دیگری را انتخاب کند.

دریافت نوبت در صورت اشتباه در اعلام نام درمانگاه

در صورتی که تماس گیرنده در اعلام نام درمانگاه اشتباه کند، می تواند آن را اصلاح کرده و سپس هوشتل با گرفتن تایید از او در مورد نام درمانگاه به ادامه ی روند نوبت دهی می پردازد.

به طور کلی هوشتل می تواند تمام صحبت های تماس گیرنده را شنیده و آن ها را درک کند و پاسخ مناسب را به او ارائه دهد. مواردی که گفته شد تنها سه سناریو ساده برای نشان دادن فضای کاربردی هوشتل برای مرکز تماس مراکز درمانی و عملیات نوبت دهی می باشد. به این ترتیب دیگر نیاز ندارید تا تعداد زیادی نیروی انسانی در مرکز تماس خود استخدام کنید، بلکه می توانید به کمک هوشتل حجم کار مرکز تماس بسیار کاهش دهید و به سوال های تکراری مراجعه کنندگانتان به خوبی پاسخ دهید.

با توجه به آنچه که در این مقاله گفته شد، اگر به دنبال خرید محصول هوشتل هستید و یا درخواست دموی این محصول را دارید، به اینجا مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/QGUlU

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

سامانه های خبره
دسته بندی نشده

سامانه‌های خبره (expert systems) و آشنایی با آنان

در هوش مصنوعی (هوش‌واره)، یک سامانه خبره، سامانه رایانه‌ای است که توانایی تصمیم‌گیری همچون یک انسان متخصص و کارآزموده را دارد. به عبارتی دیگر، سامانه‌های

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.