عیب‌یابی موتور اتوموبیل با اپلیکیشن جدید تلفن‌های هوشمند، اسکودا (Skoda)

عیب‌یابی موتور اتوموبیل توسط اسکودا: اپلیکیشن جدید تلفن هوشمند Skoda به صدای موتور شما گوش می دهد تا عیب‌های آن را مشخص سازد

ابزار جدید تشخیصی اسکودا (Skoda) به سادگی ضبط‌های یادداشت‌های موتور را برای یافتن دقیق مشکلات مقایسه می‌کند اسکودا (Skoda) آزمایش‌های یک اپلیکیشن جدید تلفن هوشمند را به اتمام رسانده است و اعتقاد دارد که می‌تواند زندگی را برای تکنسین‌های نمایندگی و مراکز خدمات اسکودا (Skoda) در سراسر اروپا بسیار آسان سازد.

عیب‌یابی موتور اتوموبیل با تحلیل‌گر صوتی اسکودا (Skoda Sound Analayzer)

این برنامه که Skoda Sound Analyzer (تحلیل‌گر صوتی اسکودا) نام دارد و یک پلتفرم درون سازمانی توسعه یافته توسط کمپانی اسکودا است، یک ابزار تشخیصی ساده است که با گوش دادن به صدای موتور روشن یک اتومبیل، خطاهای احتمالی در خودروها و موتورشان را شناسایی می‌کند.

اسکودا می‌گوید این سیستم آنقدر حساس است که حتی می‌تواند کمترین بی‌نظمی در دور موتور را بشنود و همچنین قادر به ارایه مجموعه‌ای از خدمات و پیشنهادها به منظور حل مشکل پیش رو است.

این اپلیکیشن صدای موتور را ضبط می‌کند و آن را با مجموعه‌ای از ضبط‌های کنترل شده موتورهای سالم (که قبلا توسط اسکودا انجام شده) مقایسه می‌کند. این برنامه همچنین می‌تواند مغایرت در سیگنال‌های صوتی را تشخیص دهد و با استفاده از الگوریتم طراحی شده‌اش، بهترین عملکرد را به تکنسین‌ها پیشنهاد ‌کند. این برنامه، فایل صوتی را به یک طیف‌سنج تبدیل می‎کند (تصویری از سیگنال‌های صوتی) و آن‌ها را با مجموعه کنترل انحراف در الگوی اسپکتروگرام مقایسه می‌کند.

طبق گفته اسکودا، دقت عیب‌یابی موتور اتوموبیل توسط این سیستم “بیش از 90 درصد” است و کاربردش، تنها برای موتور خودرو نیست. ظاهرا، برنامه Sound Analyzer می‌تواند ایرادهای موجود در سیستم فرمان، جعبه دنده و حتی کمپرسور تهویه مطبوع را نیز به تنهایی شناسایی کند. این کمپانی اعلام کرده که قرار است قابلیت‌های بیشتری به این برنامه افزوده شود.

عیب‌یابی موتور اتوموبیل
عیب‌یابی موتور اتوموبیل

این برنامه از ما ژوئن 2019، در طیف گسترده‌ای در بازار اروپا مورد استفاده قرار گرفته است. تا کنون این برنامه هوشمند توسط  245 فروشنده و مرکز خدمات اسکودا (Skoda) به صورت آزمایشی استفاده شده است. استانیسلاو پکاچ (Stanislav Pekař)، رئیس خدمات پس از فروش اسکودا چنین اعلام کرد که: “Sound Analyzer (تحلیل‌گر صوتی اسکودا) نمونه بارز و برجسته‌ای از فرصت‌های جدیدی است که دیجیتال‌سازی توسط اسکودا می‌تواند ایجاد کند، خدمات پس از فروش، نمونه‌ای از این مثال‌هاست.”

براساس گفته پکاچ: “ما همچنان به طور مداوم از فناوری‌های هوش مصنوعی در برنامه عیب‌یابی موتور اتوموبیل اسکودا استفاده خواهیم کرد تا به مشتریان خود، سرویس‎ها و خدمات شخصی‌سازی شده‌تری ارائه دهیم و باعث تقویت تجربه مشتری شویم. ”

 

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/oX9xv

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.