فناوری تشخیص صدا و پردازش گفتار در Behavox

Behavox توانایی منحصر به فرد خود در آنالیز داده‌های ارتباطی بدون کیفیت را نشان داد. Behavox، تنها پلتفرم عملیاتی داده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان است که قبل از ایجاد جریمه‌های بزرگ قانونی و بحران‌های شرکت به دلیل سوء مدیریت، مورد استفاده قرار می‌گیرد. Behavox امروز اعلام کرد که با موفقیت، داده‌های گفتاری 50 ساله بدون ساختار در ماموریت Apollo11 ناسا را ​​با فناوری پیشرفته تشخیص صدا تفسیر کرده است.

فناوری تشخیص صدا  و پردازش گفتار Bahavox

Behavox این تجزیه‌وتحلیل را انجام داد تا نشان دهد چگونه راه‌حل‌های تشخیص صدا و پردازش گفتار ارایه شده توسط آن برای آنالیز یکپارچه داده‌های ارتباطی، بدون در نظر گرفتن کیفیت ضعیفشان مناسب است. با این کار، Behavox توانست صحت الگوریتم‌های یادگیری ماشین خود را در محیطی کاملا متفاوت با محیط اقتصادی و مالی (محیطی که بزرگ‌ترین بازار برای ابزارها و الگوریتم‌های این شرکت است) تایید کند.

تبدیل صدا به متن پروژه آپولو 11

تیم Behavox Voice با فناوری تشخیص صدا و پردازش گفتار خود توانست به رتبه‌های بالایی دست یابد و در رقابت با چندین رده در دانشگاه تگزاس در دالاس (Dalas)، مرکز سیستم‌های گفتاری تنومند (Center for Robust Speech Systems) با عنوان گام‌های چالشی بدون ترس، عملکرد بهتری ارایه دهد. در این آزمایش، 19000 ساعت صدای خام آنالوگ ماموریت آپولو 11 (Apollo 11) به این شرکت ارایه شد. پس از تحقیقات گسترده، Behavox توانست 1000 ساعت داده صوتی را از صداهای ضبط‌شده استخراج کند و با موفقیت، مکث، سکوت، سروصدای پس‌زمینه و گفتار تحریف شده را از بین ببرد. Behavox دریافت که داده‌های آپولو11 حاوی همان تحریف کانال، دستور زبان نادرست و استفاده غیررسمی از زبان است که راه‌حل این شرکت در داده‌های صوتی به خوبی از پس این انجام این کار برآمده است.

الكساندر گلاسمن (Alexander Glasman)، دانشمند ارشد داده اطلاعات Behavox چنین گفت: “موفقیت فناوری تشخیص صدا و پردازش گفتار این شرکت در آزمایش فناوری در برابر این ضبط‌های تاریخی، قدرت و انعطاف‌پذیری راه‌حل تشخیص صدا و پردازش گفتار ما را نشان می دهد. گفتگوی فضانوردان و تیم‌های عملیاتی آنها بر روی زمین، ارتباط بین تاجران پرمشغله که برای انجام یک معامله مالی عجله بسیار دارند، و یا یک جلسه شلوغ در Zoom، به طور قابل‌توجهی مشابه و نزدیک با یکدیگر است. بسیار جالب است که ببینیم فناوری که ما آنقدر بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم همچنان که بر روی زمین کارآیی دارد، در فضای خارج از آن نیز پرکاربرد است.” از مهمترین یافته‌های این تجزیه‌وتحلیل این بود که به کمک فناوری تشخیص صدا و پردازش گفتار Behavox فقط 10 ساعت طول کشید تا 1000 ساعت گفتار را رونویسی کند، در حالی که برای نوشتن دستی، حدود 4000 ساعت زمان نیاز وجود داشت.

مشارکت Behavox در چالش گام‌های بدون ترس، تنها یکی از آخرین توسعه و پیشرفت این شرکت است. Behavox با رشد سریعی در حال حرکت به سمت پیشرفت و توسعه است. هفته گذشته این شرکت گسترش فعالیت‌های جهانی خود را در ژاپن و کشورهای اسکاندویناوی (دانمارک، نروژ، سوئد، فنلاند، ایسلند،گریلند، آلاند و جزایر فارو) اعلام کرد. بانک Danske نیز اعلام داشت که از فناوری تشخیص صدا و پردازش گفتار این شرکت در اجرای پروژه‌های خود استفاده کرده و نتیجه کار بسیار موفقیت‌آمیز بوده است (این بانک، بزرگ‌ترین بانک در دانمارک است که در اکتبر 1871 تاسیس شده و با بیش از 5 میلیون مشتری، از بزرگ‌ترین بانک‌های اروپای شمالی به شمار می‌آید. دفتر مرکزی آن در کپنهانگ واقع است).

ماه گذشته، Behavox اعلام نمود که گاگان گولاتی (Gagan Gulati)، پیشکسوت کارآزموده و بسیار ماهر مایکروسافت را به عنوان مدیر ارشد محصولات خود انتخاب کرده است. این شرکت در اوایل تابستان سال جاری، حضور طولانی مدت خود را در مونترال و کبک کانادا و استخدام مهندسان کارآزموده در زمینه علوم داده و توسعه محصول (از این منطقه)، اعلام کرد.

درباره شرکت Behavox: پیشروترین و موفق‌ترین شرکت در زمینه  پردازش گفتار

Behavox استاندارد طلایی برای خطرات و چالش‌های پیش‌روی شرکت‌ها و یک راه‌حل سازمانی و انطباقی است. فناوری متشخیص صدا، پردازش گفتار و  هوش مصنوعی به بانک‌های جهانی، صندوق‌های پوششی (Hedge funds که از آن با عنوان پوشش سرمایه نیز یاد می‌شود) و شرکت‌های خصوصی کمک می‌کند تا شاخص‌های بد را به سرعت و با دقت شناسایی کرده و از جریمه‌های گسترده و بحران‌های ناتوان‌کننده، جلوگیری کند. راه‌حل‌های Behavox سورفتار نظارتی مالی مانند تجارت داخلی، تبانی و دستکاری در بازار و همچنین سورفتار مرتبط با منابع انسانی مانند نژادپرستی، آزار جنسی و تبعیض نژادی یا جنسیتی را کشف می‌کند.

درباره شرکت Behavox

Bahavox، به عنوان تیمی متشکل از نوآوران و متخصصان که افتخارات بسیاری در کارنامه خود دارد، عمده شهرت خود را مدیون اجراهای موفقیت‌آمیز بزرگترین و پیچیده‌ترین پروژه‌های جهانی در زمینه فناوری تشخیص صدا و پردازش گفتار است. مشتریان برای برای گسترش ضروری تیم‌های خود، به Behavox اعتماد می‌کنند. آنها برای محافظت از یکپارچگی عملکرد خود و حفظ اعتماد مشتری، به Behavox وابسته‌اند. Behavox در سال 2014 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک است. این شرکت، اکنون دفاتری در شهرهای مونترال، سانفرانسیسکو، سیاتل، سنگاپور، توکیو، لندن و ابوظبی دارد. اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت در www.behavox.com موجود است.

 

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/9CHMW

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.