معرفی ربات هوشمند پاسخگویی برای کسب و کارها

معرفی ربات هوشمند پاسخگویی برای کسب و کارها

استفاده از ربات هوشمند پاسخگویی برای بخش پشتیبانی مشتریان در کسب و کارها (یا همان چت بات‌های هوشمند) یکی از کاربردهای به نسبت جدید و بسیار کمک کننده هوش مصنوعی است. مدتی می‌شود که شرکت‌های بزرگ خارجی از چت‌بات‌های هوشمند برای پشتیبانی از مشتریان بر روی پلتفرم‌های مختلف اعم از وب‌سایت، پیام‌رسان‌ها و یا صفحات شبکه‌های اجتماعی‌شان استفاده می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود تا مشتریان در هر لحظه و هر کجایی که هستند بتوانند از خدمات هر کسب و کار بهره‌مند شوند.

تا به حال بارها از مزیت چت‌بات‌ها صحبت کرده‌ایم. اما سوالی که وجود دارد آن است که کسب و کارهای ایرانی هم می‌توانند از چنین تکنولوژی و خدماتی بهره‌مند شوند؟ آیا چت باتی درست شده که بتواند زبان فارسی را به خوبی متوجه شود و به کمک هوش مصنوعی خود بتواند مستقل از نیروی انسانی با مشتریان، در هر ساعتی از شبانه روز، به تعامل بپردازد؟ خوشبختانه پاسخ این سوال بله است و اتفاقا ما قصد داریم در این مقاله یک چت بات هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کنیم و قابلیت‌ها و توانایی‌های آن را بر شماریم تا اگر شما به چنین تکنولوژی در کسب و کارتان نیاز داشتید با خیال راحت به سراغ این محصول بیاید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ربات پاسخگوی هوشمند یعنی چه؟

منظور از ربات هوشمند پاسخگو، چت بات‌های هوشمندی است که بتواند به صورت هوشمند و با کمک هوش مصنوعی با کاربران، در هر بستری که بتوان در آن چت کرد و قابلیت ادغام با یک چت‌بات را داشته باشد، به تعامل بپردازد و بدون نیاز به نیروی انسانی و به صورت مستقل به سوالاتشان پاسخ دهد. بسترهایی که یک چت‌بات می‌تواند در آن فعالیت کند متنوع است و می‌تواند هر کدام از شبکه‌های اجتماعی، پیام رسان‌ها، وب‌سایت کسب‌وکارها و… مانند تلگرام، اینستاگرام و… باشد. چت بات‌های هوشمند نه تنها به عنوان پشتیبان وب‌سایت یک فروشگاه آنلاین و ارائه دهنده اطلاعات به کاربر، بلکه به عنوان یک دستیار هوشمند که توانایی‌های مختلفی مانند راهنمایی و مشاوره در زمان خرید را دارد نیز استفاده می‌شود.

به دلیل اینکه این چت‌بات‌های هوشمند از دو عامل در دسترس بودن به صورت 24 ساعته و در بستر چت بودن برخوردار هستند، یکی از گزینه‌های کلیدی برای پشتیبانی و ارائه خدمات به کاربران در وبسایت‌های فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شده‌اند. چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از یادگیری ماشین و یادگیری عمیق می‌توانند به جواب مناسب مشتریان برسند. آن‌ها هم می‌توانند با کاربر به مکالمه بپردازند و هم به او خدمات و یا محصولات مناسبش را ارائه دهند یا او را راهنمایی کنند تا به هر آنچه که می‌خواهد دسترسی پیدا کند.

معرفی باتاوا، ربات هوشمند پاسخگو برای کسب و کارها

باتاوا یک دستیار هوشمند سازمانی و چت‌بات هوشمند محصول شرکت عامر اندیش هوشمند است. دستیار هوشمند سازمانی باتاوا، یک دستیار متنی و صوتی است که با استفاده از آخرین روش های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در زبان فارسی، به راحتی برای کاربردهای مختلف در سازمان‌ها قابل شخصی سازی است. باتاوا به سازمان‌ها کمک می‌کند تا برای ارتباط 24 ساعته و کم هزینه با مشتریان و یا مراجعه کنندگانشان، دیگر نیازی به پاسخگوهای انسانی نداشته باشند و بتوانند با استفاده از داده های اطلاعاتی که از قبل آموخته‌اند پاسخی متناسب به مشتریان ارائه دهند. باتاوا می‌تواند به خوبی به عنوان یک ربات هوشمند پاسخگویی به مشتریان شما و پشتیبانی از آن‌ها را انجام دهد.

قابلیت‌های باتاوا

چت‌بات هوشمند باتاوا قابلیت‌های متنوعی دارد و از ویژگی‌های منحصر بفردی برخوردار است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود:

  • درک متن سوالات مشتریان سازمان
  • شخصی سازی اپلیکیشن موبایل برای سازمان ها
  • پاسخگویی 24 ساعته در طول شبانه روز
  • ارائه وب سرویس برای یکپارچگی با نرم افزارهای موجود
  • نصب و راه اندازی درون سازمانی
  • امکان فعال کردن حوزه های چت بات عمومی
  • بهره مندی از آخرین تکنولوژیهای یادگیری عمیق
  • قابلیت درک متن محاوره ای
  • قابلیت انتقال ارتباط به اپراتورهای انسانی در صورت نیاز
  • توسعه و تولید بصورت کاملاً بومی در داخل کشور
  • ارائه پاسخ مناسب در قالب متن، تصویر، ویدئو، نقشه و …
  • بهره مندی از دایره واژگان (فرهنگ لغت) بسیار وسیع (بالای 270 هزار لغت)

کاربردهای باتاوا

از باتاوا می‌توان کاربردها و موارد استفاده‌ متنوعی را انتظار داشت که عبارتند از:

  • بهره مندی از آخرین تکنولوژی‌های یادگیری عمیق
  • قابلیت درک متن محاوره ای
  • قابلیت انتقال ارتباط به اپراتورهای انسانی در صورت نیاز
  • توسعه و تولید بصورت کاملاً بومی در داخل کشور
  • ارائه پاسخ مناسب در قالب متن، تصویر، ویدئو، نقشه و …
  • بهره مندی از دایره واژگان (فرهنگ لغت) بسیار وسیع (بالای 270 هزار لغت)

مزیت‌های باتاوا

استفاده از چت بات‌های هوشمندی مانند باتاوا مزایای بسیاری را برای کسب‌وکار شما به همراه خواهد داشت. توجه داشته باشید که زمانی که از یک چت بات هوشمند برای پشتیبانی از مشتریان استفاده می‌کنید برای کاربر نوعی دستیار و همراه ایجاد کرده‌اید که هر لحظه می‌تواند در کنار او باشد و به سوالاتش پاسخ دهد. به طور کلی مزایای چت بات‌های هوشمندی مانند باتاوا به شرح زیر است.

دسترسی

به کمک چت بات‌های هوشمند کاربر می‌تواند به راحتی و در هر زمانی از طریق گوشی و یا لپ‌تاپ و… به شما مراجعه کند و از خدمات شما در قالب یک ربات هوشمند پاسخگو بهره‌مند شود. ضمنا در هر مکانی هم که باشد می‌تواند از خدمات شما استفاده کند و بدون فوت وقت به آنچه که نیاز دارند برسند.

فعالیت 24 ساعته

چت بات‌های هوشمند می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر هفت روز هفته بر روی سایت فعالیت داشته باشند و به پرسش‌های کاربران پاسخ دهند. هوش مصنوعی این چت بات‌های هیچ‌گاه خسته نمی‌شود و نیازی به استراحت ندارد و می‌تواند به صورت 24 ساعته کار کند و به فعالیت و خدمات رسانی و تعامل با کاربران بپردازد و به سوالات آن‌ها پاسخ دهد.

استفاده از api محصول فارس آوا برای تبدیل گفتار به نوشتار

ارائه اطلاعات مورد نیاز به کاربر

چت بات‌های هوشمندی که دارای هوش مصنوعی هستند، همانند باتاوا، می‌توانند محتوای سوال‌هایی که دریافت می‌کنند را درک  و تجزیه و تحلیل کرده و نکات کلیدی موجود در صحبت را استخراج کنند و خواسته و منظور اصلی مشتری را بفهمند و پاسخ متناسب را به مشتری ارائه دهند. تمامی این فرآیندها در کسری از ثانیه اتفاق می‌افتد و در زمان بسیار کمی مشتری به تمام آنچه که نیاز داشت، می‌رسد.

ارائه پیشنهادات شخصی سازی شده

یکی از کارهایی که چت بات‌های هوشمندی همانند باتاوا می‌توانند انجام دهند ارائه خدمات و پیشنهادات شخصی‌سازی شده است. یک چت بات با توجه به سابقه جستجوی کاربر در وب‌سایت کسب‌و‌کار شما و یا تاریخچه خریدها و سوالاتی که او تا به حال پرسیده است، می‌تواند پیشنهاد خرید و یا خدمات شخصی سازی شده و متناسب با آن کاربر را به او ارائه دهد.

حالا که با باتاوا به عنوان ربات هوشمند پاسخگویی که می‌تواند پشتیبانی مشتریان شما را به صورت تمام و کمال انجام دهد آشنا شدید، می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با ارسال درخواست دمو رایگان، از دموی محصول متناسب با کسب و کار خود برخوردار شوید.

دستیار هوشمند سازمانی باتاوا، یک دستیار صوتی است که با استفاده از آخرین روش‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در زبان فارسی، به راحتی برای کاربردهای مختلف در سازمانها قابل شخصی‌سازی است. باتاوا به سازمانها کمک میکند تا برای ارتباط 24 ساعته و کم هزینه با مشتریان و یا مراجعه‌کنندگانشان، دیگر نیازی به پاسخگوهای انسانی نداشته باشند و بتوانند با استفاده از داده‌های اطلاعاتی که از قبل آموخته‌اند پاسخی متناسب به مشتریان ارائه دهند. باتاوا دارای دو محصول جانبی به نام‌های نابینایار و اردکک نیز می‌باشد.

اردکک یکی از سرویس‌های پردازش زبان فارسی است که موجودیت‌های اسمی در متن را استخراج می‌کند. موجودیت‌هایی همچون زمان، مکان، نام اشخاص و غیره. به طور مثال فردی تقاضای خرید دو بلیط قطار برای اولین دوشنبه بهمن از مشهد به تهران را دارد. اردکک قادر است تا تاریخ، تعداد بلیط، مبدا و مقصد موردنظر را فهمیده و آن را استخراج نماید.

* استفاده در وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به عنوان یک کانال ارتباطی با کاربران * نوآوری در پاسخگویی به سوالات مراجعین و مشتریان * کارایی بالا در پاسخگویی و ارائه خدمت 24 ساعته و بدون خستگی * امکان شخصی‌سازی نحوه پاسخگویی یا ارائه خدمت به مراجعین و مشتریان * کاهش هزینه‌های ارائه خدمت و پاسخگویی به سوالات مراجعین و مشتریان * کاهش ریسک پاسخگویی یا ارائه خدمت اشتباه * بالابرنده کاربردپذیری نرم افزار، وباپلیکیشن یا اپلیکیشن‌های موبایل * دریافت سفارش محصولات و خدمات از کاربران * ارائه پیشنهادات خرید به کاربرانی که قصد خرید محصول خاصی را دارند

* شرکتها و سازمانهایی که خدمات آنلاین ارائه میدهند * دارندگان وبسایتها و پرتالهای سازمانی که به دنبال برقراری ارتباط بهتری با بازدیدکنندگان سایتشان هستند * تولیدکنندگان محصولات نرم افزاری اعم از نرم افزارهای تحت دسکتاپ، وب یا موبایل برای بالابردن کاربردپذیری محصولاتشان

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/0IICK

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

تولید کابوس توسط AI
اخبار هوش مصنوعی

ابجاد کابوس به وسیله هوش مصنوعی

ایجاد کابوس به وسیله هوش مصنوعی توسط گوگل: Google با استفاده از ابزار مبتنی در وب، Chimera painter، موجودات ترسناک خلق می‌کند گوگل با استفاده

تحول هوش‌مصنوعی در صنعت بهداشت‌ودرمان

تاثیرهای تحول هوش‌مصنوعی در صنعت بهداشت‌ودرمان چیست؟ مقدمه در این مقاله قصد داریم تا درباره بهترین روش‌هایی که هوش مصنوعی می‌تواند صنعت بهداشت و درمان

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.