معرفی سرویس فارس آوا برای تبدیل گفتار به نوشتار انگلیسی

تبدیل گفتار به نوشتار امروزه تبدیل به یکی از سرویس‌ها و برنامه‌های مورد نیاز همه شده است. این سرویس به خصوص برای افرادی که دائما نیاز به تایپ کردن مطالب دارند، همانند منشی‌ها، نویسندگان و یا دانشجویان، بسیار کاربردی است. استفاده از یک نرم افزار برای تبدیل گفتار به نوشتار انگلیسی نیز برای کسانی که نیاز به تایپ در زبان انگلیسی دارند بسیار کاربردی است. ما امروز در این مقاله قصد داریم که محصول فارس آوا، که یک سرویس تایپ گفتار به نوشتار در زبان‌های فارسی و انگلیسی می‌باشد، را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تبدیل گفتار به نوشتار انگلیسی

منظور از تبدیل گفتار به نوشتار، تبدیل هر نوع فایل صوتی به فایل متنی به کمک فناوری تبدیل گفتار به نوشتار است. فناوری تبدیل گفتار به نوشتار در حقیقت فناوری شناخت زبان بر پایه هوش مصنوعی است که می‌تواند گفت‌وگوی شفاهی را به صورت اتوماتیک به نوشتار تبدیل کند. فناوری تبدیل گفتار به نوشتار قادر است تا هر نوع محتوای صوتی را به نوشته تبدیل کند. تبدیل گفتار به نوشتار انگلیسی نیز همان تبدیل صوت به متن قابل ویرایش است. برای تبدیل گفتار به نوشتار در زبان انگلیسی، لازم است به سیستم هوش مصنوعی آموزش‌های لازم برای تشخیص و شناسایی گفتار در زبان انگلیسی داده شود تا سیستم بتواند یک محتوای یک مکالمه انگلیسی را متوجه شده و آن را به متن تبدیل کند.

یکی از سرویس‌های تبدیل گفتار به نوشتار همزمان انگلیسی، استفاده از سرویس گفتار به نوشتار گوگل است که در تلفن‌های هوشمند اندروید و آیفون از طریق اپلیکیشن Gboard و تنظیمات پیش فرض تلفن‌های هوشمند از آن می‌توان بهره برد؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، مقاله‌های  “تبدیل گفتار به نوشتار در اندروید” و “تبدیل گفتار به نوشتار در آیفون” را بخوانید. اما فایل‌های صوتی از پیش ذخیره شده را نمی‌توان با استفاده از این سرویس‌ها تبدیل به متن کرد. اما سرویسی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان فایل‌های صوتی انگلیسی از پیش ذخیره شده را به متن انگلیسی تبدیل کرد. در این مقاله قصد داریم این سرویس تبدیل گفتار به نوشتار انگلیسی معرفی کنیم و نحوه استفاده از آن را بگوییم.

نرم افزار تایپ صوتی انگلیسی

سرویس تبدیل گفتار به نوشتار فارس آوا چیست؟

فارس آوا یک سرویس تحت وب برای تبدیل گفتار به نوشتار فارسی و انگلیسی است. نرم افزار فارس آوا کاملا بومی و ساخت ایران می‌باشد و بر دانش متخصصان هوش مصنوعی کشور تکیه دارد و دارای دیتاست (مجموعه داده) متنوع و وسیعی است. این سرویس تحت وب در دسترس است و نیازی به نصب روی تلفن‌های هوشمند و سیستم‌ها ندارد و با اتصال به اینترنت از سراسر ایران و از هر سیستمی می‌توانید از این سرویس بهره ببرید. لازم به ذکر است این سرویس قابلیت شخصی سازی شدن برای مشاغل مختلف در سازمان‌ها را دارد. این محصول از دقت و سرعت بالا در تبدیل گفتار به متن و تایپ صوتی برخوردار است و همچنین قابلیت بارگزاری انواع فایل‌های صوتی و تصویری را به کاربر می‌دهد.

تبدیل گفتار به نوشتار فارس آوا محصول شرکت عامراندیش است که عملیات تایپ صوتی فارسی و تبدیل گفتار به نوشتار را در زبان فارسی و انگلیسی انجام می‌دهد. فارس آوا امکان ارتباط کلامی انسان با کامپیوتر و یا موبایل را فراهم می کند. این سرویس با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده است. افرادی که به یک سرویس با کیفیت برای تبدیل گفتار به نوشتار در زبان فارسی یا انگلیسی نیاز دارند می‌توانند از محصول فارس آوا کمک بگیرند.

تبدیل گفتار به نوشتار انگلیسی در سرویس فارس‌آوا

در سرویس تحت وب تبدیل گفتار به نوشتار فارس‌آوا می‌توانید هر نوع فایل صوتی و تصویری را بارگذاری کنید و متن قابل ویرایش را دریافت کنید. برای استفاده از تبدیل گفتار به نوشتار انگلیسی مراحل زیر را در پنل فارس‌آوا طی کنید:

  1. در پنل فارس‌آوا ثبت نام کنید و وارد پنل شوید.

  2. پس از ورود به پنل روی گزینه “ارسال فایل تکی” کلیک کنید.
    ‌‌
  3. فایل صوتی یا تصویری خود را آپلود کرده و روی گزینه انتخاب سرور کلیک و “سرور انگلیسی” را انتخاب کنید.

    نحوه-تبدیل-گفتار-به-نوشتار-انگلیسی-به-انگلیسی-در-فارس‌آوا
  4. متن فایل صوتی خود را می‌توانید به صورت word دریافت کنید و یا در همان صفحه پنل، ویرایش کنید.

 

کاربردهای مهم فارس آوا برای تبدیل گفتار به نوشتار در زبان انگلیسی عبارت است از:

  • امکان استفاده در تمامی سیستم های عامل (Android, IOS, Mac, Windows, Linux)
  • امکان استفاده برای تمامی برنامه های تحت موبایل (تمامی پلتفرم‌ها)
  • امکان استفاده در برنامه هایی از قبیل دستیارهای شخصی هوشمند در موبایل
  • امکان استفاده های عمومی از قبیل: تایپ گفتاری و اجرای دستورات صوتی
  • امکان سفارشی سازی برای تشخیص دستورات خاص صوتی
  • امکان سفارشی سازی برای کاربردهای خاص و افزایش دقت
  • پردازش داده های حجیم گفتاری

تبدیل گفتار به نوشتار فارس آوا بر روی زبان انگلیسی دارای قابلیت‌های زیر است:

  • بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های یادگیری عمیق
  • تبدیل گفتار به متن به صورت همزمان (Real-Time)
  • تشخیص گفتار و صوت در محیط‌های نویزی
  • پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و ویدیویی
  • تبدیل گفتار انگلیسی به متن انگلیسی
  • غیر وابسته به گوینده و عدم نیاز به آموزش برای هر فرد
  • ارائه پنل تحت وب برای آپلود کردن فایل‌ها جهت پردازش
  • تبدیل گفتار به نوشتار به کمک هوش مصنوعی

فارس آوا چه مزیت‌هایی دارد؟

استفاده از سرویس تبدیل گفتار به نوشتار فارس آوا قابلیت‌های متنوعی را به کاربر می‌دهد اما مهم‌ترین این قابلیت‌ها همان بی‌نیاز شدن از تایپ کردن است. به کمک سرویس تبدیل گفتار به متن دیگر لازم نیست زمان‌های طولانی را پشت میز کامپیوتر بنشینید و کلمات را یکی یکی تایپ کنید بلکه تنها لازم است به کامپیوتر خود دیکته بگویید تا او به تایپ کردن بپردازد و در نهایت زمانی که متن تایپ شده را چک کردید غلط‌های تایپی در آن پیدا کنید. نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار فارس آوا در لحظه هر آنچه را که می‌شنود با دقت زیاد به متن قابل ویرایش تبدیل می‌کند. به طور کلی مزایایی که این نرم افزار می‌تواند به کاربر بدهد عبارتند از:

تبدیل فایل صوتی انگلیسی به متن

سرعت

اولین مزیتی که استفاده از فارس آوا برای تبدیل گفتار به نوشتار انگلیسی به همراه دارد سرعت می‌باشد. قدرت تایپ کلمات یک فرد عادی بین 38 تا 40 کلمه در دقیقه و سرعت تایپ توسط یک فرد حرفه‌ای بین 90 تا 100 کلمه در دقیقه است؛ اما سرعت تبدیل گفتار به نوشتار در فارس‌آوا 10 برابر سرعت تایپ در یک فرد حرفه ای است و می‌تواند بیش از 1000 کلمه در دقیقه تایپ کند.

دسترسی

سرویس فارس آوا تحت وب می‌باشد و به کاربر این قابلیت را می‌دهد که از هر کجا بتواند به فارس آوا دسترسی داشته باشد و در هر لحظه بتواند تایپ صوتی و تبدیل گفتار به نوشتار در زبان انگلیسی و فارسی را انجام دهد.

دقت

قابلیت دیگری که استفاده از این نرم افزار به کاربر می‌دهد دقت بالا می‌باشد. یک تایپیست معمولی به صورت میانگین از هر 100 کلمه 8 کلمه را اشکال دارد. در صورتی که با استفاده از تبدیل گفتار به نوشتار فارس آوا میزان خطا تا حد زیادی کاهش می‌یابد. زیرا به جای نوشتن کلمات با استفاده از کیبورد، کلمات مستقیما به سیستم هوش مصنوعی گفته شده و او نیز آن‌ها را به نوشته تبدیل کرده است. در ویدئو زیر دقت تبدیل گفتار به نوشتار فارس‌آوا با تبدیل گفتار به نوشتار گوگل مقایسه شده است.


تمرکز

قابلیت دیگر نیز تمرکز بالا است. با استفاده از سرویس‌های تایپ صوتی، قطعا متوجه خواهید شد که تمرکز بیشتری درحین انجام کارتان دارید. این کار کمک می‌کند تا بر روی مسئله‌ای که در مورد آن صحبت می‌کنید متمرکز‌تر شوید و راحت‌تر آن‌چه در ذهنتان می‌گذرد را به نوشتار تبدیل کنید.

اگر به سرویس تبدیل گفتار به نوشتار انگلیسی نیاز دارید و یا می‌خواهید بیشتر با نرم افزار فارس آوا آشنا شوید به صفحه فارس‌آوا مراجعه کنید.

4.5/5 - (4 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/XFSHq

به اشتراک بگذارید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

هوش مصنوعی در سایت شرط بندی آنلاین

نقش هوش مصنوعی در بازی‌های آنلاین مدرن

وقتی صحبت از پیشرفت فناوری می‌شود، هوش مصنوعی همیشه یکی از انقلابی‌ترین فناوری‌هایی است که در بسیاری از صنایع وجود دارد. هوش مصنوعی به عنوان

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.