منع استفاده از سگ‌های رباتیک در نیویورک توسط پلیس

اداره پلیس شهر نیویورک (NYPD) اعلام کرد که به دلیل اعتراضاتی که درمورد به کارگیری سگ­‌های رباتیک صورت گرفته، استفاده از آن­‌ها را متوقف خواهد کرد. NYPD اظهار دارد که قرارداد خود با شرکت Boston Dynamics برای Digidogs کنترل از راه دور را به پایان رسانده است.

اداره پلیس شهر نیویورک استفاده از سگ‌های رباتیک "ترسناک" را منع کرد

از سال گذشته، پلیس یکی از سگ­‌های رباتیک را آزمایش کرده است، به این امید که چنین دستگاه‌هایی به نجات جان افراد، محافظت از مردم و محافظت از افسران کمک کنند. اما زمانی که مأموران پلیس ایالات متحده درحال بازرسی بسیار دقیق بودند، استفاده از آن منجر به واکنش شدید شد. تصاویر به کارگیری سگ رباتیک در یک موقعیت گروگانگیری و گشت‌زنی در مسکن­‌های دولتی به سرعت در اینترنت دست به دست شد. منتقدان این Digidog ها را نمادی از برخورد بسیار خشن افسران پلیس با افراد فقیر می‌دانند. آن­‌ها معتقدند که این رخدادها همچنین نشان دهنده افزایش نظامی‌سازی نیروهای پلیس در سراسر آمریکا است. برخی دیگر بر این باورند که این سگ روباتیکی شبیه داستان مجموعه تلویزیونی آینه سیاه (Black Mirror) است. در قسمت Metalhead این سریال دیده می­‌شود که شخصیت‌های اصلی سعی دارند از ربات‌های چهارپا خشنی که به دنبال فروپاشی جامعه هستند، فرار کنند.

سگ رباتیک

اکنون NYPD اعلام کرده است که قرارداد خود با شرکت Boston Dynamics به ارزش ۹۴,۰۰۰ دلار (67,420 پوند) که قرار بوده تا ماه آگوست ادامه داشته باشد را در اوایل ماه جاری فسخ کرده است. سخنگوی شهر نیویورک، شهردار بیل دو بلازیو به رسانه‌های آمریکایی گفت: «بسیار خوشحالم که Digidog کنار گذاشته شده است، زیرا این ربات ترسناک و بیزارکننده است و پیام اشتباهی را به مردم القا می­‌کند».

در دو مقاله دیگر با نام‌های “استفاده از سگ رباتیک در کارخانه فورد” و “سگ راهنمای رباتیک” در مورد کاربردهای سگ‌های رباتیک بیشتر توضیح دادیم.

منبع: bbc

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/5EOX9

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

ارتقا دستیار صوتی Alexa و Siri برای کمک به سالمندان
اخبار هوش مصنوعی

ارتقا دستیار صوتی Alexa و Siri برای کمک به سالمندان

دانشمندان رایانه در دانشگاه سن دیگوی کالیفرنیا، به خاطر توسعه دادن یک دستیار صوتی برای برقراری بهتر ارتباط با سالمندان، جایزه تحقیقات آمازون را دریافت

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.