قابلیت‌های مرکز پشتیبانی هوشمند اپراتور هوشمند هوشتل

همیشه وقتی صحبت از مرکز پشتیبانی می‌شود، شاید فکر شما هم به سمت چندین اپراتور مرد و زن می‌افتد که در یک اتاق سربسته نشسته‌اند و به صورت تمام وقت در حال پاسخگویی به تماس مشتریان هستند، اما آیا می‌دانستید که راه‌های بهتری هم برای پشتیبانی از یک کسب و کار وجود دارد؟ آیا تا بحال چیزی در مورد مزکز و اپراتور هوشمند هوشتل شنیده‌اید؟ اگر دوست دارید که در مورد قابلیت‌های کلیدی هوشتل و مرکز پشتیبانی هوشمند عامراندیش هوشمند، اطلاعات کافی داشته باشید، کافیست تا انتهای این مقاله همراه ما باشید!

چرا باید از مرکز پشتیبانی هوشمند استفاده کنم؟ کاربردهای اپراتور هوشمند هوشتل

مراکز بزرگ پشتیبانی که باید روزانه با حجم زیادی از مشتریان صحبت کنند، همیشه با این مسئله روبرو هستند که چطور بهره‌وری انسانی خود را افزایش دهند و از میزان خطاهای آن‌ها کم کنند، اما در واقعیت این موضوع تا چه حد امکان‌پذیر است؟ از مزایای استفاده از هوشتل و اپراتور هوشمند این است که شما می‌توانید با کمک فناوری حاصل شده از هوش مصنوعی (AI)، اقدام به ایجاد یک مرکز پشتیبانی قدرتمند کنید که قادر باشد، تمامی کارهای زیر را برای شما انجام دهد:

  • کمک به بهبود CRM و آنالیز خودکار تماس‌های گرفته شده با تلفن پشتیبانی
  • امکان ایجاد سفارش تلفنی کالا یا خدمات برای کسب و کارهای محصول یا خدمات محور
  • امکان ایجاد فضایی برای نظرسنجی و پرسیدن سوالات از کاربران
  • امکان ایجاد سیستم نوبت دهی خودکار برای کاربران پشت خط در سازمان‌ها و ارگان‌هایی که تعداد مخاطبانشان زیاد است!
  • امکان برقراری تماس با شخص یا فرد خاصی از طرف شرکت یا تیم پشتیبانی
  • قابلیت استفاده و جابجایی با سیستم‌های IVR
  • و …

همه این دلایل باعث می‌شوند که سازمان‌ها، شرکت‌ها، کسب و کارها و بیزینس‌های کوچک و بزرگ به فکر راه اندازی یک مرکز پشتیبانی آنلاین و هوشمند باشند که خطاها و مشکلات نیروی انسانی را نداشته باشد و بتواند، تمامی نیازهای آن‌ها را پاسخگو باشد. در ادامه به بررسی قابلیت‌های بی نظیر هوشتل، اپراتور و مرکز تماس هوشمند عامراندیش هوشمند می‌پردازیم!

قابلیت‌های هوشتل چیست؟ چرا هوشتل، بهترین گزینه برای شماست؟

یکی از سوالات متداولی که در رابطه با هوشتل پرسیده می‌شود، قابلیت‌ها و استعدادهای آن است که باید بر اساس یک درک متقابل برای تمام کسانی که احساس می‌کنند به اپراتور هوشمند نیاز دارند، توضیح داده شود. در ادامه مهم‌ترین قابلیت‌های این مرکز تماس را باهم بررسی خواهیم کرد:

درک سوالات مشتریان و نیازهای آن به صورت تلفنی

هوشتل این قابلیت را دارد که بر اساس تکنولوژی‌های به کار رفته برای تولید آن، نیازهای مشتریان شما را متوجه شود و درک کند که هدف مشتریان از پرسیدن سوالتشان چیست! این موضوع باعث می‌شود که بهترین راهنمایی برای کاربران احتمالی مرکز پشتیبانی هوشمند شما صورت بگیرد که در نهایت باعث ایجاد یک پاسخ منظم خواهد شد.

مرکز پشتیبانی هوشمند هوشتل

انتقال تماس به اپراتور انسانی در صورت عدم حل مشکل!

در بعضی مواقع که ممکن است، هوشتل نتواند به صورت صحیح متوجه نیاز و هدف کاربران شود، تماس سریعاً به یک اپراتور انسانی منتقل می‌شود! این کار کمک می‌کند که تا کمترین حد ممکن، نیروی انسانی درگیر شود و در صورت لزوم آن استفاده شود. با این کار می‌توان بهره‌وری و میزان انرژی نیروی انسانی برای پاسخگویی را در بالاترین حد ممکن، نگه داشت.

قابلیت درک مکالمات محاوره ای با کمک Deep Learning

از دیگر استعدادهای این اپراتور هوشمند و مرکز تماس بی نظیر، قابلیت درک صحبت‌های محاوره ای کاربران و مخاطبان است که باعث می‌شود، آن‌ها با هر لحنی که دوست دارند صحبت کنند تا نیازشان برطرف شود! شرکت عامراندیش هوشمند برای بهبود این ویژگی در این محصول از تکنولوژی یادگیری عمیق یا Deep Learning کمک گرفته‌است.

قابلیت توسعه و شخصی‌سازی هوشتل مختص سازمان یا شرکت منتخب خود

پس از نصب و راه اندازی درون سازمان این اپراتور هوشمند، این امکان وجود دارد که بر اساس نیازهای یک سازمان یا شرکت، قابلیت‌ها و استعدادهای هوشتل، شخصی‌سازی شود و تنها در موارد خاصی از آن استفاده شود! این موضوع باعث می‌شود که لحن هر برند (سازمان یا شرکت) به صورت کامل حفظ شود و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌شود به صورت کاملاً اختصاصی به نظر برسد.

کاهش اشتباهات و خطاهای رایج تا حد بسیار زیادی!

از جمله دیگر استعدادهای مرکز پشتیبانی هوشمند هوشتل که در مورد آن باید صحبت کنیم، کاهش خطاهای انسانی رایج است که باعث بهبود خدمات ارائه شده به مشتریان می‌شود! در واقع شاید این مزیت و دلیل، مهم‌ترین علتی باشد که شما باید از خدمات این مرکز پشتیبانی استفاده کنید. مدنظر بگیرید که هوشتل می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته، بدون خستگی و خطای انسانی، فعالیت داشته باشد.

تکنولوژی‌های به کار رفته در مرکز پشتیبانی هوشمند هوشتل

با کمی بررسی بیشتر این محصول بی نظیر عامراندیش هوشمند، متوجه خواهید شد که ساختار کلی محصول از سه موتور تبدیل گفتار به متن، موتور پردازش متن و موتور تبدیل متن به گفتار تشکیل شده‌است که پایه و اساس پشتیبانی محصول را بر عهده دارد. جالب است بدانید که تمامی تکنولوژی‌های به کار رفته در این محصول کاملاً بومی سازی شده‌است و توسط مهندسان جوان ایرانی به بهره‌برداری رسیده‌است.

اگر دوست دارید که هیچ وقت خط مشغولی نداشته باشید و تمامی افراد از خدمات دریافتی توسط کسب و کار شما راضی و خرسند باشند، کافیست که برای یکبار هم شده از مرکز پشتیبانی هوشمند هوشتل استفاده کنید. مدنظر بگیرید که می‌توانید در این زمینه از تیم پشتیبانی عامراندیش هوشمند برای داشتن یک خرید بهتر کمک بگیرید. همچنین شما قادر هستید که نظرات خود را راجع به این محصول با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/3qlaY

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

هوش مصنوعی در ایران
مقالات

هوش مصنوعی در ایران

عبارت هوش مصنوعی (AI) ممکن است برای شما یادآور داستان‌های علمی و تخیلی یا روبات‌ها باشد. امروزه دیگر هوش مصنوعی یک رویا نیست. هوش مصنوعی

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.