همکاری جهانی درباره هوش مصنوعی و تمرین‌های عملی آن

همکاری جهانی درباره هوش مصنوعی : با همیاری دانشگاه MIT و ارائه تمرین‌های عملی آن

با یاری کالج محاسبات MIT شوارتزمن (Schwarzman)، انجمن سیاست‌های هوش مصنوعی، چارچوب‌ها و ابزارهای خاص خود را برای دولت‌ها و شرکت‌ها در اجرای سیاست‌های مشخص خود ایجاد خواهند کرد

امروزه، هوش مصنوعی (و سیستم‌های محاسباتی که زیربنای آن هستند) مواردی فراتر از مسائل فناوری هستند. همکاری جهانی درباره هوش مصنوعی به نفع حاکمیت دولت‌ها و جوامع و منافع عمومی آنان است. انتخاب‌هایی که تکنسین‌ها، سیاست‌گذاران و جوامع طی چند سال آینده انجام می‌دهند، رابطه بین ماشین‌ها و انسان‌ها را برای دهه‌های آینده شکل می‌دهد.

کاربرد سریع هوش مصنوعی، تعدادی از سازمان‌ها را بر آن داشته است تا اصول و استاندارهای سطح بالایی را درباره موضوعات اجتماعی و اخلاقی مانند حفظ حریم خصوصی، انصاف، تعصب نژادی، شفافیت و پاسخگویی ایجاد کنند. تکیه بر این اصول کلی‌تر، AI Policy Forum، یک همکاری جهانی درباره هوش مصنوعی است که توسط کالج محاسبات MIT Stephen A. Schwarzman تشکیل شده است. این تلاش، یک چارچوب و ابزار کلی را برای دولت‌ها و شرکت‌ها فراهم می‌آورد تا به روش‌های مشخص، هوش مصنوعی را در مجراهای خود پیاده سازند.

دانیل هوتنلوچر (Daniel Huttenlocher)، رئیس کالج محاسبات MIT شوارتزمن این چنین می‌گوید: “هدف ما کمک به سیاست‌گذاران در تصمیم‌گیری‌های عملی درباره سیاست‌های هوش مصنوعی است.”

وی همچنین اینگونه افزود که: “ما در تلاش نیستیم كه اصول دیگر پیرامون AI ایجاد كنیم، چندین اصول از قبل وجود دارد، بلكه به دنبال آن هستیم تا با یک همکاری جهانی درباره هوش مصنوعی، زمینه و رهنمودهایی لازم را برای استفاده از هوش مصنوعی فراهم سازیم تا به سیاست‌گذاران در سراسر جهان در زمینه پیاده‌سازی این هوش كمك كنیم.”

همکاری جهانی درباره هوش‌مصنوعی

براساس ادامه گفته‌های دانیل هوتنلوچر: “حرکت فراتر از اصول به معنای درک معاملات و شناسایی ابزارهای فنی و اهرم‌های سیاست برای حل مشکلات پیش رو است. ما دانشکده‌ای را برای بررسی و پرداختن به این نوع مسائل ایجاد کردیم، اما این نمی‌تواند یک تلاش سنگین باشد. ما نیاز داریم به یک همکاری جهانی درباره هوش مصنوعی داریم و که در آن دانشمندان، تکنسین‌ها، سیاست‌گذاران و رهبران تجارت بین‌المللی کمال همیاری را با ما مبذول داشته باشند. این یک فرایند چالش‌برانگیز و پیچیده است که ما به همه عرشه‌های عملی آن نیازمندیم.”

همکاری جهانی درباره هوش مصنوعی و انجمن‌های بین‌المللی سیاست‌گذاری هوش مصنوعی

انجمن سیاست‌گذاری هوش مصنوعی به عنوان فرایندی یک ساله طراحی شده است. فعالیت‌های مرتبط با این تلاش متمرکز بر نتایج ملموس (تعامل آنها با مقامات مهم دولتی در سطح محلی، ملی و بین‌المللی است متولد طراحی سیاست‍‌های عمومی و زمینه فنی عمیق آنها در جدیدترین پیشرفت‌های هوش مصنوعی معیار موفقیت این خواهد بود که آیا این تلاش‌ها باعث ایجاد شکاف بین این جوامع شده، توافق‌نامه اصولی را به نتایج عملی تبدیل کرده و به ایجاد شرایط اعتماد عمیق‌تر بین انسان و ماشین کمک کرده است؟

همکاری جهانی درباره هوش مصنوعی در اواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 با مجموعه‌ای از گروه‌های ویژه انجمن سیاستگذاری هوش مصنوعی، به ریاست محققان MIT و گردآوری متخصصان برجسته فنی و سیاسی جهان در مورد مهم‌ترین موضوعات سیاست AI (مالی و تحرک)، از هوش مصنوعی شروع شد. نیروهای ویژه بعدی در طول سال 2021 جوامع عملی بیشتری را با هدف مشترک طراحی فصل بعدی هوش مصنوعی تشکیل می‌دهند: بخشی که هم توانایی بالقوه ابتکاری هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد و هم نیازهای جامعه را پاسخ می‌دهد.

هر گروه ویژه نتایجی را ارائه می‌دهد که سیاست‌ها و چارچوب‌های عمومی مشخصی را برای فصل بعدی هوش مصنوعی اطلاع داده و به تعریف نقش‌هایی که جامعه علمی و تجاری، جامعه مدنی و دولت‌ها برای تحقق آن نیاز دارند، کمک می‌کند. تحقیقات انجام شده توسط گروه های وظیفه در حال توسعه چارچوب سیاست هوش مصنوعی است، ابزار ارزیابی پویا که به دولت‌ها کمک می‌کند تا پیشرفت‌های خود را در زمینه اهداف سیاست گذاری هوش مصنوعی ارزیابی کرده و بهترین شیوه‌های متناسب با اولویت‌های ملی خود را راهنمایی کنند.

در 6 تا 7 مه 2021، اولین اجلاس انجمن سیاست‌گذاری همکاری جهانی درباره هوش مصنوعی در دانشگاه MIT، به صورت آنلاین برگزار گردید (یک گردهمایی دو روزه درباره بحث در مورد پیشرفت نیروهای ویژه در جهت تجهیز تصمیم‌گیران سطح بالا با درک عمیق از ابزارهایی که در اختیار آن‌ها است و مبادله‌هایی که باید انجام گردد). این اجلاس درباره تولید سیاست‌های عمومی بهتر پیرامون هوش مصنوعی و سیستم‌های بهتر آن با نگرانی از سیاست‌های عمومی موجود بود. رویداد بعدی MIT، در پاییز 2021، رهبران سراسر بخش‌ها و کشورها را گرد هم می‌آورد تا بالای تحقیقات برجسته گروه‌های مسئول معین شود. این مجمع نقطه کانونی هوش مصنوعی را فراهم می‌کند و به عنوان سکوی پرشی برای تلاش‌های بین‌الملل برای طراحی آینده هوش مصنوعی عمل می‌کند.

 

 

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/uJabO

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

شناسایی صداهای ازدست‌رفته در تشخیص‌گفتار
پردازش گفتار

شناسایی صداهای از دست رفته در تشخیص گفتار

شناسایی صداهای ازدست‌رفته در تشخیص‌گفتار : استارت-‌آپ کره‌ای Cochlear.ai  برای همین منظور دو میلیون دلار بودجه جمع‌آوری نمود لحظه‌ای ساکت بنشینید و به صوت‌هایی که

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.