چت‌بات‌های هوش مصنوعی، حمل و نقل عمومی را در تایوان تغییر می‌دهند!

چگونه چت‌بات‌های هوش مصنوعی، حمل و نقل عمومی را در تایوان تغییر می‌دهند؟ YouBike در تایوان، سیستم جدید خدمات مشتری خود را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی مکالمه‌ای راه اندازی می‌کند

شرکت ارائه‌دهنده راه‌حل نرم‌افزاری Enterprise TPIsoftware با همکاری بزرگترین سیستم اشتراک دوچرخه در تایوان، YouBike، یک سیستم جدید خدمات هوشمند به مشتری راه‌اندازی کرده‍اند و تجارب کاربر را با فناوری مکالمه‌ای چت‌بات هوش مصنوعی تقویت می‌کنند.

چت بات های هوش مصنوعی : یک جهش رو به جلو برای بهینه‌سازی تجربه مشتریان

سیستم‌های اشتراک دوچرخه با تجربه‌های مثبت کاربر در حال رشد است و YouBike با بهینه‌سازی مداوم سیستم‌های نرم افزاری خود قصد دارد تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. در راه‌اندازی سیستم جدید خدمات مشتری مجهز به هوش مصنوعی، YouBike خدمات 24 ساعته چت‌بات آنلاین را از طریق دستگاه‌های شخصی فعال کرده است.

چت‌بات‌های هوش مصنوعی TPIsoftware که با YouBike طراحی شده است به وب‌سایت‌های رسمی YouBike ، LINE ، Facebook و دستیار گوگل متصل می‌شود تا اطلاعات مورد نیاز کاربران را به سرعت و به سادگی فراهم کند. کاربران می‌توانند پرسش‌های خود درباره مکان‌های دوچرخه، دوچرخه‌های گمشده و یا پیدا شده و آخرین رویدادها گرفته و دیگر پرسش‌ها و خدمات متداول را از این چت‌بات بپرسند. کاربران می‌توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق گفت‌وگو و مکالمه با این چت‌بات هوشمند کسب نمایند. این‌گونه علاوه بر اینکه باعث رضایتمندی بیشتر مشتری می‌شود، در ارتقا و بهبود تصویر برند در ذهن مشتریان نیز کمک‌کننده خواهد شد.

"<yoastmark

استفاده از چت بات های هوش مصنوعی قدرتمند و کاملا شبیه به انسان برای به روزرسانی سیستم‌های پشتیبانی آنلاین مشتری

 نکته مهم در این فناوری‌های قدرتمند، خدمات مشتری در توانایی درک دقیق ورودی کاربر نهایی نهفته است. درک زبان طبیعی (NLU) و یادگیری ماشین می‌تواند برای انجام طبقه‌بندی قصد و شناسایی موجودیت ترکیب شوند. چنین ترکیب قدرتمندی به چت‌بات‌ها اجازه می‌دهد که محتوای مکالمه را درک کنند، نیازهای کاربر را به درستی شناسایی کرده و اطلاعات مربوطه را برای خدمات درخواست شده را پردازش نمایند.

خدمات مکالمه روان و انعطاف‌پذیر با افزودن فناوری‌های FAQ و FLOW به چت‌بات‌های هوش مصنوعی امکان‌پذیر شده است. چنین افزونه‌هایی، مسئول پاسخ به پرسش‌هایی با پاسخ ثابت است که توسط کاربر به شکل‌ها و با واژگانی متفاوت پرسیده می‌شود. این سامانه همچنین قابلیت فراهم نمودن خدمات مناسب با استفاده از گفت‌وگوهای چندجانبه با کاربر را برای به‌دست آوردن اطلاعات و درخواست‌های نهایی وی دارد. TPIsoftware برای دستیابی به این اطلاعات مهم، از راه‌حل هوش مصنوعی محاوره‌ای خود، با عنوان SysTalk.Chat استفاده کرده است. این فناوری تعامل بیشتر انسان با رایانه را ممکن ساخته و باعث می‌شود که قدرت گفت‌وگوی مدل‌های رایانه‌ای کاملا شبیه به انسان شود؛ به این صورت یک مکالمه روان با کاربر ایجاد می‌نماید.

کمک گرفتن از چت بات های هوش مصنوعی برای تحول سیستم به اشتراک‌گذاری دوچرخه در تایوان

خدمات موثر مشتری با هوش مصنوعی عمیق‌ترین برداشت‌ها را به جا می گذارد. سیستم جدید Chatbot YouBike دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز و پرسش‌های عملیاتی مستقل، افزایش درک کاربر نهایی از اطلاعات و بهبود تجربه کلی خدمات مشتری را فراهم می‌سازد. همکاری TPIsoftware و YouBike تعامل انسان و کامپیوتر را تقویت کرده و در نهایت تجربه هوشمندانه خدمات مشتری را برای کاربران اشتراک دوچرخه را به ارمغان می‌آورد.

 

لینک کوتاه شده : https://amerandish.com/SPN8f

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارس آوا

تبدیل گفتار به متن

باتاوا

دستیارسازمانی - چت بات

هوشتل

اپراتورهوشمند مرکز تماس

_ مطالب مرتبط _

درخواست شما با موفقیت ارسال شد.

ضمن تشکر بابت ارسال پیام، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت عامراندیش درخواست شما را بررسی خواهند نمود.